![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
|
Teraz jest 01.07.2024, 10:45
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Elektryka, Sterownik i coś jeszcze
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 27.04.2010, 14:47 Lokalizacja: Kraków Posty: 261
Podziękował: 0
Pomógł: 6
Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: małopolskie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) Elektryka, Sterownik i coś jeszcze
Witam;
na stanie mam Fabie, w SDI-ku. Problem jest następujący.
Objawy: nie chce palić, kręci, kręci kręci, czasem zaskoczy i nie przechodzi powyżej 1200 obrotów...
Objawy "z komputera" - blokada odcięcia zapłonu [czy jakoś tak]. Sterownik sprawdzony, i podobno jest dobry, lecz problem jest taki, że o ile "sterownik" prąd ma, o tyle już przy silniku - prądu w odpowiedniej ilości nie ma....
Auto chwilo jeździ "oszukane" z racji odległości do pracy i mechanika - czyli pompa ma prąd z akumlatora i auto chodzi, nazwijmy to eufemistycznie: nieszczególnie.
W związku z tym mam małe pytanie: gdzie można dostać schemat elektryczny tego co wchodzi i wychodzi ze sterownika, oraz rozpiskę kabli jakie dochodzą do pompy, plus inne sugestie.
Wyjaśnienie: szlag to wszystko trafił, po dłuższej jeździe w dużym deszczu kiedy na drodze było z 10 cm wody...
pozdr
_________________ Techniczne doradztwo: www.bialycement.pl
|
24.08.2010, 20:29 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 22.06.2008, 12:46 Lokalizacja: Łódz Posty: 152
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Skrzynia: GDR - 5b.
Samochód: Fabia 1,9Sdi
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
witaj kolego podejzewam ze zamoczyłes wiazke przewodów elektrycznych i tu jest problem,podłacz skodzine pod VAG i sprawdz.Pozdrawiam Grzegorz z łodzi
|
24.08.2010, 21:45 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 27.04.2010, 14:47 Lokalizacja: Kraków Posty: 261
Podziękował: 0
Pomógł: 6
Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: małopolskie
|
Witaj;
była pod VAG-iem, wyszło, że jest blokada odcięcia zapłonu. Ból zaś jest taki - że może się okazać, że trzeba będzie robić całą wiązkę i bawić się na całego. Ja sam zaś boję się gdrzebać przy tym tzn. wywalić stare kable i dać nowe bo narzędzi nie mam...
pozdr
[ Dodano: 2010-08-25, 20:06 ] Witam,
sprawa zamknięta było zwarcie i wywaliło to co nie trzeba, opinia zaś mechanika między kilkoma panienkami rzuconymi w tzw trakcie naprawy byłą taka, ze część kabli jest do tzw. całościowej wymiany...
pozdr
_________________ Techniczne doradztwo: www.bialycement.pl
|
24.08.2010, 21:54 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |