|
|
Teraz jest 03.06.2024, 22:57
|
[F1-F4] Sportowe zawieszenie
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
jak ten zawias sie zachowuje ? o h&r mi chodzi..
beton czy idzie jeszcze na tym jezdzic w miare cywilizowany sposob ?
porownaj np. do mtsa, na takim jezdzilem.
_________________ 1.8T 301HP
|
22.11.2010, 20:53 |
|
|
Dołączył(a): 13.06.2010, 19:17 Lokalizacja: WND-Saska Kępa Posty: 100
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Samochód: Style+Joy
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
mss napisał(a): jak ten zawias sie zachowuje ? o h&r mi chodzi.. beton czy idzie jeszcze na tym jezdzic w miare cywilizowany sposob ? porownaj np. do mtsa, na takim jezdzilem.
Jezdzilem jakis okres na tym H&R i troche twardszy jest od MTSA.... Zapytaj sie cichego ten cos sprzedaje na allegro ten zawias on ci wszystko powie na temat H&R
_________________ CityRent.pl-Organizujemy szkolenia IPAF dla operatorów podnośników nożycowych, teleskopowych.
Jak cos 605-253-968
|
23.11.2010, 11:40 |
|
|
Dołączył(a): 24.04.2010, 22:25 Lokalizacja: Jejkowice/Rybnik Posty: 448
Podziękował: 2
Pomógł: 11
Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: Skoda Fabia HTP
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Polecam bardziej H&R niż MTSa!
_________________
|
23.11.2010, 14:41 |
|
|
Dołączył(a): 17.06.2010, 12:18 Posty: 98
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CAYA-1.6 TDI 75KM
Samochód: Fabia Kombi
Rok prod.: 2007
Województwo: mazowieckie
|
Turo napisał(a): Polecam bardziej H&R niż MTSa!
dobre rady zawsze w cenie... tyle tylko że to raczej oczywiste która opcja jest lepsza.
|
23.11.2010, 15:13 |
|
|
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58 Lokalizacja: Warszawa Posty: 1354 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74
Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
Turo napisał(a): Polecam bardziej H&R niż MTSa!
To zależy kto co lubi , ja na forum vw czytałem że H&R jest bardzo twardy a MTS średni oczywiście firma H&R to dinozaur firma jest bardzo długo na rynku , ale i MTS zaczyna się rozkręcać kto wie za kilka lat może też będzie nie najgorsza w sumie po opiniach vw-maniaków można stwierdzić że jest całkiem nieźle , H&R , WEITEC , KW , EIBACH te firmy też kiedyś zaczynały i początki na pewno nie były tak wspaniałe
Może ktoś się wypowie kto jeździł na gwincie MTS-a a wiem że chyba kolega rondell miał go w swojej fabce może kolega się odezwie
|
23.11.2010, 22:30 |
|
|
Dołączył(a): 09.06.2009, 21:35 Lokalizacja: R-M/WWA Posty: 210
Podziękował: 0
Pomógł: 12
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Samochód: RS
Województwo: mazowieckie
|
venomk napisał(a): Turo napisał(a): Polecam bardziej H&R niż MTSa! To zależy kto co lubi , ja na forum vw czytałem że H&R jest bardzo twardy a MTS średni oczywiście firma H&R to dinozaur firma jest bardzo długo na rynku , ale i MTS zaczyna się rozkręcać kto wie za kilka lat może też będzie nie najgorsza w sumie po opiniach vw-maniaków można stwierdzić że jest całkiem nieźle , H&R , WEITEC , KW , EIBACH te firmy też kiedyś zaczynały i początki na pewno nie były tak wspaniałe Może ktoś się wypowie kto jeździł na gwincie MTS-a a wiem że chyba kolega rondell miał go w swojej fabce może kolega się odezwie
Ja jeździłem ze znajomy na MTS , dla osób nie wymagających może się nadaje, ale H&R-owi do pięt nie dorasta...H&R jest sztywniejszy,twardszy,lepiej wybiera....i jest wytrzymalszy.
_________________ Fabia RS 190/400 ....
|
24.11.2010, 17:58 |
|
|
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58 Lokalizacja: Warszawa Posty: 1354 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74
Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
mally napisał(a): Ja jeździłem ze znajomy na MTS , dla osób nie wymagających może się nadaje, ale H&R-owi do pięt nie dorasta...H&R jest sztywniejszy,twardszy,lepiej wybiera....i jest wytrzymalszy.
O i właśnie mi o to chodziło , powiedz prezes jak długo wytrzymuje ten cały gwint MTS-a ?
Ja zbytnio dużych wymagań nie mam pod machą całe 60 kucy to wielkiej furory nie zrobię głównie chodzi mi o wygląd i oczywiście trochę utwardzenie.
Teraz druga sprawa , co myślisz o samych sprężynach weiteca , amorki mam w sumie prawie całkiem nowe więc nie bardzo chcę je wymieniać , podobno do obniżenia 35/35 mm ( wiem że to małe obniżenie ) nie trzeba kupować sportowych amorków.
A jak ty myślisz ?
Bo też wchodzi w grę taka opcja
|
24.11.2010, 19:18 |
|
|
Dołączył(a): 24.04.2010, 22:25 Lokalizacja: Jejkowice/Rybnik Posty: 448
Podziękował: 2
Pomógł: 11
Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: Skoda Fabia HTP
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Ja uważam, że kupowanie samych sprężyn do seryjnych amorów nie jest odpowiednim rozwiązaniem. Nie będzie to współgrało. Albo gwint, albo sprężyny i amorki. Samych amorków bym nie kupił.
A co do MTSa słyszałem, że amorki mają skłonność to rozciekania się.
Takie moje skromne zdanie .
_________________
|
24.11.2010, 19:26 |
|
|
Dołączył(a): 17.06.2010, 12:18 Posty: 98
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CAYA-1.6 TDI 75KM
Samochód: Fabia Kombi
Rok prod.: 2007
Województwo: mazowieckie
|
venomk napisał(a): mally napisał(a): Ja jeździłem ze znajomy na MTS , dla osób nie wymagających może się nadaje, ale H&R-owi do pięt nie dorasta...H&R jest sztywniejszy,twardszy,lepiej wybiera....i jest wytrzymalszy.
O i właśnie mi o to chodziło , powiedz prezes jak długo wytrzymuje ten cały gwint MTS-a ? Ja zbytnio dużych wymagań nie mam pod machą całe 60 kucy to wielkiej furory nie zrobię głównie chodzi mi o wygląd i oczywiście trochę utwardzenie. Teraz druga sprawa , co myślisz o samych sprężynach weiteca , amorki mam w sumie prawie całkiem nowe więc nie bardzo chcę je wymieniać , podobno do obniżenia 35/35 mm ( wiem że to małe obniżenie ) nie trzeba kupować sportowych amorków. A jak ty myślisz ? Bo też wchodzi w grę taka opcja
jest to jakaś opcja do -35 powinno nie być większych problemów ... ale weź pod uwagę że jak Ci się spodoba jazda na glebie to żeby opuścić niżej i tak musisz wymieniać komplet...
więc może lepiej gwint nawet mts, ale jeśli wiesz że -35 cię zadowoli to kup springi ktoś z forum chyba chciał sprzedać eibachy
|
24.11.2010, 19:30 |
|
|
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58 Lokalizacja: Warszawa Posty: 1354 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74
Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
RiSe napisał(a): ale jeśli wiesz że -35 cię zadowoli to kup springi ktoś z forum chyba chciał sprzedać eibachy
Tak już sprzedane ale i tak były do F1 , niestety różniły się naciskami na oś tak więc nie podeszły do mnie.
Co do tego współgrania , jak już kolega Turo napisał to też słyszałem że może być lipa z amorkami po kilku tysiącach padną , bo springi obniżą charakterystykę pracy amorków.
Ale słyszałem jedną taką wypowiedź dlatego drążę temat.
Myślę że raczej z małego obniżenia będę zadowolony , po prostu chcę by troszeczkę twardsza była i lepiej się prowadziła dlatego się pytam czy duży wpływ to będzie miało na żywotność amorków
|
24.11.2010, 19:38 |
|
|
Dołączył(a): 17.06.2010, 12:18 Posty: 98
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CAYA-1.6 TDI 75KM
Samochód: Fabia Kombi
Rok prod.: 2007
Województwo: mazowieckie
|
venomk napisał(a): RiSe napisał(a): ale jeśli wiesz że -35 cię zadowoli to kup springi ktoś z forum chyba chciał sprzedać eibachy
Tak już sprzedane ale i tak były do F1 , niestety różniły się naciskami na oś tak więc nie podeszły do mnie. Co do tego współgrania , jak już kolega Turo napisał to też słyszałem że może być lipa z amorkami po kilku tysiącach padną , bo springi obniżą charakterystykę pracy amorków. Ale słyszałem jedną taką wypowiedź dlatego drążę temat. Myślę że raczej z małego obniżenia będę zadowolony , po prostu chcę by troszeczkę twardsza była i lepiej się prowadziła dlatego się pytam czy duży wpływ to będzie miało na żywotność amorków to kup jakiś dedykowany kit dobrej firmy... obniżysz utwardzisz i będziesz miał pewność że amory wytrzymają... ale z drugiej strony takie rozwiązanie to ok 2 tyś biorąc pod uwagę że MTS nie wchodzi w grę (bo jak to napisał kolega wyżej amory maja tendencję do wylewania) kit MTS-a czy TA-technixa kupisz poniżej 1000 zł więc nawet jak się amor wyleje to komplet na jedną oś kupisz za niecałe 300... Pytanie jest takie ile chcesz na to przeznaczyć... mts czy ta-technix to nie jest szczyt techniki ale znam kilka osób które na tym jeździ i jakoś daje radę, sam miałem kit ta-technixa w poprzednim aucie (-60/40) i jakoś dawał radę
|
24.11.2010, 19:47 |
|
|
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58 Lokalizacja: Warszawa Posty: 1354 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74
Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
RiSe napisał(a): techniki ale znam kilka osób które na tym jeździ i jakoś daje radę, sam miałem kit ta-technixa w poprzednim aucie (-60/40) i jakoś dawał radę
To w sumie mogę jeszcze inaczej zrobić , teraz kupić same springi weiteca a jak mi pójdą amorki to już wtedy kupić tylko same amorki np.Bilsteina i troszeczkę kaska się rozłoży na raty
|
24.11.2010, 19:51 |
|
|
Dołączył(a): 09.06.2009, 21:35 Lokalizacja: R-M/WWA Posty: 210
Podziękował: 0
Pomógł: 12
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Samochód: RS
Województwo: mazowieckie
|
venomk napisał(a): mally napisał(a): Ja jeździłem ze znajomy na MTS , dla osób nie wymagających może się nadaje, ale H&R-owi do pięt nie dorasta...H&R jest sztywniejszy,twardszy,lepiej wybiera....i jest wytrzymalszy.
O i właśnie mi o to chodziło , powiedz prezes jak długo wytrzymuje ten cały gwint MTS-a ? Ja zbytnio dużych wymagań nie mam pod machą całe 60 kucy to wielkiej furory nie zrobię głównie chodzi mi o wygląd i oczywiście trochę utwardzenie. Teraz druga sprawa , co myślisz o samych sprężynach weiteca , amorki mam w sumie prawie całkiem nowe więc nie bardzo chcę je wymieniać , podobno do obniżenia 35/35 mm ( wiem że to małe obniżenie ) nie trzeba kupować sportowych amorków. A jak ty myślisz ? Bo też wchodzi w grę taka opcja
60 ps więc nie będziesz szalał.
Przed kupnem gwintu zadaj sobie pytania
-jak nisko chcesz mieć auto
-czy jesteś wstanie pogodzić się z tym że w aucie będzie mało komfortowo, twardo
-że nie wjedziesz na krawężnik
Jak jest ci to obojetne to kupuj gwint MTS-a rób glebe, do normalnej jazdy wystarczy.
_________________ Fabia RS 190/400 ....
|
24.11.2010, 22:20 |
|
|
Dołączył(a): 17.03.2010, 19:27 Lokalizacja: Płock Posty: 10
Podziękował: 1
Pomógł: 1
Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Samochód: Fabia II Combi Comfort
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
tak się zastanawiam, czy do moich Eibach'ów Pro Kit Bilstein B8 nie będzie za krótki. Fabia II Kombi 1,4 benz. Czy ktoś ma taki zestaw? Może B6 będzie bardziej odpowiedni?
Pozdrawiam.
|
05.01.2011, 15:47 |
|
|
Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12 Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
|
Re: Sportowe zawieszenie
Po przeczytaniu X tematów na różnych forach, mam taki mętlik że nie wiem co mam wybrać :
1. Gwitn MTS-a - jedni polecają jedni mówią że wielki shit 2. Sprężyny H&R (-30/-30) + amortyzatory sportowe lowtec - co do sprężyn H&R wiadomo, natomiast o lowtecu cisza. 3. Wystarczą same sprężyny eibach pro kit czy H&R - tu też zdania podzielone jak przy mtsie.
Jak już to w tych 1.5k chciałbym się zmieścić.
_________________ Vintage Audio Lover Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI
|
24.02.2011, 09:11 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|