|
|
Teraz jest 24.06.2024, 13:08
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 12 ] |
|
[F1] Rozrząd oryginał czy zamiennik?
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 12.01.2008, 11:46 Lokalizacja: Tczew Posty: 49
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
|
[F1] Rozrząd oryginał czy zamiennik?
Jako, że zbliża się czas wymiany rozrządu w mojej Fabii 1,9 SDI, chciałem zamówić kompletny zestaw rozrządu + pompa wody.
I tu nasuwa się pytanie: zamówić oryginalny zestaw rozrządu VAG (dostepny m.in. na skodaczesci.pl), czy kompletować w sklepie - proponuja mi pasek Contitech a pozostałe elementy Ruville.
W wypadku oryginalnego zestawu to koszt większy o ok 150zł.
Cena dla mnie nie jest ważna, bo kasę już mam uzbieraną.
Może części innych producentów? Co proponujecie?
|
04.06.2009, 13:36 |
|
|
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
Linden, lepiej ori co pakuje fabryka - skoro pakują to dobre Ja bym ori wziął jak już... A rozrząd łańcuch masz jak widze po profilu MPI
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
04.06.2009, 13:39 |
|
|
Dołączył(a): 12.01.2008, 11:46 Lokalizacja: Tczew Posty: 49
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
|
Mam dwie i 1,4 MPI czeski i drugą 1,9 SDI. W 1,4 łańcuch wymieniony, a teraz czas na SDI. Też tak myślałem, wezmę chyba oryginał. Skoro wytrzymało 90 tys. km to raczej dobre jest
|
04.06.2009, 13:57 |
|
|
Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11 Lokalizacja: Piekary śląskie Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20
Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
|
Tylko oryginał , kto oszczędza dwa razy traci , a rozrząd to nie byla jaka pierdoła
|
04.06.2009, 20:27 |
|
|
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
kika napisał(a): Tylko oryginał , kto oszczędza dwa razy traci , a rozrząd to nie byla jaka pierdoła
Oj tak, bardzo święte
AMEN
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
04.06.2009, 20:41 |
|
|
Dołączył(a): 23.05.2006, 21:03 Posty: 66
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2013
Województwo: małopolskie
|
sebasuperb napisał(a): Linden, lepiej ori co pakuje fabryka - skoro pakują to dobre
Co innego ori w fabryce Skody a co innego ori w sklepie. Producent może być ten sam, ale jakość zupełnie inna...
_________________ BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA
|
06.06.2009, 21:06 |
|
|
Dołączył(a): 07.06.2009, 00:41 Lokalizacja: Kraków Posty: 15
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 1999
Województwo: małopolskie
|
Nie ma czegoś takiego jak orginalny rozrząd, są tylko orginalne kartoniki i opakowania.
Skoda, VW, Seat, Audi nie robi sobie sam rolek, napinaczy pasków rozrzadu itd, kupuje to wszystko u poddostawców: Litens kanadyjski, Schaefler/INA niemiecka, SKF niemiecki.
Paski zazwyczaj jako "orginalne" wkładane są Contitech oraz Dayco.
Więc trzeba się zastanowić, czy warto płacić sporo drożej za pudełka z napisem VW, czy mieć to samo w dużo niższej cenie i opakowaniu faktycznego producenta.
Piszę, bo sprzedaję oraz montuję takie komplety rozrządu na codzień i widzę co jest wewnątrz opakowania.
_________________ Części najlepszych producentów do Skody, kontakt PW, gg:1663954, tel: 500481010
|
07.06.2009, 01:00 |
|
|
Dołączył(a): 10.04.2006, 11:06 Lokalizacja: Tarnobrzeg Posty: 303
Podziękował: 0
Pomógł: 6
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: fabia 1.4/44kW
Rok prod.: 2002
Województwo: podkarpackie
|
Leemarvin napisał(a): Nie ma czegoś takiego jak orginalny rozrząd, są tylko orginalne kartoniki i opakowania.
To się zgadza, tylko czasami niektórzy producenci mają inną jakość na pierwszy montaż (do fabryki) a II gatunek wypychają do sklepów.
Oryginalna szyba w mojej Fabii czołowa była super (żadnych zniekształceń), wymieniłem drugą, bo oryginalna mi pękła i okazało się, że ta sama firma a zupełnie inny widok. Szyba zniekształca, co nie tylko ja zauważyłem, ale także mój kolega. Taka szyba nie powinna opuścić fabryki tylko powędrować do kosza, ale widocznie producent ma I i II gatunek.
|
07.06.2009, 10:07 |
|
|
Dołączył(a): 25.12.2008, 12:18 Lokalizacja: Legnica Posty: 28
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: FCV - 5b.
Samochód: Fabia Elegance
Rok prod.: 2000
Województwo: dolnośląskie
|
również jestem przed wymianą rozrządu. Wg. ksiązki serwisowej był robiony przy 91 tysiącach.. a na liczniku jest 203 prawie ten rozrząd na skodaczesci.pl wydaje mi się trochę tani mianowicie 435 zł. Byłem u jednego mechanika dowiedzieć się orientacyjnie to miał oryginał za 790 zł i komplet za ok. 750 zł bazujący własnie na tym Contitech'u i Ruville'u. Aha mówimy o tdi. Co tu robić jechać spytać gdzie indziej czy co...
|
07.06.2009, 10:35 |
|
|
Dołączył(a): 07.06.2009, 00:41 Lokalizacja: Kraków Posty: 15
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 1999
Województwo: małopolskie
|
barteq881 napisał(a): również jestem przed wymianą rozrządu. Wg. ksiązki serwisowej był robiony przy 91 tysiącach.. a na liczniku jest 203 prawie ten rozrząd na skodaczesci.pl wydaje mi się trochę tani mianowicie 435 zł. Byłem u jednego mechanika dowiedzieć się orientacyjnie to miał oryginał za 790 zł i komplet za ok. 750 zł bazujący własnie na tym Contitech'u i Ruville'u. Aha mówimy o tdi. Co tu robić jechać spytać gdzie indziej czy co...
Jakbyś był zainteresowany mam taki komplet rozrządu: pasek Contitech, napinacz Ruville, rolka Ruville, pompa wodna Hepu (poczytaj co to za pompy, najwyższa klasa i jakość pomp wodnych, z mosiężnym wirnikiem, stalowym kołem zębatym, uszczelnieniami Elring) w cenie 525zł, czyli to co proponuje Ci mechanik tylko taniej
_________________ Części najlepszych producentów do Skody, kontakt PW, gg:1663954, tel: 500481010
|
07.06.2009, 11:18 |
|
|
Dołączył(a): 26.07.2007, 13:28 Lokalizacja: Warszawa Posty: 128
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Comfort z klim± i tempomatem :)
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
|
Jeżeli nie robicie w ASO to nawet nie ma się nad czym zastanawiać - taki zestaw jaki zaproponował Leemarvin, jest prawdopodobnie lepszy niż tzw oryginalny.
Ja wymieniałem w ASO w połowie 2007 roku. Koszt 1000 (zeszli w drodze negocjacji z 1600).
_________________
Jest jeszcze Pan Łoś (V70 D5)
|
07.06.2009, 19:23 |
|
|
Dołączył(a): 07.04.2011, 15:31 Lokalizacja: Warszawa Posty: 45
Podziękował: 3
Pomógł: 0
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: FRESH+ Kombi
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
|
Re:
Leemarvin napisał(a): Jakbyś był zainteresowany mam taki komplet rozrządu: pasek Contitech, napinacz Ruville, rolka Ruville, pompa wodna Hepu (poczytaj co to za pompy, najwyższa klasa i jakość pomp wodnych, z mosiężnym wirnikiem, stalowym kołem zębatym, uszczelnieniami Elring) w cenie 525zł, czyli to co proponuje Ci mechanik tylko taniej [/quote] Ja bym był zainteresowany kompletnym rozrzadem z pompa wody do Fabii 1.4 16V 75 KM Ile u Ciebie taki komplecik kosztuje?:>
_________________ Niebieski metalic Kombolot Fabiolot 2003 r.
|
25.05.2011, 12:55 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 12 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|