Teraz jest 05.07.2024, 13:39



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
[F1] Problem EGR 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.05.2015, 17:28
Lokalizacja: Limanowa
Posty: 51
Podziękował: 8
Pomógł: 3

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: EYX - 5b.
Rok prod.: 2000
Województwo: małopolskie
Post Problem EGR
Koledzy może ktoś z Was da mi odpowiedz co z moim EGRem. Problem wygląda następująco wyskoczył błąd więc rozebrałem EGR wyczyściłem pięknie skasowałem błąd i przez 4 dni wszystko było ok.I od nowa to samo więc powtórzyłem czynność.W rurce nie było prawie wcale zanieczyszczeń.Skasowałem błąd poskładałem wszystko, ale po około 14 dniach to samo.... Co to może być czy trzeba wymienić cały EGR na nowy?


07.04.2016, 18:48
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.10.2013, 20:02
Lokalizacja: TamKołoTegoPrzyTym
Posty: 2761
Podziękował: 44
Pomógł: 42

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Zafira B OPC
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post Re: Problem EGR
A robiles adaptacje egru po wyczyszczeniu? Po za tym skoro pada ci egr to domyslam sie ze robisz czesto bardzo krotkie przebiegi gdzie silnik sie dobrze nie rozgrzeje.

_________________
'Bede grau w gre'
'Twardo wcale nie znaczy okrutnie'
'Nie jedź szybciej, niż Twój Anioł Stróż umie latać.'
Obrazek


10.04.2016, 06:13
Zobacz profil
Ekspert Techniczny
Ekspert Techniczny

Dołączył(a): 28.08.2012, 20:19
Lokalizacja: SPS
Posty: 1542
Podziękował: 36
Pomógł: 110

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: FDL - 5b.
Samochód: F1 AUA 2001 + corsa E 2017 B14XEL
Rok prod.: 2001
Województwo: śląskie
Post Re: Problem EGR
musisz koniecznie BARDZO dobrze uszczelnić wszyskie połączenia aż po przepustnice. Mi też waliło błędami dopóki nie uszczelniłem wszystkiego. Oczywiście później adaptacja

_________________
Obrazek


10.04.2016, 17:04
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.03.2006, 16:30
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 95
Podziękował: 3
Pomógł: 1

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia Combi Joy
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
Post Re: Problem EGR
Kupić używany (Pierburg) i z głowy. Przerabiałem to jakiś czas temu, nie kupuj zamienników bo długo nie pociągną.


22.04.2016, 16:31
Zobacz profil

Dołączył(a): 21.06.2010, 20:53
Posty: 136
Podziękował: 3
Pomógł: 4

Województwo: łódzkie
Post Re: Problem EGR
Podłączę się pod temat.

Swego czasu wymieniony został EGR ale spece mieli problem przewód od podciśnienia wsadzić dobrze więc połączyli oba rurką. To było parę miesięcy temu. Wszystko było ok.

Sprawdzam dzisiaj a rurka urwana. Auto śmiga dobrze, czuć czasem delikatne szarpnięcia, przy gaszeniu też nieco szarpnie. Brak błędów. Pomiary pokazują, że egr cały czas na on i wartości 200-250. Spróbowałem więc z powrotem wcisnąć rurkę. Auto odpaliło raz po czym przy pomiarze w vagu zgasło i nie chciało się odpalić. Za to z łączenia przewodu z rurką dymi. Po wypięciu odpala i pracuje powiedzmy normalnie.

Cały egr do śmieci? Chciałem go już poprzednio zaślepić to zalali temat i wsadzili tą durną rurkę :/ Czy lepiej kupić cały nowy egr?

_________________
1.9 TDI Elegance
1.9 TDI Ambient


24.04.2016, 12:57
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 04.04.2016, 13:07
Posty: 11
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: audi
Rok prod.: 2000
Województwo: mazowieckie
Post Re: Problem EGR
jeśli w twoim aucie da się go wywalić,zatkać bez konsekwencji ze strony elektroniki to ja bym go wywalił, tylko musisz o tym pamiętać przy badaniu technicznym (absolutnie do "złego" cie nie namawiam, życie traszek i motylków zależy od twojej decyzji)


26.04.2016, 16:45
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.10.2007, 19:07
Lokalizacja: Łódź
Posty: 493
Podziękował: 1369
Pomógł: 8

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II 1.9 TDI PD Sport
Rok prod.: 2007/2008
Województwo: łódzkie
Post Re: Problem EGR
siemka co jakiś czas zapala mi się "helikopter" i mam taki blad jak poniżej:

001027 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 - 000 - usterka - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 1
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 255
Wskaźnik czasu: 0

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Prędkość: 4.0 km/h
Cykl pracy: 0.0 %
Napięcie: 13.15 V
Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw
Cykl pracy: 21.8 %
Bity binarnie: 00110000


robie same trasy , ale wzialem i wyczyscilem egr i nadal za pare dni wraca blad :(
czy ja dobrze rozumiem ,ze "Zawór recyrkulacji spalin (N18)" to własnie ten EGR ???

Obrazek

Obrazek

dzieki i pozdr

dzis pogrzebalem w etka i w aucie znalazlem ten zawor
1K0906627A , myślicie,ze jego się czyści? Wygląda na porządnie zamknięty?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ps. prawdopodobnie sie pomyliłem w poszukiwaniach, bo podobne ten powyzszy zawor jest od turba?
Ale znalazłem zawór elektromagnetyczny wg ETKA 1K0906283A i jestem prawie pewny,ze to będzie
ten zawór wystepujacy w logach VCDS ??? nie kosztuje duzo wiec zmieniam i zobaczymy.

Obrazek

Obrazek


18.12.2016, 21:09
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 25.12.2016, 14:34
Posty: 25
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Skrzynia: FCU - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2003
Województwo: wielkopolskie
Post Re: Problem EGR
Mrufka napisał(a):
Kupić używany (Pierburg) i z głowy. Przerabiałem to jakiś czas temu, nie kupuj zamienników bo długo nie pociągną.

Witajcie. Dokładnie tak zamiennik kosztuje około 250 zł a nowy piebrburg 450 zł tak więc lepiej nawet dołożyć te 200 zł i zamiast używki kupić nowy i mieć spokój na długi czas.


25.12.2016, 14:40
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 8 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 84 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL