|
|
Teraz jest 03.06.2024, 22:59
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 09.01.2012, 21:38 Lokalizacja: Wrocław Posty: 384 Zdjęcia: 1
Podziękował: 1
Pomógł: 9
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2003
Województwo: dolnośląskie
|
Re: Kupie swap 1.8 T
Cały swap, masz na myśli koszt części? 4200 z octavii RS. Silnik, skrzynia, wiązki, komp, zegary, przeplywki i inne pierdoły.
Dodatkowo zawieszenie sportowe, hamulce, tylna belka z tarczami, wydech, chłodnica, wentylator i inne pierdółki jak rozrząd, filtry czy oleje płyny, oraz konwersja wspomagania z el-hydr. na hydrauliczne razem ze swapem ok 10tys. Robocizna mechaniczna i elektryczna moja, jakieś 200 godzin w sumie bez zbytniego pośpiechu i kilkoma przeróbkami pod kątem KJS.
_________________ 6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
|
28.10.2012, 01:45 |
|
|
Dołączył(a): 23.11.2011, 17:41 Lokalizacja: Kraków Posty: 79
Podziękował: 1
Pomógł: 4
Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Samochód: HBT
Rok prod.: 2004
Województwo: małopolskie
|
Re: Kupie swap 1.8 T
aha dzięki mam jeszcze pare pytań jesli to nie problem z czym jest naj wiecej kłopotów? i czy pół osie się nadają z oktawi czy z czegoś innego
_________________ LodzikKrK
|
30.10.2012, 16:13 |
|
|
Dołączył(a): 09.01.2012, 21:38 Lokalizacja: Wrocław Posty: 384 Zdjęcia: 1
Podziękował: 1
Pomógł: 9
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2003
Województwo: dolnośląskie
|
Re: Kupie swap 1.8 T
Z octavii są za długie, tylko wewnętrzne przeguby można by przełożyć, aczkolwiek zewnętrzne w piasty też pasują (wielowypust jest taki sam) ale nie jest zabezpieczona przestrzeń między przegubem a piastą w zwrotnicy więc syf może się gromadzić, z tym że nie mierzyłem czy na "długość" zewnętrzny przegub z octy by pasował. Być może. Półosie tak czy siak z Fabii TDI muszą być. Najwięcej zabawy jest z elektryką. Mechanika to pikuś
_________________ 6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
|
31.10.2012, 14:26 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
Re: Kupie swap 1.8 T
Elektryka to pikus. Orurowanie jest przesrane, szczególnie jak masz DP 3" i k04. Tip jest teoretycznie niewykonalny. Praktycznie jakoś sie da.
_________________ 1.8T 301HP
|
01.11.2012, 13:51 |
|
|
Dołączył(a): 09.01.2012, 21:38 Lokalizacja: Wrocław Posty: 384 Zdjęcia: 1
Podziękował: 1
Pomógł: 9
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2003
Województwo: dolnośląskie
|
Re: Kupie swap 1.8 T
mss, no widzisz, swap swapowi nierówny, ja zatkałem się na elektryce (wrong way and too far że tak to określę) a mechanicznie swap zwykłego AUM'a czy AUQ z K03s to pikuś. Nawet dedykowany do O1/GIV DP 3" pasuje P&P Z tym że całość od A do Z robiłem sam.
_________________ 6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
|
02.11.2012, 10:07 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
Re: SWAP 1.8T
ja nie robilem od a do z bo nie potrafilem wtedy spawac tigiem
_________________ 1.8T 301HP
|
02.11.2012, 15:39 |
|
|
Dołączył(a): 09.01.2012, 21:38 Lokalizacja: Wrocław Posty: 384 Zdjęcia: 1
Podziękował: 1
Pomógł: 9
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2003
Województwo: dolnośląskie
|
Re: SWAP 1.8T
No dobra, przewód hydrauliczny od wspomagania zakuty u fachowca a spawanie wydechu (MAG) w sumie ogarnął mój ojciec, jemu to lepiej szło to niż mi, a poza tym i tak dwie pary rąk były niezbędne. No i też miał tym samym swój wkład w budowę
_________________ 6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
|
02.11.2012, 19:25 |
|
|
Dołączył(a): 23.11.2011, 17:41 Lokalizacja: Kraków Posty: 79
Podziękował: 1
Pomógł: 4
Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Samochód: HBT
Rok prod.: 2004
Województwo: małopolskie
|
Re: SWAP 1.8T
mam jeszcze jedno pytanie c do poduszek na czym zawiesziłeś go czy od octavi czy od czegoś innego . i mam ptanie czy jak się go zawiesi to dobrze leży na ociera o coś.?:P
_________________ LodzikKrK
|
04.11.2012, 13:42 |
|
|
Dołączył(a): 09.01.2012, 21:38 Lokalizacja: Wrocław Posty: 384 Zdjęcia: 1
Podziękował: 1
Pomógł: 9
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2003
Województwo: dolnośląskie
|
Re: SWAP 1.8T
Poduszki z Fabii TDI. Pod łapę od strony rozrządu dałem 20mm dystans żeby silnik równo wisiał. Łapę od skrzyni trzeba było przerobić bo skrzynia z Octavii ma nieco inną obudowę - szersze uszy do przykręcenia łapy.
Jedyny problem ocierania był tylko z przewodem hamulcowym dotykającym zaworu SAI (w ibizie jest w innym miejscu niż w octavii) - podgiąłem przewód i tym samym zaworem opierającym się o zbiornik płynu hamulcowego. Zbiorniczek wymieniłem na taki z Octavii, krótszy a szerszy z czujnikiem w korku.
_________________ 6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
|
05.11.2012, 00:57 |
|
|
Dołączył(a): 23.11.2011, 17:41 Lokalizacja: Kraków Posty: 79
Podziękował: 1
Pomógł: 4
Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Samochód: HBT
Rok prod.: 2004
Województwo: małopolskie
|
Re: SWAP 1.8T
aha. a napisał byś coś od czego masz w spomaganie czy orginalne czy od octavi . i czy da się bez problemu założyć klime
_________________ LodzikKrK
|
05.11.2012, 15:42 |
|
|
Dołączył(a): 09.01.2012, 21:38 Lokalizacja: Wrocław Posty: 384 Zdjęcia: 1
Podziękował: 1
Pomógł: 9
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2003
Województwo: dolnośląskie
|
Re: SWAP 1.8T
Wspomaganie mam hybrydę, przekładnia kierownicza fabia, pompa octavia, węże custom, ale głównie bazują na octavii. Takie rozwiąanie zastosowałem z uwagi na wykorzystanie torowo kjsowe auta gdzie kierą trzeba sporo kręcić a obciążenie układu jest spore przy rozgrzanym slicku więc elektrohydrauliczne maleństwo mogłoby szybko wyzionąć ducha.
W temacie klimy nie odpowiem, nie mam klimy ale wiem że nie ma z tym problemu.
_________________ 6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
|
05.11.2012, 21:09 |
|
|
Dołączył(a): 23.11.2011, 17:41 Lokalizacja: Kraków Posty: 79
Podziękował: 1
Pomógł: 4
Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Samochód: HBT
Rok prod.: 2004
Województwo: małopolskie
|
Re: SWAP 1.8T
aha dzięki jak bede miał pytania bede pisał
_________________ LodzikKrK
|
05.11.2012, 22:13 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
Re: SWAP 1.8T
jedyny problem z klima, to temperatura na wydechu, czyli od grodzi. tak to wszystko smiga. da sie zrobic fabie 1.8T 100% serie, z wszystkimi wypasami. wiem, bo w sumie mam heh sev, mam lape do skrzyni zeby zawiesic skrzynie na ori poduszce
_________________ 1.8T 301HP
|
05.11.2012, 22:51 |
|
|
Dołączył(a): 23.11.2011, 17:41 Lokalizacja: Kraków Posty: 79
Podziękował: 1
Pomógł: 4
Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Samochód: HBT
Rok prod.: 2004
Województwo: małopolskie
|
Re: SWAP 1.8T
a ile taka łapa albo co trzeba dokładnie przerobić?
_________________ LodzikKrK
|
05.11.2012, 22:58 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
Re: SWAP 1.8T
nie wiem ile. nic nie trzeba przerabiac. 1.8T siada w fabii bez jakichkolwiek przerobek, pod warunkiem posiadania odpowiedniego dawcy.
_________________ 1.8T 301HP
|
05.11.2012, 23:01 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|