|
|
Teraz jest 06.07.2024, 23:08
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
[F2] Przejście kablem z akumulatora do bagażnika
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 03.05.2009, 21:42 Lokalizacja: Wrocław Posty: 211
Podziękował: 0
Pomógł: 13
Silnik: inny silnik
Samochód: Seat Leon 2.0 TDI
Rok prod.: 2008
Województwo: dolnośląskie
|
[F2] Przejście kablem z akumulatora do bagażnika
Przymierzam się do montowania subwoofera w bagażniku Fabii 2 5d. Czytałem sporo na forum, ale dokładne instrukcje znalazłem tylko dla F1.
Moje pytania są następujące:
1. Jak przedostać się przez ściankę oddzielającą komorę silnika od kabiny, jak dokładnie przeprowadzić kabel? 2. Czy nie ma problemu z puszczeniem kabli w progach?
Mój plan zakłada takie poprowadzenie kabli:
1. Zasilanie z aku do wzmacniacza w bagażniku: z aku -> przez ściankę (najlepiej gdzieś lewą stroną) -> następnie lewym progiem -> do bagażnika.
2. Sygnał z radia do wzmacniacza: z radia -> za schowkiem przed pasażerem -> prawym progiem -> do bagażnika
Jeśli temat się powtarza (nie sądzę), jest podobny do innego proszę o scalenie. Nie pisałem w temacie o subwooferze, ani o masie w bagażniku, bo temat dotyczy konkretnie czegoś innego. Jak będą pomocne odpowiedzi to może jakiś manual będzie można stworzyć na wzór tego, który dotyczy F1.
Zakładam, że nadwozie F2 nie będzie miało takiej samej konstrukcji przegrody.
_________________ simply clever zostało zamienione na auto emocion, czyli Leon 2.0 TDI Spirit Turbo S
|
15.01.2010, 18:49 |
|
|
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58 Lokalizacja: Warszawa Posty: 1354 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74
Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
swierg napisał(a): [b]1. Jak przedostać się przez ściankę oddzielającą komorę silnika od kabiny, jak dokładnie przeprowadzić kabel?
Po prawej stronie troszkę wyżej niż wlew do zbiorniczka spryskiwaczy , idąc po śrubach od błotnika , przy podszybiu w samym rogu powinna być niewykorzystana gumowa zaślepka która przedostaniesz się do wnętrza samochodu. Ewentualnie druga wersja to: Już dobrze nie pamiętam bo albo oryginalna wiązka idzie przez przelotkę gumową w podszybiu i dopiero stamtąd trafia do środka , albo gdzieś przy komputerze sterującym silnikiem jest przejście do wewnątrz Jutro jak sprawdzę u siebie to dam znać jak jest u mnie. swierg napisał(a): 2. Czy nie ma problemu z puszczeniem kabli w progach?
Przeprowadzenie kabli nie jest trudne , wyjmij ten styropian który jest nad pedałami ( tylko ostrożnie nie połam go ) i będziesz miał dostęp do kabelków , najlepiej jak byś zdemontował środkowy panel ( http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=9579 )
wtedy będziesz miał lepszy dostęp i szybciej przeciągniesz kable , progów nawet do końca nie trzeba zdejmować wystarczy je wypiąć z kilku zaczepów i uchylić.Kable puścić przy oryginalnej wiązce , z tyłu najlepiej wyprowadzić przy siedzeniach tylnych tam gdzie jest ten plastikowy boczek.
|
15.01.2010, 20:30 |
|
|
Dołączył(a): 03.05.2009, 21:42 Lokalizacja: Wrocław Posty: 211
Podziękował: 0
Pomógł: 13
Silnik: inny silnik
Samochód: Seat Leon 2.0 TDI
Rok prod.: 2008
Województwo: dolnośląskie
|
venomk, dziękuję za pomoc, jak jeszcze napiszesz szczegóły dotyczące drugiej wersji to będzie super Zawsze lepiej jest mieć możliwość wyboru niż nie miec
Punkcik leci dla Ciebie.
_________________ simply clever zostało zamienione na auto emocion, czyli Leon 2.0 TDI Spirit Turbo S
|
15.01.2010, 21:32 |
|
|
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58 Lokalizacja: Warszawa Posty: 1354 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74
Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
swierg napisał(a): venomk, dziękuję za pomoc, jak jeszcze napiszesz szczegóły dotyczące drugiej wersji to będzie super Zawsze lepiej jest mieć możliwość wyboru niż nie miec
Sprawa wygląda następująco u mnie ASO przeciągało kable i poszli na łatwiznę , odkręcili śrubę czy też dwie od grodzi przełożyli kabel , i przygnietli go grodzią mocno przykręcając
kabel jest na dole przy kielichu.
Poniżej na zdjęciu zaznaczyłem którędy można przełożyć kabel , na niebiesko przy lince otwierania maski przy tym wariancie chyba trzeba też zdjąć podszybie żeby przedostać się do środka samochodu , ale nie jestem pewien .
Na żółto zaznaczyłem jak przeprowadzić kabel w błotniku.
Następne zdjęcie pokazuje gdzie przeprowadzić kable jak wybierzemy błotnik, koło drzwi są dwie gumowe zaślepki.
miejsca do przeprowadzenia kabla przy błotniku , zaznaczone na niebiesko
A tu pokazane jest miejsce mocowania bezpiecznika , nie musimy robić żadnych dziur wystarczy wykorzystać śrubę od filtra powietrza
|
16.01.2010, 11:16 |
|
|
Dołączył(a): 01.01.2010, 21:28 Lokalizacja: Gdańsk Posty: 27
Podziękował: 1
Pomógł: 2
Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Samochód: Fabia II
Rok prod.: 2007
Województwo: pomorskie
|
Na przewod grubszy niż 10mm2 - polecam możliwośc nr 1, jest poprostu pewniejsza.
W nr 2 przewody 21mm2 - cieżko się wyginają między skrzydlem, drzwiami, a tym zaznaczonym wlotem.
Przerabiałem u siebie obie możliwości, teraz mam tą 1
|
17.01.2010, 10:56 |
|
|
Dołączył(a): 03.05.2009, 21:42 Lokalizacja: Wrocław Posty: 211
Podziękował: 0
Pomógł: 13
Silnik: inny silnik
Samochód: Seat Leon 2.0 TDI
Rok prod.: 2008
Województwo: dolnośląskie
|
venomk, zladok, dziękuję za odpowiedzi, na pewno się przydadzą
_________________ simply clever zostało zamienione na auto emocion, czyli Leon 2.0 TDI Spirit Turbo S
|
20.01.2010, 21:43 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|