Teraz jest 20.09.2024, 00:39



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 770 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 52  Następna strona
[F1] Nie działa / padło / problemy wspomaganie kierownicy 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 07.10.2009, 18:52
Posty: 285
Podziękował: 3
Pomógł: 21

Silnik: BNM-1.4 TDI 70KM
Samochód: Combi Ambiente
Rok prod.: 2005
Województwo: pomorskie
Post 
Moim zdaniem pojemność akumulatora nie ma wpływu na twoją awarię, gdyż im wieksza pojemność tym akumulator lepszy jedyny problem aby alternator dal radę go naladować ale z tego co wiem to alternatory nowego typu nie mają z tym problemow. Musisz podpiąć sie pod kompa on duzo ci powie no i oczywiscie sprawdzic poziom plynu do wspomagania


20.01.2010, 18:10
Zobacz profil

Dołączył(a): 02.01.2010, 20:14
Posty: 6
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: BNV-1.4 TDI 80 KM
Samochód: VW POLO 9N3
Rok prod.: 2006
Województwo: pomorskie
Post 
Witajcie mam problem z wspomagniem pewnego dnia po postoju auta jakis tydzień w garazu blaszanyj w mrozach padło wspomaganie pompa wogole sie nie włączała skanowałem vagiem bład 00566, wyciagnełem pompe rozłozyłem i widze woda troszke w zbiorniczku ale mało i elektronika wilgotna. Wysyszyłem pompe złozyłem wmątowałem do auta zalałem nowym płynem do poziomu max. odpaliłem auto kierownica nadal sie paliła na zegarach i patrze ze płynu ubyło z max spadło na min wiec dolałem do maxa znowo skasowałem błedy i kierownica juz sie nie pali na zegarach w vagu 0 błedów pompa pracuje obroty wzrastaja gdy krece kierownica ale nadal mam brak wspomagania czy mozliwe ze cos w przewodach przekładni zamarzło? auto juz ze 3tyg w mroazach nieuzywane. Czy ukłąd wspomagania sie jakos odpowietrza? juz niewiem co mam robić.


21.01.2010, 16:06
Zobacz profil

Dołączył(a): 16.09.2008, 11:30
Lokalizacja: Wegry
Posty: 270
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Samochód: fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
Post 
Dzis pojechalem do mechanika,podpieli pod vaga,i nic.Pomimo,iz kontrolka wspomagania zaswiecila sie dwa razy,bedow brak.Dobralismy sie do pompy,styki zasniedzialy,przeczyscilismy,wysuszylismy i dalej lipa.Pompa pracuje,zauazylem,ze wspomaganie albo dziala na ok 60-70%..albo zanika kompletnie...mechanik twierdzi,ze pompa nadaje sie do wymiany,..moze ktos ma jakis pomysl?co jeszcze moglbym zrobic?
Czujnik g250 ok


21.01.2010, 22:16
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.06.2009, 13:38
Lokalizacja: Gdynia
Posty: 112
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: O1-Ambiente
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
Post 
Jeżeli jest możliwość to podłączyć sprawną pompę i wtedy obadać sprawę ? Wiem że to nie takie proste, ale u dobrego mechanik temat do załatwienia.


22.01.2010, 10:22
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 02.01.2010, 20:14
Posty: 6
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: BNV-1.4 TDI 80 KM
Samochód: VW POLO 9N3
Rok prod.: 2006
Województwo: pomorskie
Post 
Jak odpowietrzyc układ wspomagania? słyszałem ze trzeba odkrecic korek w zbioniczku i skrecać do maxa w lewo i w prawo na podniesionych przednich kołach zeby nie było oporu to prawda?.


22.01.2010, 11:27
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
prawda. na odpalonym oczywiscie, tak zeby pompa dzialala.

_________________
1.8T 301HP


22.01.2010, 11:35
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 02.01.2010, 20:14
Posty: 6
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: BNV-1.4 TDI 80 KM
Samochód: VW POLO 9N3
Rok prod.: 2006
Województwo: pomorskie
Post 
a zbiorniczek musi miec odkrecony korek? czy moze byc zakrecony?


22.01.2010, 12:59
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.06.2009, 13:38
Lokalizacja: Gdynia
Posty: 112
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: O1-Ambiente
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
Post 
Korek powinien być odkręcony, powietrze z układu musi gdzieś uciec.


22.01.2010, 13:39
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 02.01.2010, 20:14
Posty: 6
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: BNV-1.4 TDI 80 KM
Samochód: VW POLO 9N3
Rok prod.: 2006
Województwo: pomorskie
Post 
i nic to niedało nadal brak wspomagania chociaz 0 błedów w vagu pompa silnik pracuje ale widocznie nie wtłacza płynu co moze byc nie tak? moze cos źle złożyłem? sam juz niewiem dzwiek pompy jest taki jakby pracowała "na sucho" w vagu pokazuje obroty silnika i jak krece kierownica to słychac pompe i obroty silnika pompy wzrastaja ale wspomagania niema wyglada na to ze płyn nie jest tłoczony :sciana:


22.01.2010, 18:07
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2009, 07:41
Lokalizacja: Brzeg
Posty: 229
Podziękował: 1
Pomógł: 2

Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Skrzynia: EYX - 5b.
Samochód: ELEGANCE
Rok prod.: 2003
Województwo: opolskie
Post 
Witam.

Kolega ma fabię z silnikiem 1,4 MPI, auto jest garażowane, ostatnio zapaliła się kontrolka kierownicy, wspomaganie raz działało, a innym razem nie, kontrolka świeci cały czas.
Po podłączeniu do komputera wspomaganie nie komunikuje się, natomiast po wejściu do centralnej elektryki wyskakuje błąd - brak komunikacji CAN ze wspomaganiem, miernikiem mierzyłem względem masy i są przejścia(nie zerowe jest rezystancja), co do wiązki to pod izolacją jest jak nowa z fabryki, auto garażowane, przebieg około 70 tys km.
Jeszcze jedno po odłączeniu akumulatora już całkiem wspomaganie przestało działać.


22.02.2010, 20:30
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6870
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
Ehhh najpierw wyskoczyło UPG a wczoraj padło wspomaganie.. :?
Nie jechałem autem akurat, ale zaraz po odpaleniu i wyjeżdzaniu z parkingu, kaplica, wspomaganie przestało działać - zapaliła się kontrolka. Kierownicą kręciło się jak w Starze . Auto w ASO. Dziś dzwonili, diagnoza - padła pompa wspomagania, podpięli pod komp i m.in. błąd 01309 - czyli brak sygnału/reakcji pompy wspomagania? Tak pamiętam z rozmowy tel... Oczyiwście wczoraj zasięgnąłem lektury i częste objawy czy wskazówki podawane na forum w tematach typu: słaby akumulator, bezpieczniki, przetarte kable/lek, niski poziom płynu wyeliminowane od razu bo sprawdzali i jest jak należy. O to ich pytałem.
Ale spytałem o czujnik skrętu, nie diagnozowali go zaproponowałem podmianę nowego i sprawdzenie by wyelilinować sugerowanej przez nich padniętej pompy. Jutro lub dziś mam mieć wiadomość.. czy to faktycznie czujnik czy to pompa :?
Czy ten błąd jest równoważny z tym, że faktycznie padła pompa wspomagania na 101%? Czy może akurat dobrze zasugerowałem podmianę czujnika skrętu i to on jest całym winowajcą?
Oby i tylko na czujniku się skończyło..
Acha pompa z tego co mnie serwis poinformował to KOYO i cena za nową jaką usłyszałem to 2100 + 150 wymiana :o

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


23.02.2010, 16:21
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 14.11.2007, 18:36
Lokalizacja: Wejherowo
Posty: 245
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Samochód: Skoda Fabia1.9SDI/GrandePunto1.3MultiJet
Rok prod.: 2000/2009
Województwo: pomorskie
Post 
No fakt stało się, pompa padła, czytałem priw i sugeruję zajrzeć w ten link http://www.allegro.pl/show_shop.php?shop_name=skodexim , ja tam kupowałem dużo do mej byłej Czkawki i były tam magle w komplecie z pompą w tej cenie co ASO Ci proponuje za samą pompkę, były one złożone w całość gotowe do montażu, pozdrawiam.
Tu link http://www.allegro.pl/item904320852_mag ... ml#gallery ale TRW, tam jest telefon i pytaj jak do KOYO, powodzonka.

_________________
Moja Niunia.


23.02.2010, 20:06
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 16.11.2008, 21:12
Lokalizacja: łódzkie
Posty: 590
Zdjęcia: 0
Podziękował: 9
Pomógł: 40

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Seat
Rok prod.: po liftingu
Województwo: łódzkie
Post 
jak patrze na allegro to pojawia sie wiecej pomp TRW niż Koyo
ciekawe czy ich wiecej kładli?
sam mam Koyo

_________________
Pozdrawiam
Paweł


23.02.2010, 20:30
Zobacz profil Album osobisty
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6870
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
MARINESKU, dzięki za odzew :!: :browar:
No zobaczymy co jutro ASO powie..

Pawko, dużo jest, bo większosć jest regenerowanych TRW i to znaczy o ich liczebnosci na aukcjac. A co do KOYO gdzieś mi umksneło w którymś temacie, ze KOYO jest nieregenerowalne - czyt. jednorazówka..

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


23.02.2010, 22:01
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 10.02.2009, 20:02
Lokalizacja: Rybnik
Posty: 142
Podziękował: 2
Pomógł: 2

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Seat Leon
Rok prod.: 2008
Województwo: śląskie
Post 
U mnie jak padła pompa miałem takie błędy:

01309 - sterownik wspomagania kierownicy -uszkodzony
49-10 brak komunikacji

00566 - steering assist
27-00 wartosc sygnału niemożliwa

01288 - zacisk"30" wspomagania
07-00 sygnał za mały

Po skasowaniu został chyba tylko 01288.
Sprawdzona była wiązka, czujnik skrętu podawał sygnał, zacisk "30" w porządku.
Wymiana pompy TRW ( 1470zł + 150zł robota) załatwiła problem :)

_________________
Była fabia 1.9 TDI 2000r.
Jest Leon 1.9 TDI 2008r. 140KM@328NM by V-tech


24.02.2010, 10:34
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 770 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 52  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL