FABIACLUB.PL
https://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] Problem EGR
https://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=23235
Strona 1 z 1

Autor:  jajos [ 07.04.2016, 18:48 ]
Tytuł:  Problem EGR

Koledzy może ktoś z Was da mi odpowiedz co z moim EGRem. Problem wygląda następująco wyskoczył błąd więc rozebrałem EGR wyczyściłem pięknie skasowałem błąd i przez 4 dni wszystko było ok.I od nowa to samo więc powtórzyłem czynność.W rurce nie było prawie wcale zanieczyszczeń.Skasowałem błąd poskładałem wszystko, ale po około 14 dniach to samo.... Co to może być czy trzeba wymienić cały EGR na nowy?

Autor:  psychorap [ 10.04.2016, 06:13 ]
Tytuł:  Re: Problem EGR

A robiles adaptacje egru po wyczyszczeniu? Po za tym skoro pada ci egr to domyslam sie ze robisz czesto bardzo krotkie przebiegi gdzie silnik sie dobrze nie rozgrzeje.

Autor:  witek_77 [ 10.04.2016, 17:04 ]
Tytuł:  Re: Problem EGR

musisz koniecznie BARDZO dobrze uszczelnić wszyskie połączenia aż po przepustnice. Mi też waliło błędami dopóki nie uszczelniłem wszystkiego. Oczywiście później adaptacja

Autor:  Mrufka [ 22.04.2016, 16:31 ]
Tytuł:  Re: Problem EGR

Kupić używany (Pierburg) i z głowy. Przerabiałem to jakiś czas temu, nie kupuj zamienników bo długo nie pociągną.

Autor:  wookie85 [ 24.04.2016, 12:57 ]
Tytuł:  Re: Problem EGR

Podłączę się pod temat.

Swego czasu wymieniony został EGR ale spece mieli problem przewód od podciśnienia wsadzić dobrze więc połączyli oba rurką. To było parę miesięcy temu. Wszystko było ok.

Sprawdzam dzisiaj a rurka urwana. Auto śmiga dobrze, czuć czasem delikatne szarpnięcia, przy gaszeniu też nieco szarpnie. Brak błędów. Pomiary pokazują, że egr cały czas na on i wartości 200-250. Spróbowałem więc z powrotem wcisnąć rurkę. Auto odpaliło raz po czym przy pomiarze w vagu zgasło i nie chciało się odpalić. Za to z łączenia przewodu z rurką dymi. Po wypięciu odpala i pracuje powiedzmy normalnie.

Cały egr do śmieci? Chciałem go już poprzednio zaślepić to zalali temat i wsadzili tą durną rurkę :/ Czy lepiej kupić cały nowy egr?

Autor:  kaiel [ 26.04.2016, 16:45 ]
Tytuł:  Re: Problem EGR

jeśli w twoim aucie da się go wywalić,zatkać bez konsekwencji ze strony elektroniki to ja bym go wywalił, tylko musisz o tym pamiętać przy badaniu technicznym (absolutnie do "złego" cie nie namawiam, życie traszek i motylków zależy od twojej decyzji)

Autor:  listek2000 [ 18.12.2016, 21:09 ]
Tytuł:  Re: Problem EGR

siemka co jakiś czas zapala mi się "helikopter" i mam taki blad jak poniżej:

001027 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 - 000 - usterka - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 1
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 255
Wskaźnik czasu: 0

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Prędkość: 4.0 km/h
Cykl pracy: 0.0 %
Napięcie: 13.15 V
Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw
Cykl pracy: 21.8 %
Bity binarnie: 00110000


robie same trasy , ale wzialem i wyczyscilem egr i nadal za pare dni wraca blad :(
czy ja dobrze rozumiem ,ze "Zawór recyrkulacji spalin (N18)" to własnie ten EGR ???

Obrazek

Obrazek

dzieki i pozdr

dzis pogrzebalem w etka i w aucie znalazlem ten zawor
1K0906627A , myślicie,ze jego się czyści? Wygląda na porządnie zamknięty?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ps. prawdopodobnie sie pomyliłem w poszukiwaniach, bo podobne ten powyzszy zawor jest od turba?
Ale znalazłem zawór elektromagnetyczny wg ETKA 1K0906283A i jestem prawie pewny,ze to będzie
ten zawór wystepujacy w logach VCDS ??? nie kosztuje duzo wiec zmieniam i zobaczymy.

Obrazek

Obrazek

Autor:  bastek [ 25.12.2016, 14:40 ]
Tytuł:  Re: Problem EGR

Mrufka napisał(a):
Kupić używany (Pierburg) i z głowy. Przerabiałem to jakiś czas temu, nie kupuj zamienników bo długo nie pociągną.

Witajcie. Dokładnie tak zamiennik kosztuje około 250 zł a nowy piebrburg 450 zł tak więc lepiej nawet dołożyć te 200 zł i zamiast używki kupić nowy i mieć spokój na długi czas.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/