FABIACLUB.PL
https://fabiaclub.pl/forum-pl/

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
https://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=9&t=18349
Strona 14 z 507

Autor:  fabiasdi03 [ 29.07.2013, 19:12 ]
Tytuł:  Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

chyba pompa mi pada :( Boshe...... Dolac musze płynu koniecznie i sprawdzę ale jeśli płyn był dolewany jakiś tam okres temu i ubywa to jest wyciek... Wyciek?? Przy nagłych manewrach kierownicy, taki szybki manewr , mocno skręconymi kołami i jakby wspomaganie włączało się i wyłączało. :?

Autor:  weuek [ 29.07.2013, 20:02 ]
Tytuł:  Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

Michał, post rewelacja - się uśmiechnąłem! :-)

Żeby na temat: nie mam klimy, a mam przeciwpyłkowy/kabinowy. Chyba tylko do wersji BASIC (golas niewyobrażalny, to ta z nielakierowanymi zderzakami) nie dawali tego filtra.

Autor:  2.0-16v Michał [ 29.07.2013, 20:06 ]
Tytuł:  Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

weuek i cienkimi kolkami :lol:

Autor:  waleks1 [ 29.07.2013, 20:12 ]
Tytuł:  Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

michał zachowaj te mądrości dla siebie, a jak masz pisać nie na temat i się popisywać głupkowato to nie pisz wcale.
Ile ty masz chłopie lat? Ps. mnie to nie rozśmieszyło. Nikt cię nie zmusza żeby pisać w tym temacie. Pozdro.

Autor:  2.0-16v Michał [ 29.07.2013, 20:32 ]
Tytuł:  Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

waleks1 przepraszam ale już dłużej tych pytań typu czy białe jest biale nie mogłem czytać.
Dostałeś propozycje od nie jednego z nas z pomocą. To ty odrzuciles tajemniczo twierdząc że nie podasz miejscowości. Tak na prawdę guzik mnie obodzi z kad jesteś. Mogłeś podjechac na spota i dowiedzieć się paru zeczy i nikt by cie nie pytał gdzie mieszkasz. A teraz robisz zamieszanie glupimi pytaniami i niedziw się że tak reaguje. Po prostu użyj SZUKAJKI. PSsam nie jestem geniuszem ale starma się jakoś sam dochodzić :wink:

Autor:  zecke [ 29.07.2013, 22:08 ]
Tytuł:  Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

Panowie koniec OT :spam:
waleks1 Tobie polecam kupić tą książke http://allegro.pl/skoda-fabia-1999-2007-sam-naprawiam-ksiazka-nowa-i3420383223.html
bo pytania które zadajesz typu że nie rozumiesz jak obrócić coś o 180 stopni, to nie trzeba mieć pojęcia o mechanice żeby wiedzieć jak to jest :wink:

Autor:  2.0-16v Michał [ 29.07.2013, 22:12 ]
Tytuł:  Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

zecke tak wyjszło :niewiem:

Autor:  zmstr [ 30.07.2013, 05:27 ]
Tytuł:  Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

zecke ta książka mu nie pomoże, miałem do niektórych poprzednich aut takie pozycje i to są naprawdę świetnie książki ale tam jest wszystko opisane tak skrótowo, takim językiem, że jeżeli ktoś łopatologicznych manuali nie ogarnia, to z tą książką będzie miał jeszcze gorzej - tam nie podpyta autora co miał na myśli :P

fabiasdi03 od temperatury wariuje - mnie wczoraj całkowicie wspomaganie siadło...

Autor:  xtremesystems [ 30.07.2013, 07:35 ]
Tytuł:  Re: Odp: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

waleks1 napisał(a):
Wymiana amortyzatorów była ale w warsztacie a tak to nic. Nawet żarówka się nie przepaliła. Ale mało jeździłem. Zrobiłem około 55 tyś. I wiadomo płyny były zmieniane tez w warsztacie. Nic się nie psuje. Ale chce coś więcej umieć zrobić przy aucie i dlatego się pytam. Szukałem i niestety niema krok po kroku wyjaśnione jak zmienić filtr powietrza. Auto nie siadło. Poszło do rodziny. Opony w poprzednim aucie były 2x w roku wymieniane a ciśnienia nie sprawdzałem. Jasne?
i blad. szczególnie w okresie wiosna jesień trzeba co jakiś czas sprawdzić ciśnienie. bo jak temp spadnie z 30 do 10 to z 2.2 które powinuenes mieć zrobi sie 1.8 bara

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

Autor:  xtremesystems [ 30.07.2013, 07:54 ]
Tytuł:  Re: Odp: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

apropos filtra p-pylkowego to by byl problem jakby mial w f2 zamiennik.
ori wchodzi w ramke i dopiero montaz a zamiennik w ramke nie wlazi... co zrobić... leciec do aso...
ne włożyć bez ramki :-D

mann poszedł na rękę użytkownika i zamiast mozolnie montowac filtr w ramke (ktora musiałem dokupić bo albo auto wyjechało bez nie albo w aso mi podpierdolili) od razu montuje sie na miejscu..... ale zaraz zaraz w którą strone ma byc air flow :-D

napisze dla kolegi manual.

1.wsiadasz do auta uprzednio je otwierając
2wkladasz kluczyk do stacyjki przekrecajac pol obrotu wlaczasz zaplon
3wlaczasz nawiew
4 wysiadasz z auta i podchodzisz z drugiej strony majac na oku cel czyli dziure w której byl stary filtr.
5 wkladasz lewy palec wskazujacy do ust podpierajac sie prawa ręką nie spuszczajac z oczu celu.
6. trzymasz palec w ustach przez 10 sekund obficie go sliniac.
7. wyjmujesz palec z ust i.... kulminacyjny moment... wkladasz w dziure po filtrze.
8.analizujesz z ktorej strony wieje uzywajac palca i rozumu.
9....
10.dalej analizujesz
11. jeszcze trochę
12.EUREKA. juz wiesz ci i jak. (dla ulatwienia didam ze jesli w f1 wieje jak w f2 to wieje z
prawa na lewa)

ale przy wymianie stosuj 12 przykazań xtrima.

13. nie zapomnij wyjac palca przed wlozeniem nowego filtra

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

Autor:  Ciacho123 [ 30.07.2013, 08:16 ]
Tytuł:  Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

:hurra: Dobre :D

Ale jak nie wchodzi zamiennik w ramkę? Przecież wchodzi, bynajmniej u mnie, np. teraz mam Filtrona węglowy i jest git.

Autor:  xtremesystems [ 30.07.2013, 08:31 ]
Tytuł:  Re: Odp: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

mann nie wchodzi. pisalem z reszta

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

Autor:  waleks1 [ 30.07.2013, 08:45 ]
Tytuł:  Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

Mam już ta książka. Myślałem że lepiej będzie wszystko opisane w niej.

Autor:  Kikus [ 30.07.2013, 09:01 ]
Tytuł:  Re: Różnice wymiarów wydechód

O ile dobrze pamiętam to grubsze rury są w silnikach MPI przynajmniej w moim czeskim 1.4 MPI jest grubsza niż w 1.2 HTP.

Autor:  ensai [ 30.07.2013, 09:05 ]
Tytuł:  Re: Krótkie pytanie - krótka odpowiedź

Cytuj:
i blad. szczególnie w okresie wiosna jesień trzeba co jakiś czas sprawdzić ciśnienie. bo jak temp spadnie z 30 do 10 to z 2.2 które powinuenes mieć zrobi sie 1.8 bara


Odkąd zrobiłem test na spalanie, tj. przez miesiąc jeździłem na 2.1bara (tak jak zaleca skoda), a teraz 2.2 bara i zobaczyłem na własne oczy, że przy tak niewielkiej różnicy na baku robię ok 60-70km więcej to regularnie sprawdzam ciśnienie (przy okazji odkryłem, że lewy przód nie trzyma mi wiatrów tak jak powinien i że system sprawdzania ciśnienia w oponach bazujący na wskazaniach ABS jest zayebiście nieprecyzyjny - 2 razy zadziałał na 10 przypadków, w których moim zdaniem powinien zadziałać :) ).

Co do zadawania pytań - nie wiedziałem, że aby zadać pytanie trza mieć minimum wiedzy motoryzacyjnej bo inaczej człowiek naraża się na chóralne zgnojenie.

Ale opis z wymiana filtra p.pyłkowego kozacki :D Swego czasu też odkrywałem uroki jego wymiany.. :)

Strona 14 z 507 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/