Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 03.08.2008, 21:22 Lokalizacja: Gdańsk Posty: 35
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: skoda fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: pomorskie
|
Silnik szarpie/ dławi się/ ksztusi / brak mocy
mam taki problem momentami moj silnik zachowuje sie w taki sposob: -jak stoje na luzie to traci obroty nawet do 0,4 i potem wraca do 0,8 -w trakcie jazdy momentami obroty "zatrzymuja" sie np na poziomie 3 tys i nie nie przsypiesza, po redukcji wszystko wraca do normalnosci ze tak to nazwe
zadna kontrolka sie nie zapala i nie wiem co z tym zrobic
pomozecie ?
|
03.08.2009, 20:18 |
|
|
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
pełcio, zdała by się jakaś diagnostyka vagiem..
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
03.08.2009, 20:36 |
|
|
Dołączył(a): 03.08.2008, 21:22 Lokalizacja: Gdańsk Posty: 35
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: skoda fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: pomorskie
|
czyli zoorganizowac numery błędów ?
|
03.08.2009, 20:45 |
|
|
Dołączył(a): 21.07.2008, 07:26 Lokalizacja: Łódź Posty: 90
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Samochód: Seat Cordoba
Rok prod.: 2003
Województwo: łódzkie
|
Zciągnij airboxa i zobacz jak sie prezentuje przepustnica
Co do Vaga to dlazcego jeszcze nie masz
|
05.08.2009, 11:35 |
|
|
Dołączył(a): 30.08.2009, 13:41 Posty: 32
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: Skoda Fabia ( Choice)
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Miałem to samo więc najszybszy sposób wymieniałeś już świece jeśli nie to wymień je na NGK i bedziesz miał spokój masz mały skok spalania !!
|
03.09.2009, 12:34 |
|
|
Dołączył(a): 04.09.2009, 14:11 Lokalizacja: Zabrze Posty: 26
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Samochód: Fabia Ambiet +
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
|
A może silniczek krokowy ?
|
04.09.2009, 20:35 |
|
|
Dołączył(a): 19.10.2009, 17:11 Lokalizacja: Racibórz Posty: 480
Podziękował: 5
Pomógł: 16
Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: GRZ - 5b.
Samochód: [F1] COMBI - CHOICE
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Silnik szarpie/ dławi się/ ksztusi
rano odpalam skoda i łądnie na dotyk odpaliła po przejechqaniu około 1km miałem przed soba około 2km prostej drogi oczywiście zaśniezona ze szok więcej niż 50km/h sie jechac nie da, zauwazyłem ze jadąc na 4 biegu auto zaczeło szarpać tak jakby silnik gasł... ;| obroty na tym 4 biegu miłem około 1 800 - 1850 obr/min dopiero jak zredukowałem na 3 to normalnie ciągną do przodu ;] obrroty około 2 200 - 2300 obr/min Czy to normalne?? silnik był zimny... nie odpalany od soboty rano...
|
10.01.2010, 14:20 |
|
|
Dołączył(a): 13.03.2009, 21:14 Lokalizacja: Szczecin Posty: 447
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Octavia II
Rok prod.: 2008
Województwo: zachodniopomorskie
|
Żubr, raczej bym się tym nie przejmował. Jeśli silnik zimny to jeździ się na niższym biegu. Jak by autko było ciepłe to nie miał byś problemów.
D2mian
_________________ Škoda Fabia
|
10.01.2010, 15:42 |
|
|
Dołączył(a): 19.10.2009, 17:11 Lokalizacja: Racibórz Posty: 480
Podziękował: 5
Pomógł: 16
Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: GRZ - 5b.
Samochód: [F1] COMBI - CHOICE
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
OK, dzięki za odpowiedź uspokoiłeś mnie ;] bo ostatnio fabka przeróżne rzeczy wyprawia ;]
|
10.01.2010, 16:45 |
|
|
Dołączył(a): 13.03.2009, 21:14 Lokalizacja: Szczecin Posty: 447
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Octavia II
Rok prod.: 2008
Województwo: zachodniopomorskie
|
Żubr, Generalnie jest taka zasada jazdy zimą:
- nie przekraczaj 3000RPM
- dopóki autko się nie zagrzeje używaj niższych biegów tzn. nie zmieniaj za szybko biegów na wyższy; związane jest to np. z gęstością oleju a co za tym idzie zużyciem silnika.
- na postoju nie gazuj autka a poczekaj po odpaleniu chwilkę i w drogę.
Damian
_________________ Škoda Fabia
|
10.01.2010, 18:46 |
|
|
Dołączył(a): 09.10.2008, 15:35 Lokalizacja: chełm Posty: 17
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2003
Województwo: lubelskie
|
[F1] Szarpie na zimnym silniku 1.4 16v 75KM
Mam mianowicie problem jak samochód jest zimny szarpie w czasie jazdy i po odpaleniu obroty falują.Jak sie nagrzeje jest ok,przepustnice kiedyś czysciłem.
_________________ lukas s
Ostatnio edytowano 28.01.2010, 17:13 przez fabka10024, łącznie edytowano 1 raz
|
19.01.2010, 20:08 |
|
|
Dołączył(a): 19.10.2009, 17:11 Lokalizacja: Racibórz Posty: 480
Podziękował: 5
Pomógł: 16
Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: GRZ - 5b.
Samochód: [F1] COMBI - CHOICE
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
kiedyś to znaczy kiedy xD
U mnie też szarpie jak jade na niskich obrotach tak do 2000 obr/min A jak dalej szarpie po dodaniu gazu to redukcja i dalej jazda ;]
|
20.01.2010, 15:19 |
|
|
Dołączył(a): 04.08.2009, 20:40 Lokalizacja: Janów Lubelski Posty: 5
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Samochód: Fabia 1.4 + LPG Diego
Rok prod.: 2003
Województwo: lubelskie
|
Żubr jakby auto miało szarpać poniżej 2000 obr/min to już bym dawno dochodził co jest nie tak.
W takim razie proponuje wam najpierw wymienić świece.
Szarpanie może być spowodowane jedną z przerw cylindra.
Pozdrawiam
|
26.01.2010, 23:59 |
|
|
Dołączył(a): 30.11.2008, 14:52 Lokalizacja: Warszawa Posty: 427
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: XI.2003
Województwo: mazowieckie
|
Dokładnie.
Świece albo któraś z cewek niedomaga ( częste w silniku 16V ).
_________________ >>>Moja Fabia<<<
zielarzlol@fabiaclub.pl
|
27.01.2010, 09:35 |
|
|
Dołączył(a): 08.03.2008, 15:57 Lokalizacja: łódź Posty: 1254
Podziękował: 0
Pomógł: 32
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fiat Doblo
Rok prod.: 2011
Województwo: łódzkie
|
fabka10024, ja najpierw wyczyścił bym przepustnicę i zrobił adaptację. Potem wymienił świece i przewody (jak masz).
Jak to nie pomoże trzeba będzie szukać dalej (może czujnik temperatury silnika)
Od czegoś trzeba zacząć.
Podłączyłeś VAG-a
Jeździsz na LPG
Ile masz km zrobione
|
27.01.2010, 09:38 |
|
|