|
|
|
|
Teraz jest 08.07.2024, 05:35
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
[F2] często jak jest gorąco nie chce zapalić
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 07.05.2017, 22:49 Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
często jak jest gorąco nie chce zapalić
Fabia II '2008 1390/86 silnik 1.4 16v BXW.
Witam, opis problemu. Gdy samochód jest nagrzany (silne słońce itd) czesto samochód nie chce zapalic. Trzeba próbowac wiele razy, rozrusznik i akumulator ok. Czasem początkowo zaskoczy ale się dławi. Jak juz zapali i jedzoe to jest ok. Pytanie co to moze być? Filtr paliwa (niezmieniany - łaczny przebieg 39 tkm)? Problem elektroniczny?
Pozdrawiam Boro 81
|
08.05.2017, 15:40 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 28.08.2012, 20:19 Lokalizacja: SPS Posty: 1542
Podziękował: 36
Pomógł: 110
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: FDL - 5b.
Samochód: F1 AUA 2001 + corsa E 2017 B14XEL
Rok prod.: 2001
Województwo: śląskie
|
Re: często jak jest gorąco nie chce zapalić
czujnik temperatury plynu chlodzacego. Jak pada to w zakresie temperatur od okolo 70 do 80 pokazuje -40c i zalewa go
_________________
|
08.05.2017, 16:30 |
|
|
Dołączył(a): 07.05.2017, 22:49 Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
Re: często jak jest gorąco nie chce zapalić
witek_77 napisał(a): czujnik temperatury plynu chlodzacego. Jak pada to w zakresie temperatur od okolo 70 do 80 pokazuje -40c i zalewa go Rozumiem o jaka część chodzi ale ciąg przyczynowy juz jest dla mnie niezrozumiały. Samochód w końcu zapala ... obstawiałem jakąś "ucieczke/brak paliwa" lub bład związany z iskrą/zapłonem typu cewki..... Czy na słońcu płyn moze dojsc do takich temperatur? A jesli tak to czemu jednak odpala (po kilku razach)?
|
08.05.2017, 20:42 |
|
|
Dołączył(a): 18.02.2009, 12:10 Lokalizacja: Kraków Posty: 187
Podziękował: 0
Pomógł: 20
Silnik: AME-1.4 8V 68KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
Re: często jak jest gorąco nie chce zapalić
Boro81 ale witek_77 wyraźnie pisze że silnik jest "zalewany" ! czyli po Twojemu "dławi go"... gdyby paliwo miało "obejście" jak to nazwałeś, silnik by przerywał - prawie to samo, ale prawie robi dużą różnicę... omron
|
09.05.2017, 19:20 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|