|
|
Teraz jest 05.07.2024, 13:34
|
[F1/F2] Problem przy wymianie łącznika stabilizatora.
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 03.04.2011, 10:41 Lokalizacja: Poznań Posty: 328 Zdjęcia: 0
Podziękował: 6
Pomógł: 25
Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: MZL - 5b.
Samochód: Skoda Fabia Sport Monnari
Rok prod.: 2007
Województwo: wielkopolskie
|
Re: Problem przy wymianie łącznika stabilizatora.
Nie rozumiem tylko stwierdzenia "dawców do tego zabiegu mam za darmo..."?Rozwiń ten wywód bo nienwiem czy dobrze go rozumiem.
Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
_________________ F2 by marcing040381
|
25.06.2015, 06:44 |
|
|
Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58 Lokalizacja: prowincja Posty: 12718
Podziękował: 189
Pomógł: 403
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
|
Re: Problem przy wymianie łącznika stabilizatora.
Przechodzi nocną porą kilka ulic i dawcy stoją wzdłuż nich. Można powybierać co młodszych.
_________________ O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".
|
25.06.2015, 06:51 |
|
|
Dołączył(a): 14.06.2011, 18:46 Lokalizacja: CWA Posty: 1168
Podziękował: 2
Pomógł: 21
Silnik: AME-1.4 8V 68KM
Skrzynia: FVV - 5b.
Samochód: Fresh + LPG "AG"
Rok prod.: 2003
Województwo: kujawsko-pomorskie
|
Re: Problem przy wymianie łącznika stabilizatora.
Cytuj: po stronie kierowcy to normalne że części zawieszenia wyrabiają się najczęściej wbrew ogólnemu błędnemu rozumowaniu. Ja mam wręcz przeciwnie. Części od strony pasażera mi szybciej zużywają, to samo było z poprzednim autem to samo ma mój brat. Więc teoria że od strony kierowcy się szybciej wyrabiają trochę nie do końca prawdziwa.
|
25.06.2015, 08:24 |
|
|
Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58 Lokalizacja: prowincja Posty: 12718
Podziękował: 189
Pomógł: 403
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
|
Re: Problem przy wymianie łącznika stabilizatora.
W ogóle prawdziwa nie jest. Przeca od strony pasażera jest więcej dziur, zapadniętych miejsc (studzienek) i syfu ogólnego (za nadkolem tez z tej strony jest więcej śmieci nagromadzone).
_________________ O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".
|
25.06.2015, 12:19 |
|
|
Dołączył(a): 20.03.2008, 09:45 Lokalizacja: Mińsk-Maz. Posty: 1530 Zdjęcia: 0
Podziękował: 4
Pomógł: 58
Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: LVA - 5b.
Samochód: Ambition plus
Rok prod.: 2013
Województwo: mazowieckie
|
Re: Problem przy wymianie łącznika stabilizatora.
Ale żeście temat do dywagacji podłapali.Jak łącznik jest padnięty to trza go ,wymienić i wszystko w temacie
|
25.06.2015, 13:09 |
|
|
Dołączył(a): 03.04.2011, 10:41 Lokalizacja: Poznań Posty: 328 Zdjęcia: 0
Podziękował: 6
Pomógł: 25
Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: MZL - 5b.
Samochód: Skoda Fabia Sport Monnari
Rok prod.: 2007
Województwo: wielkopolskie
|
Re: Problem przy wymianie łącznika stabilizatora.
Panowie widzę że troszkę wiedza kuleje w tym temacie.Owszem prawa strona łapie więcej dziur, ale przez stabilizator przenosi się to również na lewą stronę i ta strona dostaje w kość.Tak dokładnie wygląda to np w przypadku autobusów.Wiem coś o tym uwierzcie mi.Teoria teorią a życie życiem.
Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
_________________ F2 by marcing040381
|
25.06.2015, 14:02 |
|
|
Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58 Lokalizacja: prowincja Posty: 12718
Podziękował: 189
Pomógł: 403
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
|
Re: Problem przy wymianie łącznika stabilizatora.
A ja wcale nie teoretycznie, bo jedyna tuleja wahacza, która mi pękła to prawa, dół osłony tarczy odpadł prawy, o śmieciach już pisałem wyżej, a o wymianie pierwszego łącznika prawego pisałem tu: viewtopic.php?f=47&t=10978&start=165To wszystko z życia. Mojego, nie zaczytanego w internetach. Jedynie łożysko tylne padło najpierw lewe (nie ma stabilizatora).
_________________ O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".
|
25.06.2015, 14:55 |
|
|
Dołączył(a): 03.04.2011, 10:41 Lokalizacja: Poznań Posty: 328 Zdjęcia: 0
Podziękował: 6
Pomógł: 25
Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: MZL - 5b.
Samochód: Skoda Fabia Sport Monnari
Rok prod.: 2007
Województwo: wielkopolskie
|
Re: Problem przy wymianie łącznika stabilizatora.
No widzisz mamy różne doświadczenia Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
_________________ F2 by marcing040381
|
25.06.2015, 15:11 |
|
|
Dołączył(a): 02.05.2013, 11:32 Posty: 177
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Rok prod.: 2004
Województwo: małopolskie
|
Re: Problem przy wymianie łącznika stabilizatora.
Panowie jakiej firmy polecacie łącznik stabilizatora do fabii I? Po raz kolejny wybity, a chciałbym kupić coś co dłużej posłuży.
|
29.06.2017, 06:04 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|