|
|
Teraz jest 05.06.2024, 08:34
|
Radio rozładowuje mi akumulator
Autor |
Wiadomość |
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58 Lokalizacja: Warszawa Posty: 1354 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74
Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
forsiu napisał(a): niestety czy wyciągnę kluczyk czy nie to i tak radio nie gaśnie
Manieku ma rację jak podłączysz żólty do czerwonego to gra bez przekręcania kluczyka , jak będzie żółty z żółtym a czerwony z czerwonym powinno działać po przekręceniu, szkoda że kolega nie zawitał na nasz SPOT warszawski to byśmy spróbowali pomóc
Może jeszcze raz kolega pokombinuje z kabelkami , ewentualnie kolega wrzuci zdjęcie podłączenia to zobaczymy co jest nie tak
|
26.07.2010, 22:18 |
|
|
Dołączył(a): 11.11.2009, 16:53 Lokalizacja: Wałbrzych Posty: 52
Podziękował: 8
Pomógł: 0
Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: MGZ - 5b.
Samochód: Fabia HTB Active
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
|
Panowie a ja mam pytanie w jaki sposób wyjąć pin z kostki, bo ja szarpię i szarpię i za cholerę nie chce wyjść. :/ Właśnie ten niebieski potrzebuję wypiąć.
|
29.07.2010, 17:52 |
|
|
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58 Lokalizacja: Warszawa Posty: 1354 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74
Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
elminsterr napisał(a): Panowie a ja mam pytanie w jaki sposób wyjąć pin z kostki, bo ja szarpię i szarpię i za cholerę nie chce wyjść. :/ Właśnie ten niebieski potrzebuję wypiąć.
Ja się zaopatrzyłem w bardzo ale to bardzo cienki śrubokręt płaski i jeszcze go delikatnie spiłowałem , na górze i na dole pinu są zaczepy ( takie kwadratowe otwory , właśnie na szerokość otworu trzeba spiłować śrubokręt ) najpierw wkładam śrubokręcik w jeden otwór , delikatnie przekręcam żeby zaczep poszedł do dołu , później w drugi otwór znowu przekręcam i już powinien pin lekko wyjść , jak nie wychodzi mocniej przekręcić by dogiąć bardziej zabezpieczenia pinu
|
31.07.2010, 16:12 |
|
|
Dołączył(a): 26.01.2010, 17:47 Lokalizacja: czę100chowa Posty: 40
Podziękował: 6
Pomógł: 2
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Panowie nie macie racji. Także mam alpine i podłączenie na krótko nic nie da. Mój problem rozwiązał dopiero prawdziwy fachowiec. Alpiny to są radia które musza być podłączone odpowiednio pod stacyjkę w grupi vw i nie ma leszcza bo będzie czerpało prąd. Jakos inaczej maja skonfigurowaną wew. instalacje czy cos tam. Facet podłaczył miernik , sprawdzil przewody odp podączył i po kłopocie!Musi byc odcięcie po kluczyku!!
|
11.08.2010, 20:04 |
|
|
Dołączył(a): 19.08.2008, 14:01 Lokalizacja: Warszawa Posty: 292 Zdjęcia: 13
Podziękował: 1
Pomógł: 18
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Samochód: Hatchback, wersja RUN
Rok prod.: XII.2003
Województwo: mazowieckie
|
didek napisał(a): Panowie nie macie racji. Także mam alpine i podłączenie na krótko nic nie da. Mój problem rozwiązał dopiero prawdziwy fachowiec. Alpiny to są radia które musza być podłączone odpowiednio pod stacyjkę w grupi vw i nie ma leszcza bo będzie czerpało prąd. Jakos inaczej maja skonfigurowaną wew. instalacje czy cos tam. Facet podłaczył miernik , sprawdzil przewody odp podączył i po kłopocie!Musi byc odcięcie po kluczyku!! Bez urazy ale jakbyś czytał uważnie, to byś zauważył, że w czwartym poście o tym pisałem.
Jak znajdę jutro chwilę, to wyjmę swojego alpinka i zrobię fotkę podłączenia.
Pzdr
|
11.08.2010, 20:26 |
|
|
Dołączył(a): 26.01.2010, 17:47 Lokalizacja: czę100chowa Posty: 40
Podziękował: 6
Pomógł: 2
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Sorki zasugerowałem sie wypowiedzią venomka. pozdro
|
11.08.2010, 20:30 |
|
|
Dołączył(a): 19.08.2008, 14:01 Lokalizacja: Warszawa Posty: 292 Zdjęcia: 13
Podziękował: 1
Pomógł: 18
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Samochód: Hatchback, wersja RUN
Rok prod.: XII.2003
Województwo: mazowieckie
|
Sorki, że dopiero teraz ale wyleciało mi z głowy
Jako, że zdjęcie niewyraźne (telefon), to dodam opis:
Żółty z radia do czerwonego w kostce
Czerwony z radia do żółtego w kostce
Mój alpine jest tak podłączony i działa tylko z kluczykiem w stacyjce.
|
22.08.2010, 18:44 |
|
|
Dołączył(a): 20.08.2010, 21:34 Lokalizacja: Tarnowskie Góry Posty: 56
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Fabia I
Rok prod.: 2002
Województwo: śląskie
|
Radyjko żeby nie pobierało prądu musi być podłączone pod s-kontakt czyli po stacyjce. Jeden + stały drugi po stacyjce i to wszystko. Jeśli masz fabie II s-kontakt znajduje się w skrzynce bezpiecznikowej na jednym z bezpieczników (mały bezpiecznik 5A)
|
22.08.2010, 21:58 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|