Teraz jest 02.05.2024, 13:56



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Fabryczny lewarek 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 20.05.2005, 09:01
Lokalizacja: POZNAŃ WLKP
Posty: 93
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Skoda Fabia I Sedan Ambiente +
Rok prod.: 2005
Województwo: wielkopolskie
Post Fabryczny lewarek
Witam Wszystkich. Przedwczoraj złapałem laczka ( kapcia), więc zabrałem się za wymianę na zapasówkę. No więc poluźniłem sobie wszystkie 5 śrub biorę lewarek, podłożyłem klocki pod przednie koło coby mi się nie stoczył lub tym podobne i zaczynam ponosić auto. Całkiem sprawnie poszło choć ten lewarek wydawał się potrzebny ale do Malucha. Auto podkręciłem na odpowiednią wysokość i zabrałem się za odręcanie do końca śrub. Wyciągnąłem 3 śruby i zabieram się za 4 a tu k#^&$ lewarek nie wytrzymał i wjechał pod auto. Po prostu ta śruba na której podkręca się lewarek nie wytrzymała i wygieła się tak że nie było możliwości podkręcenia ani wyciągnięcia lewarka spod auta. Całe szczęście że koło było jeszcze na jednej śrubie bo auto opadło i gdybym miał już ściągnięte koło to byłaby tragedia dla mojej Fabki. Co mi zostało dzwonię do Asistans Skoda a gość mi mówi że usługa płatna 140 zł. Chyba się z hu%%mi na łby pozamieniali. Zadzwoniłem po ojca i jak zobaczyłem lewarek fabryczny w Superbie to stwierdziłem że niech lepiej kupi sobie porządny bo też ma takie badziewie jak w Fabi. Na szczęście udało mi się zatrzymać jakiegoś dostawczaka i dopiero wtedy wymieniłem sobie sflaczałe kółko na zapasówkę. Na koniec taka rada: Sprawdzcie sobie Wasze lewarki. Zdjęcie zapodam trochę później gdyż aparat mam właśnie w servisie.
PZDR.

_________________
Onwa MK 3 + SIRIO Silver Megawatt 3000 bat 170 cm - bardzo fajny zestaw CB


02.06.2006, 06:56
Zobacz profil
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.03.2005, 01:03
Lokalizacja: Chomiki - Warszawa
Posty: 1382
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2004/2005
Województwo: mazowieckie
Post 
no to masz pecha..
ja auto na swoim lewarku podnosilem ze wszystkich stron, pozatym nie tylko swoje ale i ojca fury (jemu nie chce sie rozpakowawywac calego auta by dostac sie do lewarka)..
nigdy nie mialem z nim problemow.
podejrzewam ze musiales popelnic blad w ustawieniu lewara...on niby wyglada badziewnie ale na prawde da sie tym czyms podniesc fabie :) i nie tylko...


02.06.2006, 07:07
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 27.01.2005, 14:51
Lokalizacja: Rumia
Posty: 324
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Octavia II 1.9TDI/ Fabia I 1.4
Województwo: pomorskie
Post 
Dziwne, ja już dwa razy musiałem zmieniać koło w Fabi.
Za kazdym razem posłużyłem się standardowym lewarkiem i odbyło się bezboleśnie i bezproblemowo.

_________________
Fabia Kombi 1.4 16v Ambiente


02.06.2006, 07:50
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
Ja też już auto podnosiłem dobrych kilka razy i wsio ok, może trafiłeś na jakiś pechowy albo faktycznie coś źle go zamocowałeś ???


02.06.2006, 07:58
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.02.2005, 15:32
Lokalizacja: Police
Posty: 654
Podziękował: 3
Pomógł: 2

Województwo: zachodniopomorskie
Post 
mój lewarek już jest nieźle przysłużony i wyeksploatowany. Żadnych problemów.

No może poprócz tego że jak go raz źle ustawiłem to mi auto prawie zleciało, ale to mój błąd bo punkt styku z ziemią był za bardzo do środka auta.

Poza tym stara zasada mówi że na przy zdejmowaniu koła warto obok lewarka podłożyć zapasówke tak na wszelki wypadek :eh:

_________________
JOY 1.4 75KM 16V ( sedan junkers )


02.06.2006, 14:14
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 03.09.2005, 14:23
Lokalizacja: Siedlce
Posty: 391
Podziękował: 2
Pomógł: 8

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Województwo: mazowieckie
Post 
Ja też sobie sam zmieniam koła z zimowych na letnie i odwrotnie uzywając standardowego lewarka, na razie bez problemów...

_________________
1.2 HTP 12V 64KM


02.06.2006, 19:33
Zobacz profil

Dołączył(a): 14.04.2006, 21:51
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 33
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Skrzynia: FNK - 5b.
Rok prod.: 2001
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
stara zasada zapas obok lewarka jest REWELACYJNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od myślenia głowa nie boli. :browar:

_________________
miało być dobrze - wyszło jak zwykle


02.06.2006, 21:28
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 20.05.2006, 09:25
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Posty: 428
Podziękował: 3
Pomógł: 6

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Województwo: opolskie
Post 
Mnie też nie zawiódł standardowy lewarek, ale PRZYKRO mi z powodu Twojego przypadku. Miałem kiedyś podobną przygodę w Polonezie ale też nic się ostatecznie nie stało.

_________________
Pozdrowienia z Kędzierzyna-Koźla
BartekB
Fabia Sedan Comfort + 1,4 16V 75 KM


03.06.2006, 22:07
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
chyba masz wyjątkowego pecha... ja ostatnio malowalem hamulce (na piękny czerwony ;) ) i w ciągu 2 tygodni 3 razy ściągalem kazde kolo - doszedlem do takiej praktyki że zdjęcie kompletu kół (po kolei) oczszczenie zacisku, pomalowanie i zaożenie wszystkieo zajmuje mi niecale 70 minut :) Wg. mnie albo trafił Ci się wadliwy lewarek, albo źle go ustawiłeś i się wygiął...


04.06.2006, 07:12
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 9 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL