![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif)
Re: 1.4 16v BUD wymiana paska osprzetu
prawie wszedzie z napinaczem automatycznym jest tak samo. Kluczem go przekręcasz i luzuje się pasek. W pewnym miejscu jest dziurka co by go zablokowac choćby gwozdkiem. Sciagasz pasek, nakładasz nowy, chwytasz kluczem i wyciągasz gwozdek. Powoli opuszczasz klucz i cieszysz się nowym paskiem. Chwila roboty. Dasz rade bez problemu.
w 1.4 16V AUA idzie spokojnie to zrobić od góry bez kanału. Przypuszczam, że u ciebie również.
Będzie jak na ostatniej fotce z twojego tutorialka tylko nie pokazali dziurki do blokowania. Niżej na fotce go widac. taki bolczyk po lewej.
![Obrazek](http://www.rozrzad.pl/environment/cache/images/0_0_productGfx_3aea1634b31d8a3bcb6ea93010999f8c.jpg)