grinch81 napisał(a):
Ktoś mi podpowiadał, że ten czujnik raczej nie pada (chociaż nie do końca ufam tej osobie), a powodem może być przeskoczenie rozrządu np. o jeden ząbek. Z tego co wiem to rozrząd jest na łańcuszku więc chyba ta opcja odpada. Ten człowiek radzi najpierw podmienić czujnik na inny.
Czyjnik pada albo nie pada, kiedyś zawsze musi być ten pierwszy raz, więc nie można zakłdać, że jest dobry skoro VAG twierdzi inaczej.
Podobnież rozrządy, Ktośiowi się pomyliły wersje bo jak długo tu siedzę nie przypominam sobie, żeby się komuś wysypał rozrząd w 6V. No ale przecież zawsze możę być ten pierwszy raz.
Tak czy inaczej zacząłbym od czujnika, a rozrząd też chyba można sprawdzić bez rozbierania połowy silnika...
W każdym razie warto się tym czym prędzej zająć.