|
|
Teraz jest 01.07.2024, 06:10
|
[F1/F2] Tempomat - montaż i podłączenie
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 12.02.2007, 12:06 Lokalizacja: Szczecin Posty: 134
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Rok prod.: 2005
Województwo: zachodniopomorskie
|
Witam!
U mnie po lewej stronie kompaktowej tablicy rozdzielczej nie było żadnych kostek...
_________________ Arcimek
Dariusz Arcimowicz
Szczecin
|
12.09.2008, 10:35 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
gdzie można tanio dostać kompletną wiązkę to tempomatu?
|
15.09.2008, 08:33 |
|
|
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
kalos, może na skodaczesci.pl będą mieć albo u grygy'ego?
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
15.09.2008, 09:26 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Ponawiam pytanie:
Mam u siebie jednostke 6Q2... i chcialbym ja wymienic na pasujaca do tempomatu.
Gdzie to mozna kupic i jaka cena tego jest?
|
09.10.2008, 11:52 |
|
|
Dołączył(a): 11.12.2005, 13:21 Lokalizacja: okolice Łodzi Posty: 136
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2003
Województwo: łódzkie
|
Chriso napisał(a): Ponawiam pytanie: Mam u siebie jednostke 6Q2... i chcialbym ja wymienic na pasujaca do tempomatu. Gdzie to mozna kupic i jaka cena tego jest?
Nową? To chyba tylko w ASO - niektóre z nich handlują już na allegro np. tutaj .
Tanio niestety nie będzie: 800 za sterownik, do tego wiązka i manetka... robi się mało opłacalnie...
|
28.10.2008, 07:02 |
|
|
Dołączył(a): 25.08.2010, 20:43 Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Samochód: Elegance
Województwo: łódzkie
|
Witam koledzy może mi ktoś podpowie,a mianowicie też się zbieram do założenia tempomatu, mam silnik 1.9TDI 101km 2001 grudzień (ANGLIK) i się zastaniawiam co będe potrzebował, czy tylko samą nową manetkę + aktywacja VAG, czy też demontaż derski + manetka+okablowanie+akctywacja VAG, niektórzy piszą ze w niektórych modelach była instalacja już montowana i wystarczy tylko sama zmiana manetki+AKTYWACJA VAG i teraz sam już nie wiem co mam kupić dodam. Myśle że z ewentualnym montarzem dam radę jak czytałem instrukcjie nie jest źle, ale fajniej by było wymienić tylko manetke i po sprawie. Czekam na podpowiedzi bedę wdzięczny
|
25.08.2010, 21:34 |
|
|
Dołączył(a): 20.08.2010, 21:34 Lokalizacja: Tarnowskie Góry Posty: 56
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Fabia I
Rok prod.: 2002
Województwo: śląskie
|
O ile się nie mylę montaż manetki + podpięcie instalacji pod sterownik silnika + kodowanie. Nie wiem czy sterownika nie trzeba też wymienić Ale zapewne ktoś z forumowiczów montował sobie tak więc będzie wiedział dokładnie
|
25.08.2010, 21:39 |
|
|
Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12 Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
|
Cytuj: Oprócz tego oznaczenie centralnej jednostki sterującej musi być 6Q0 xxx xxx, 6Q1 xxx xxx gdy mamy 6Q2 xxx xxx to musimy ją wymienić.
_________________ Vintage Audio Lover Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI
|
25.08.2010, 21:44 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5408
Podziękował: 168
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
Jak pisze Allen. Zacznij od sprawdzenia BSI czy masz odpowiedni numer. Znajduje się ona pod skrzynką bezpieczników.
Nie słyszałem o fabiach z zamontowaną już wiązką tempomatu. Dowiesz się tego jak będziesz oglądał BSI i będzie w gnieździe XS3 wtyczka. To będzie oznaczało, że wiązkę już masz. Jednak jeśli nie to demontaż deski będzie konieczny.
Na zdjęciu centralna jednostka elektryczna, której będziesz szukał.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
26.08.2010, 07:02 |
|
|
Dołączył(a): 08.07.2006, 09:33 Lokalizacja: Łódź Posty: 190
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Fresh +
Rok prod.: 2003
Województwo: łódzkie
|
Fajnie, że doposażacie wasze fury ale czy nie macie na co kasy wywalać ;P Mam tempomat w saabie i od paru lat użyłem go tyle razy ile palców u ręki można naliczyć Do tego większość razy w Niemczech bo w Polsce nie ma na to warunków. No chyba, że ktoś naprawdę dzień w dzień jeździ autostradą do pracy. Innego sensu nie widzę osobiście
|
26.08.2010, 15:05 |
|
|
Dołączył(a): 25.08.2010, 20:43 Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Samochód: Elegance
Województwo: łódzkie
|
Dzięki wielkie za szybką odpowiedź, wiedz dziś sprawdziłem i mam sterownik SQ1 wieć moge montować co do instalacji to chyba nie ma jest jedno wolne miejsce na ECU więc chyba to wałsnie od tempomatu, ale nie uśmiecha mi sie zdejmować wszytkiego może sprobuje tym drugim sposobem przez zdemontowanie wycieraczek, znalezłem rownież coś takiego co wy na to może to jest alternatywa :
http://www.fabia-vrs.com/technical-info ... -retrofit/
może bedźie mniej pracy czekam na komentarze.
|
26.08.2010, 21:17 |
|
|
Dołączył(a): 20.08.2010, 21:34 Lokalizacja: Tarnowskie Góry Posty: 56
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Fabia I
Rok prod.: 2002
Województwo: śląskie
|
jak dasz przelotkę tak jak na zdjęciu to nie ma problemu:)
|
26.08.2010, 22:04 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5408
Podziękował: 168
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
sanbher napisał(a): bo w Polsce nie ma na to warunków Spokojnie, spokojnie. Drogi się budują a jak będą zbudowane to ja już będę miał fabię gotową. A tak na marginesie, to ja do pracy właśnie często A4 pomykam i z powrotem też. gajes48 napisał(a): może to jest alternatywa
Fajny manual. Ja bym wolał jednak dechę pruć.
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
27.08.2010, 06:36 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2009, 21:58 Posty: 33
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: Fabia I Comfort
Rok prod.: 2002
Województwo: śląskie
|
Budują, budują, ale z piasku......
więc długo z takim cudem nie pojeździmy
|
27.08.2010, 06:45 |
|
|
Dołączył(a): 25.08.2010, 20:43 Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Samochód: Elegance
Województwo: łódzkie
|
Kolego z tą przelotką miałeś na myśle jeśli się mi uda przeprowadzić kabel ze środka do komory silnika tak. Myśle że z tym nie bedzię większych problemów, napewno było by szybciej niż całą deskę zdejmować.
|
27.08.2010, 18:05 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 315 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|