|
|
Teraz jest 08.07.2024, 05:48
|
[F1] Tylny spryskiwacz nie działa
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 13.07.2009, 15:32 Lokalizacja: Gdynia Posty: 77
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Samochód: OCTAVIA 1.6/BFQ TOUR
Rok prod.: 2006
Województwo: pomorskie
|
miałem podobnie - stosuje płyn "orlenowski" -22C cóż, zamarzło mu się , efekt - uszkodzony bezpiecznik spryskiwacza (w formie dygresji napiszę że po uszkodzeniu bezpiecznika pompki, z wycieraczkami i spryskiwaczem dzieją się ciekawe rzeczy tzn. jak chcesz spryskać przednią szybę uruchamia się tylnia wycieraczka) oraz odłączony wężyk zasilający dysze spryskiwacza tylnej szyby, podczas próby spryskania tylniej szyby płyn lał się po lewym przednim nadkolu
_________________
|
23.01.2010, 16:17 |
|
|
Dołączył(a): 02.04.2009, 12:12 Lokalizacja: Katowice/Orzesze Posty: 374 Zdjęcia: 1
Podziękował: 18
Pomógł: 5
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Golf V Comfortline
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
|
mi tez kiedys przestal dzialac ale jak psikalem na tyl to widzialem ze plyn sie leje w okolicy lewego przedniego kola okazalo sie ze wezyk byl rozpiety za sterownikiem silnika (metalowe pudelko w okolicy filtru powietrza)
_________________ POZDRAWIAM JA I MOJA CZARNULA
|
23.01.2010, 19:57 |
|
|
Dołączył(a): 15.05.2009, 18:49 Lokalizacja: Oława Posty: 159
Podziękował: 5
Pomógł: 0
Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia kombi COMFORT
Rok prod.: 2004
Województwo: dolnośląskie
|
krzysiek1174 napisał(a): mi tez kiedys przestal dzialac ale jak psikalem na tyl to widzialem ze plyn sie leje w okolicy lewego przedniego kola okazalo sie ze wezyk byl rozpiety za sterownikiem silnika (metalowe pudelko w okolicy filtru powietrza)
Dzięki za szczegółowy opis .
U mnie jest to samo i już wiem jak tę awarię usunąć.
|
23.01.2010, 20:10 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24 Lokalizacja: Warszawa Posty: 3865
Podziękował: 18
Pomógł: 140
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Ja mam podobnie, ale jej niestety tak prosto nie usunę.
Wężyki mam na miejscu, (połączenie pod maską i obok oparcia lewego fotela po lewej stronie), a i tak nie leci. Chyba jedyną opcją jest czekanie, aż się ociepli.
_________________ " Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."
|
24.01.2010, 03:40 |
|
|
Dołączył(a): 02.04.2009, 12:12 Lokalizacja: Katowice/Orzesze Posty: 374 Zdjęcia: 1
Podziękował: 18
Pomógł: 5
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Golf V Comfortline
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
|
ciesze sie ze pomoglem zycze Ci abys to naprawial w ogrzewanym garazu bo inaczej rece Ci zmarzna
_________________ POZDRAWIAM JA I MOJA CZARNULA
|
24.01.2010, 22:37 |
|
|
Dołączył(a): 06.08.2009, 06:47 Lokalizacja: SBL Posty: 36 Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: JNC - 6b.
Samochód: Fabia II Style, HTB.
Rok prod.: 2009
Województwo: śląskie
|
Spryskiwacz tył
Nie chce zakładac nowego tematu wiec zapytam tutaj.
Jak powinien pryskac tylny spryskiwacz w Fabi II? Dokładnie pionowo na na środek szyby?
Czy pod katem?
Dałbym sobie ręke uciąc, że na początku jak ją kupiłem to pryskał prościutko pionowo, a teraz tryska w lewo jakieś 30 stopni.
Jak to jest u was?
_________________ Pozdrawiam.
|
25.01.2010, 09:08 |
|
|
Dołączył(a): 02.04.2009, 12:12 Lokalizacja: Katowice/Orzesze Posty: 374 Zdjęcia: 1
Podziękował: 18
Pomógł: 5
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Golf V Comfortline
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
|
mi psika prosto w dol... moze Ci sie przekrecila lekko ta dysza wylotowa... [ Dodano: 2010-01-25, 13:17 ]wlasnie obejzalem dokladnie ta dysze wylotowa i pisze co zauwazylem: dysz zeczywiscie jest przekrecona lekko w prawo ale sam strumien wody leje w okolicach srodka szyby...
_________________ POZDRAWIAM JA I MOJA CZARNULA
|
25.01.2010, 09:59 |
|
|
Dołączył(a): 06.08.2009, 06:47 Lokalizacja: SBL Posty: 36 Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: JNC - 6b.
Samochód: Fabia II Style, HTB.
Rok prod.: 2009
Województwo: śląskie
|
Jak tylko zrobie zdjęcie to pokaże jak to jest u mnie. Narazie ciężko to opisac. Pozatym Ty masz Fabia I, a ja nie wiem czy to czasem inaczej nie jest.
_________________ Pozdrawiam.
|
25.01.2010, 14:38 |
|
|
Dołączył(a): 13.03.2009, 21:14 Lokalizacja: Szczecin Posty: 447
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Octavia II
Rok prod.: 2008
Województwo: zachodniopomorskie
|
Słuchajcie Panowie zauważyłem ostatnio w moim kombiaku krople na łączeniu górnego i dolnego plastiku na klapie bagażnika. Zastanawiam się czy to może coś ze spryskiwaczem tylnej szyby. Co prawda spryskiwacz działa, ale jest możliwe ze mam jakiś przeciek?
Dodam że jest to w prawej części klapy.
Damian
_________________ Škoda Fabia
|
08.02.2010, 18:36 |
|
|
Dołączył(a): 22.03.2010, 21:14 Posty: 34
Podziękował: 7
Pomógł: 0
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: inny model
Samochód: skoda Fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: pomorskie
|
Witam,
W mojej skodzie Fabii (1) nastał pewien problem. Gdy włączam spryskiwanie tylnej szyby, płyt po chwili (z opóżnieniem wylatuje na szybę). To opóżnienie jest spowodowane chyba wyciekiem tego płynu. Wycieka on przy lewym kole, obok amortyzatora. Czy ktoś miał podobny problem? Wydaje mi się gdy właczam spryskiwanie przedniej szyby, wycieku nie ma. Nie wiem co na to poradzic, bo rurka w prawdopodobnym miejscu wycieku wchodzi pod jakiś plastik. Nie chce tam na razie nic mocno grzebać. Póki co, zbieram informacje. Gdyby ktoś miał jakis pomysł to chętnie wysłucham:) pozdrawiam,
|
22.03.2010, 21:37 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5408
Podziękował: 168
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
maciekek, poczytaj ten temat od początku. Kilka razy jest opisane to co się dzieje u Ciebie i ja ktemu zaradzić. Tak ciężko jest czytać? (i czy równie ciężko prawidłowo opisać swój profil?)
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
22.03.2010, 22:06 |
|
|
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
koleś napisał(a): maciekek, poczytaj ten temat od początku. Kilka razy jest opisane to co się dzieje u Ciebie i ja ktemu zaradzić. Tak ciężko jest czytać? (i czy równie ciężko prawidłowo opisać swój profil?)
Każdy woli iśc na łatwiznę, a takowych tematów jest kilka dodam.. Wystarczy poczytać i wszystko wiadomo, bo jak na dłoni tu jest..
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
22.03.2010, 22:09 |
|
|
Dołączył(a): 24.03.2010, 18:47 Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: pomorskie
|
Witam,
Widzę, że te spryskiwacze w skodach to duży problem. U mnie też sie nie mały pojawił. Jednak wydaje mi się, że jest nie typowy. Jak wlaczam natrysk na przód to leci ładnie, ale po chwili pod samochodem robi się mokro, lecz w komorze silkika nic nie widac, tlumacz to sobie tak, ze plyn splywa po szybie, potem karoserii i laduje na ziemi. Czy tak jest? czy mam gdzieś wyciek? I druga sprawa, mam ewidentny wyciek na klapie bagażnika. Zdjąłem wszystkie plasiki z klapy, i znalazlem. Jednak mam problem. Przewód jest podłączony do silnika (woda leci na szybe). Ale gdy właczam natrysk na tył, woda leje sie do środka, i po plastikach splywa do bagaznika. Przewód jest dobrze podłaczony, wyciek następuje tuż za podłączeniem. Gdy przewód od silnika wchodzi w obudowe silnika. Czy musze wymieniac caly silnik, aby wyeliminowac ten problem? czy ktoś się z tym spotkał?
|
24.03.2010, 18:55 |
|
|
Dołączył(a): 13.04.2007, 18:37 Lokalizacja: TKA Posty: 256
Podziękował: 3
Pomógł: 8
Silnik: AZE-1.4 8V 60KM
Skrzynia: FNK - 5b.
Samochód: F1 Basic
Rok prod.: 2002
Województwo: świętokrzyskie
|
Moim zdaniem jak nic skończy się wymianą silnika, mam obawy, czy nie trzeba wymienić całego samochodu
(Nie mogłem się oprzeć )
_________________ Moja Fabia obecnie przekroczyła 240 kkm Chętnie pomagam, jeśli tylko mogę.
|
24.03.2010, 19:13 |
|
|
Dołączył(a): 24.03.2010, 18:47 Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: pomorskie
|
fabian napisał(a): mam obawy, czy nie trzeba wymienić całego samochodu (Nie mogłem się oprzeć )
no dzięki;p już zabieram się za zmiane;p chyba musze rozejrzeć się na nowym silniczkiem, bo bez tego się nie obejdzie.. wyciek w bardzo dziwnym miejscu. Jak sie rąk nie wlozy, to się nic nie zrobi;)
|
24.03.2010, 20:31 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|