![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif)
Klienci Indywidualni wybierają ŠKODĘ!
W 2013 roku ŠKODA była numerem jeden w Polsce. Do Klientów trafiło 36 410 modeli tej marki, co dało jej udział w rynku na poziomie 12,63%. Warto jednak zwrócić uwagę na bezkonkurencyjnie wysoką sprzedaż wśród Klientów Indywidualnych.
W 2013 roku do Klientów Indywidualnych trafiło 13 375 sztuk modeli ŠKODY. Zeszłoroczna sprzedaż wśród tej grupy Klientów zapewniła ŠKODZIE Citigo (1 746 sztuk), ŠKODZIE Fabia (3 466 sztuk) i ŠKODZIE Superb (1 025 sztuk) tytuł numeru 1 w swoich segmentach.
![Obrazek](http://blobproxy-cdn.skoda-auto.com/wwk2-aktualnosci/publishingimages/2014-01/auta_2013_klient_ind1_s_201401221114.jpg)
Nieprzerwane pasmo sukcesów i coraz mocniejsza pozycja ŠKODY na polskim rynku to zasługa atrakcyjnych modeli zaprojektowanych zgodnie z filozofią Simply Clever, które odpowiadają oczekiwaniom Klientów i są oferowane w konkurencyjnych cenach. Można zatem śmiało powiedzieć, że decydując się na modele tej marki, podejmujemy dobrą i mądrą decyzję.
Równie imponująca jest przewaga ŠKODY nad konkurentami, biorąc pod uwagę popularność wśród Klientów Indywidualnych. Nad kolejną marką w tej grupie, ŠKODA ma blisko 3 tys. sztuk samochodów przewagi.
Skoda