|
|
|
|
Teraz jest 02.05.2024, 13:56
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 20.05.2005, 09:01 Lokalizacja: POZNAŃ WLKP Posty: 93
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Skoda Fabia I Sedan Ambiente +
Rok prod.: 2005
Województwo: wielkopolskie
|
Fabryczny lewarek
Witam Wszystkich. Przedwczoraj złapałem laczka ( kapcia), więc zabrałem się za wymianę na zapasówkę. No więc poluźniłem sobie wszystkie 5 śrub biorę lewarek, podłożyłem klocki pod przednie koło coby mi się nie stoczył lub tym podobne i zaczynam ponosić auto. Całkiem sprawnie poszło choć ten lewarek wydawał się potrzebny ale do Malucha. Auto podkręciłem na odpowiednią wysokość i zabrałem się za odręcanie do końca śrub. Wyciągnąłem 3 śruby i zabieram się za 4 a tu k#^&$ lewarek nie wytrzymał i wjechał pod auto. Po prostu ta śruba na której podkręca się lewarek nie wytrzymała i wygieła się tak że nie było możliwości podkręcenia ani wyciągnięcia lewarka spod auta. Całe szczęście że koło było jeszcze na jednej śrubie bo auto opadło i gdybym miał już ściągnięte koło to byłaby tragedia dla mojej Fabki. Co mi zostało dzwonię do Asistans Skoda a gość mi mówi że usługa płatna 140 zł. Chyba się z hu%%mi na łby pozamieniali. Zadzwoniłem po ojca i jak zobaczyłem lewarek fabryczny w Superbie to stwierdziłem że niech lepiej kupi sobie porządny bo też ma takie badziewie jak w Fabi. Na szczęście udało mi się zatrzymać jakiegoś dostawczaka i dopiero wtedy wymieniłem sobie sflaczałe kółko na zapasówkę. Na koniec taka rada: Sprawdzcie sobie Wasze lewarki. Zdjęcie zapodam trochę później gdyż aparat mam właśnie w servisie.
PZDR.
_________________ Onwa MK 3 + SIRIO Silver Megawatt 3000 bat 170 cm - bardzo fajny zestaw CB
|
02.06.2006, 06:56 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 04.03.2005, 01:03 Lokalizacja: Chomiki - Warszawa Posty: 1382
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2004/2005
Województwo: mazowieckie
|
no to masz pecha..
ja auto na swoim lewarku podnosilem ze wszystkich stron, pozatym nie tylko swoje ale i ojca fury (jemu nie chce sie rozpakowawywac calego auta by dostac sie do lewarka)..
nigdy nie mialem z nim problemow.
podejrzewam ze musiales popelnic blad w ustawieniu lewara...on niby wyglada badziewnie ale na prawde da sie tym czyms podniesc fabie i nie tylko...
|
02.06.2006, 07:07 |
|
|
Dołączył(a): 27.01.2005, 14:51 Lokalizacja: Rumia Posty: 324
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Octavia II 1.9TDI/ Fabia I 1.4
Województwo: pomorskie
|
Dziwne, ja już dwa razy musiałem zmieniać koło w Fabi.
Za kazdym razem posłużyłem się standardowym lewarkiem i odbyło się bezboleśnie i bezproblemowo.
_________________ Fabia Kombi 1.4 16v Ambiente
|
02.06.2006, 07:50 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
Ja też już auto podnosiłem dobrych kilka razy i wsio ok, może trafiłeś na jakiś pechowy albo faktycznie coś źle go zamocowałeś
|
02.06.2006, 07:58 |
|
|
Dołączył(a): 27.02.2005, 15:32 Lokalizacja: Police Posty: 654
Podziękował: 3
Pomógł: 2
Województwo: zachodniopomorskie
|
mój lewarek już jest nieźle przysłużony i wyeksploatowany. Żadnych problemów.
No może poprócz tego że jak go raz źle ustawiłem to mi auto prawie zleciało, ale to mój błąd bo punkt styku z ziemią był za bardzo do środka auta.
Poza tym stara zasada mówi że na przy zdejmowaniu koła warto obok lewarka podłożyć zapasówke tak na wszelki wypadek
_________________ JOY 1.4 75KM 16V ( sedan junkers )
|
02.06.2006, 14:14 |
|
|
Dołączył(a): 03.09.2005, 14:23 Lokalizacja: Siedlce Posty: 391
Podziękował: 2
Pomógł: 8
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Województwo: mazowieckie
|
Ja też sobie sam zmieniam koła z zimowych na letnie i odwrotnie uzywając standardowego lewarka, na razie bez problemów...
_________________ 1.2 HTP 12V 64KM
|
02.06.2006, 19:33 |
|
|
Dołączył(a): 14.04.2006, 21:51 Lokalizacja: Olsztyn Posty: 33
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Skrzynia: FNK - 5b.
Rok prod.: 2001
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
stara zasada zapas obok lewarka jest REWELACYJNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od myślenia głowa nie boli.
_________________ miało być dobrze - wyszło jak zwykle
|
02.06.2006, 21:28 |
|
|
Dołączył(a): 20.05.2006, 09:25 Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle Posty: 428
Podziękował: 3
Pomógł: 6
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Województwo: opolskie
|
Mnie też nie zawiódł standardowy lewarek, ale PRZYKRO mi z powodu Twojego przypadku. Miałem kiedyś podobną przygodę w Polonezie ale też nic się ostatecznie nie stało.
_________________ Pozdrowienia z Kędzierzyna-Koźla
BartekB
Fabia Sedan Comfort + 1,4 16V 75 KM
|
03.06.2006, 22:07 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
chyba masz wyjątkowego pecha... ja ostatnio malowalem hamulce (na piękny czerwony ) i w ciągu 2 tygodni 3 razy ściągalem kazde kolo - doszedlem do takiej praktyki że zdjęcie kompletu kół (po kolei) oczszczenie zacisku, pomalowanie i zaożenie wszystkieo zajmuje mi niecale 70 minut Wg. mnie albo trafił Ci się wadliwy lewarek, albo źle go ustawiłeś i się wygiął...
|
04.06.2006, 07:12 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|