![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
|
Teraz jest 05.07.2024, 14:35
|
Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 13.05.2012, 15:24 Posty: 3926 Zdjęcia: 0
Podziękował: 116
Pomógł: 150
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: czego ?
Województwo: małopolskie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Ktoś jest w stanie podać mi numer katalogowy tego plastiku zaznaczonego na czerwono, i to wcale nie pomyłka część ma być z anglika ! Szukam angielskiego numeru. ![Obrazek](http://imageshack.us/a/img16/3107/kvw7.jpg) Interesuje mnie nr tej części występującej zarówno z grzanie szyby tył i przycisk ASR lub bez ASR.
|
01.09.2013, 22:22 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 11.04.2013, 08:56 Posty: 1026
Podziękował: 2
Pomógł: 1
Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Witam. Byłem dziś sprawdzić stan ciśnienia w oponach i dopompować, mam też taki miernik który kupiłem za 30 zł. No więc ustawiam na stacji bo jest elektroniczny więc daje 2.2 podłączam wentyl dopompowało ściągam no i zawsze przy ściąganiu wentyla trochę tego luftu ucieknie. Potem sprawdzam moim miernikiem i mi pokazuje 2.15. Czy stosuje ktoś z was takie praktyki żeby ustawić o jeden więcej np. chce mieć 2.2 to dam 2.21 i zawsze przy ściąganiu wentyla trochę ucieknie luftu wiec myślę ze się wyrówna. Można by tak robić? Pozdrawiam.
|
02.09.2013, 07:59 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 17.09.2011, 20:54 Lokalizacja: SBE Posty: 3227 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 143
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: GSH - 5b.
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
a ja bym dał głowę że któryś miernik jest do ... ![:pupa:](./images/smilies/pupa02.gif) a nie przez to że ucieka ci powietrze ... zrób sobie prosty test wykonaj ze 100 pomiarów ciśnienia też za każdym razem trochę zejdzie ale ciśnienie w oponie nie zmieni się na tyle żebyś mógł to zmierzyć nawet jakimś elektronicznym miernikiem. z prostej przyczyny ... objętość koła jest nieporównywalna z objętością powietrza która przy normalnym zdejmowaniu wężyka uleci, dobrze że już nas zapoznałeś i przyzwyczaiłeś do swoich pytaniań bo inaczej pewnie by znów były dziwne komentarze ...
_________________ zanim założysz temat użyj opcji szukaj forumowe >>długopisy , smycze z logo F1 i F2 dostępne << więcej informacji w pierwszym poście tematu
|
02.09.2013, 08:25 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 11.04.2013, 08:56 Posty: 1026
Podziękował: 2
Pomógł: 1
Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Czyli co nie warto dawać ciśnienia 2.21? No w 3 kołach po dopompowaniu mój miernik mi pokazał 2.15 a w jednym 2.20 ale zostawiłem to tak. Myślałem że jak ten wentyl się ściąga i te powietrze schodzi to dlatego jest 2.15.
|
02.09.2013, 08:39 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 31.07.2012, 13:31 Lokalizacja: Starachowice Posty: 556
Podziękował: 11
Pomógł: 14
Silnik: CUTA-1.4 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Ambiente ICE ++
Rok prod.: 2005
Województwo: świętokrzyskie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) [F1/F2] jak to rozumieć (BSI)
Jak to rozumieć? ![Obrazek](http://s6.ifotos.pl/mini/l7ypng_nwexhqq.png) Słabo widać, ale oznaczenia to: XS2 T11b/ 3Oznacza to wtyczkę XS2 z BSI pin nr 11 czy nr 3? I co oznacza b? ![Obrazek](http://s6.ifotos.pl/mini/bsijpg_nwexhqw.jpg) W BSI jak na zdjęciu jest XS2 i numery pinów od 1 do 11, niema żadnego b
|
02.09.2013, 14:11 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 20.10.2010, 11:12 Lokalizacja: Częstochowa Posty: 834 Zdjęcia: 1
Podziękował: 6
Pomógł: 59
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II kombi, Fabia II kombi
Rok prod.: 2008 , 2014
Województwo: śląskie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: [F1/F2] jak to rozumieć (BSI)
Złącze 11 pinowe znajdujące się tu a tam i niekiedy podany jest kolor. Na dole każdej strony schematów masz opis. Po ukośniku jest numer pinu.
_________________ Nie odpowiadam na PW. Pytać tu na forum i tu będzie odpowiedż.
|
02.09.2013, 15:32 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 02.09.2013, 15:06 Posty: 23
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 2005
Województwo: łódzkie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) [F1] Dziwne obroty silnika na jałowym!
Witam. Na wstępie podam, że jestem tu nowy i niezbyt zaznajomiony technicznie, ale spróbuję opisać problem… Na wstępie podam parametry: Silnik 1,4 16V 55 KW Skrzynia GRZ 5b LPG OMVL Dream XXI sekwencja założona 10.2005. Rok produkcji auta 2005.
W czasie kiedy był już przełączony na LPG i kiedy stał w miejscu na jałowym silnik nie działał równo – obroty wahały się między 300 a 700 obrotów. Potrafił też często zgasnąć. Pojechałem do „fachowca”, który podłączył się pod komputer LPG. Zlikwidował błędy, które były tam zapisane. Przez jakieś 500km było idealnie, nic się nie działo. Po tym przebiegu problem wrócił. Chociaż rzadziej te dziwne obroty się pojawiają i zdecydowanie już tak często nie gaśnie jak kiedyś. Niemniej jednak problem jest. Auto trafiło to mojego kumpla, który pracuje w ASO Skody. Sprawdził całą furę oprócz LPG, aby wyeliminować fabryczną mechanikę. Stwierdził jednoznacznie, że problem tkwi w LPG. Dodam, że kiedy działa sobie na benzynie to takiego zjawiska nie zaobserwowałem ani razu – silnik zawsze pracuje równo. Jest jeszcze drugi problem, który – być może – jest następstwem tego pierwszego. Kiedy przyspieszam na dwójce lub trójce, i kiedy mam blisko 2 tysiące obrotów, silnik dostaje kopa. Zjawisko identyczne jak w przypadku diesla, kiedy włącza się turbina. Taka sytuacja nie występuję zbyt często – raz na 15 przyspieszeń. Nadmienię, że wszystkie możliwe filtry wymienione w czerwcu. Proszę o pomoc!
|
02.09.2013, 16:02 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 17.09.2011, 20:54 Lokalizacja: SBE Posty: 3227 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 143
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: GSH - 5b.
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: [F1] Dziwne obroty silnika na jałowym!
czy samochód po "kopie" przypomina ten na benzynie możliwe że nie pracuje na wszystkie garki... obejrzyj świece po jeździe na lpg czy wszystkie wyglądają tak samo, nie wiem jak masz rozwiązane prowadzenie przewodów lpg pomiędzy wtryskami a kolektorem dolotowym i czy możesz się do nich dostać w czasie pracy, spróbuj je pozaciskać (jakimiś szczypcami) oczywiście po kolei nie wszystke na raz zobaczysz czy silnik na każdym cylindrze będzie przygasał czy silnik,posprawdzaj też podłączenia instalacji lpg , czy jakiś kabelek nie gubi styku itp
_________________ zanim założysz temat użyj opcji szukaj forumowe >>długopisy , smycze z logo F1 i F2 dostępne << więcej informacji w pierwszym poście tematu
|
02.09.2013, 16:26 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 31.07.2012, 13:31 Lokalizacja: Starachowice Posty: 556
Podziękował: 11
Pomógł: 14
Silnik: CUTA-1.4 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Ambiente ICE ++
Rok prod.: 2005
Województwo: świętokrzyskie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: [F1/F2] jak to rozumieć (BSI)
I to ma sens :O faktycznie jest napisane również: Kod: T11b - wtyczka 11 pinowa (czarna)
|
02.09.2013, 20:22 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 11.05.2010, 19:01 Lokalizacja: Gliwice Posty: 128
Podziękował: 0
Pomógł: 6
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Golf 5
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Przełącznik lusterek
Dzięki za odpowiedzi. Lusterka już działają i nie była to wina przełącznika. Tak właściwie to nie wiem co było, ale przypuszczam, że przez nie używanie zaśniedziały styki w matach grzewczych. Już wszystko działa. Pzdr
_________________ pitt47
|
03.09.2013, 15:24 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 02.11.2012, 10:42 Posty: 8
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) Zwrotnica koła - czy wszystko dobrze?
Witam, Chciałbym się zapytać czy jest tutaj wszystko ok? Bo jak patrzę to według mnie raczej nie, jakby półoś była poluzowana? Ale chciałbym wiedzieć co jest dokładnie nie tak i co mam ewentualnie zrobić. ![Obrazek](http://imageshack.com/scaled/large/594/29c1.jpg) ![Obrazek](http://imageshack.com/scaled/large/43/6fx1.jpg)
|
03.09.2013, 21:42 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 27.11.2012, 22:22 Posty: 258
Podziękował: 7
Pomógł: 3
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
co ile nabijacie powietrze do kół? ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
|
04.09.2013, 09:30 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 16.08.2010, 16:07 Lokalizacja: Jaworzno Posty: 4717 Zdjęcia: 14
Podziękował: 15
Pomógł: 137
Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: LVE - 5b.
Samochód: Skoda Fabia II fl Ambition
Rok prod.: 2012
Województwo: śląskie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
fabiasdi03 niby powinno sie kontrolować co 2 tyg, ale ja co tankowanie sprawdzam czyli około 3tyg ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
_________________ Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ Moja Red Corrida
|
04.09.2013, 10:29 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 27.11.2012, 22:22 Posty: 258
Podziękował: 7
Pomógł: 3
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Odp: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
To tak, jak ja. ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif) Nabilam do 2.2 a wczoraj było 1.7 po ok 3 tyg. Normalka? ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) Wysłane z mojego GT-I9000
|
04.09.2013, 19:16 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Partner FabiaClub.pl
Dołączył(a): 23.01.2011, 08:47 Lokalizacja: Śląsk Posty: 5161 Zdjęcia: 0
Podziękował: 101
Pomógł: 128
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia III FL 1.0 TSI
Rok prod.: 2018
Województwo: śląskie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
fabiasdi03 raczej nie normalne. Coś za dużo ubyło powietrza.
_________________ Jest viewtopic.php?f=27&t=24816 Była viewtopic.php?f=27&t=18193
|
04.09.2013, 19:24 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |