|
|
Teraz jest 01.07.2024, 05:45
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 25.07.2015, 17:41 Posty: 5
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: EYW - 5b.
Rok prod.: 2003
Województwo: świętokrzyskie
|
[F1] Check Engine
Witam. Od jakiegoś czasu pokazuje mi się check engine. Sprawdziłem auto vagiem i pokazały mi się takie oto błędy: https://www.fotosik.pl/zdjecie/d1ba149bfd98c2b8Jako, że wydawało mi się, że problem może być związany z sondą lambda , sprawdziłem wiązkę i kostkę, ale nie zauważyłem żadnych przerw w obwodzie. Poszedłem o krok dalej i sprawdziłem bloki pomiarowe, niestety cos mi sie vag posypal i dopiero wieczorem udalo mi sie go odpalic. Z tego powodu silnik nie był rozgrzany, ale mam nadzieje ze coś wskazania komus powiedzą. A oto i one: https://www.fotosik.pl/zdjecie/d1ba149bfd98c2b8https://www.fotosik.pl/zdjecie/28c3f03346cbcab7https://www.fotosik.pl/zdjecie/8b8f2b79da014e7dKtoś ma może koncepcję w czym leży problem? Czy winna jest sonda czy moze cos innego? Auto do Skoda Fabia I 1.4 16v
|
24.03.2018, 21:41 |
|
|
Dołączył(a): 27.11.2017, 22:44 Posty: 11
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: AME-1.4 8V 68KM
Skrzynia: JUS - 5b.
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
|
Re: [F1] Check Engine
Czy w bloku pomiarowym napiecie lambdy skacze ? Czy cały czas utrzymuje sie około 0.5 v ?
|
25.03.2018, 23:06 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 19.11.2009, 21:35 Lokalizacja: Brzeg, Ruda Śląska, Oława, Wrocław Posty: 2122
Podziękował: 7
Pomógł: 154
Silnik: CAYB-1.6 TDI 90KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia II Monte Carlo 133 KM/336Nm
Rok prod.: 2011
Województwo: opolskie
|
Re: [F1] Check Engine
W bliku 30 brak wskazań że sonda pracuje i wysyła sygnały. powinno być 111 i 110. Jeszcze raz do sprawdzenia wiązka od wtyczki do sterownika silnika. Przemierz przewody.
_________________ Chcesz doposażyć swój samochód od strony elektrycznej? Zapraszam do mnie. Doświetlanie statyczne, dynamiczne, ESP, TMP, tempomat, PDC, OPS i inne cuda. Montaż oraz kodowanie. Pisz a na pewno pomogę. Robię mechanikę jak i elektrykę..
|
26.03.2018, 07:12 |
|
|
Dołączył(a): 25.07.2015, 17:41 Posty: 5
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: EYW - 5b.
Rok prod.: 2003
Województwo: świętokrzyskie
|
Re: [F1] Check Engine
|
26.03.2018, 11:32 |
|
|
Dołączył(a): 25.07.2015, 17:41 Posty: 5
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: EYW - 5b.
Rok prod.: 2003
Województwo: świętokrzyskie
|
Re: [F1] Check Engine
@bolo9823 W bloku 033 cały czas utrzymuje sie na poziomie 0,450V
|
26.03.2018, 11:36 |
|
|
Dołączył(a): 27.11.2017, 22:44 Posty: 11
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: AME-1.4 8V 68KM
Skrzynia: JUS - 5b.
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
|
Re: [F1] Check Engine
Jezeli napiecie jest stałe (0.45v) to znaczy ze komputer nie ma połączenia z sondą (albo uszkodzona). Komputer przyjmuje stałe napiecie, zeby jako tako dało sie jeżdzic. Sprawdz wiazke, albo uszkodzona lambda :/
|
06.04.2018, 21:23 |
|
|
Dołączył(a): 25.07.2015, 17:41 Posty: 5
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: EYW - 5b.
Rok prod.: 2003
Województwo: świętokrzyskie
|
Re: [F1] Check Engine
Problem rozwiązany. Uszkodzona sonda. Wymieniłem i póki co wszystko gra. Temat do zamknięcia:)
|
19.04.2018, 19:54 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 321 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|