FABIACLUB.PL
https://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1/F2] Pompa paliwa - temat zbiorczy.
https://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=21690
Strona 4 z 8

Autor:  siuter [ 05.09.2008, 17:04 ]
Tytuł: 

Santi_wrc dzięki za dodanie kilku cennych informacji, panowie którzy macie jeszcze inne silniki - piszcie jak macie.

Pozdrowionka! Siuter :cenzura:

Autor:  kros [ 05.09.2008, 17:09 ]
Tytuł: 

U mnie też drzwi włączają pompę ale tylko po dłuższym postoju. Zatem Siuter wszystko masz w porządku.

A co do kolegów którym drzwi nie włączają pompy - macie cieskie silnik, a my VW - prawdopodobnie to jet klucz do zagadki.

Autor:  tomek-u [ 05.09.2008, 18:41 ]
Tytuł: 

No właśnie jak to jest z tymi drzwiami i pompą.Czy któryś z kolegów mógłby to wyłożyć,bo pierwszy raz o tym słyszę?A FABIĄ jeżdżę od 2001r.Podobno;"człowiek uczy się do śmierci". ???

Autor:  kika [ 05.09.2008, 21:09 ]
Tytuł: 

tomek-u--- ty masz silnik TDI i w twoim przypadku wtrysk działa na innej zasadzie

Autor:  tomek-u [ 06.09.2008, 09:58 ]
Tytuł: 

Ja nie pytam jak jest teraz u mnie,ale jak to działa w benzynach vw?,ogólnie.

Autor:  kika [ 07.09.2008, 10:16 ]
Tytuł: 

Pompa włącza się po otwarciu drzwi od strony kierowcy, do włączania pompy wykorzystano wyłącznik umieszczony w nadwoziu . Jeżeli po otwarciu drzwi od strony kierowcy nie zostanie włączony zapłon , to po chwili pompa wyłączy się . Do wyłączenia pompy dojdzie również wtedy , gdy będzie przez dłuższą chwilę włączony zapłon , a nie zostanie włączony rozrusznik

Autor:  tomek-u [ 07.09.2008, 11:41 ]
Tytuł: 

No to wymyślili jeszcze jedno zależne od krańcówki a co jak krańcówka walnie?

Autor:  kika [ 07.09.2008, 21:19 ]
Tytuł: 

Nawet jak krańcówka walnie to nic się nie stanie autko będzie chodzić jak wszystkie poruszające się po naszych drogach , ma ona tylko za zadanie wytworzyć wstępne podciśnienie w układzie paliwowym , a że tak jest sprawdziłem to na własnej maszynie i było wszystko OK

Autor:  tomek-u [ 07.09.2008, 21:45 ]
Tytuł: 

No to podsumowując zbędny bajer mieszający w głowach.KIKA-dzięki za wyłożenie tematu :good:

Autor:  kuba [ 17.03.2009, 14:56 ]
Tytuł: 

Witam wszystkich.
Od dłuższego czasu słyszę moją pompę paliwa i zaczyna mnie już ona denerwować. Poza tym nie chcę, żeby padła na drodze, dlatego chciałbym się za nią wziąć (sam). Zdecydowałem się już na zamiennik (wkład ze skodaczesci). Teraz chciałbym tylko wiedzieć, jakich kluczyków i urądzeń będę potrzebował do wymiany. Chcę to zrobić w któreś sobotnie przedpołudnie. Po prostu często używam auta i nie mogę go np. rozgrzebać na cały weekend.
Prosiłbym też o jakiś zdjęcia pomocowe- jeśli ktoś posiada. Myślicie, że filtr paliwa też od razu wymienić? Mam na zegarze coś ok. 60k. Jeżdżę 1.4MPi 2002r
Pozdrawiam.

Dopisuję. Czy można kierować się jako tako tym manualem z felicji? dość ciekawie opisany...

Autor:  Algol [ 25.02.2010, 22:04 ]
Tytuł: 

Czy ktoś potrafi podać jednoznacznie jakie są objawy popsutej pompy?? Pewnie nie jest to prosta sprawa.. Moja pompa też buczy choć bardziej porównałbym to z brzęczeniem napowietrzacza powietrza w akwarium niż buczeniem. Brzęczenie jest bardzie słyszalne na zewnątrz pod prawymi drzwiami niż w środku. W środku trzeba się wsłuchiwać żeby ją usłyszeć i przy wyłączony radiu można rozróżnić uchem jej brzęczenie. Przy włączonym zapłonie bez rozruchu słychać ale nie jest to zbyt agresywne.
A objawy pracy silnika mam takie: przy ruszaniu z miejsca po wciśnięciu gazu silnik na krótką chwilę się przydusi i za moment już idzie równo z dobrą mocą. Dzieje się tak na 1biegu czy 2biegu, na wyższych biegach jeżeli to jest już niewyczuwalnie. Fabka przejechała już 90kk Przy 60kk wymieniono świece, filtry paliwa, powietrza. Teraz jak pojwiły się te objawy wymieniłem filtr paliwa i powietrza. Nic się nie zmieniło.. Przepustnica na oko jest czysta ale to tylko na oko.. Nie wiem co robić dalej.. Na forum w zasadzie sugestii jest mnóstwo .. zastanawiam się właśnie czy natępnym krokiem nie jest wymiana pompy??

Autor:  lewy99213 [ 25.06.2010, 21:45 ]
Tytuł:  pompa paliwa

hej
miesiąc temu postanowilem zainstalowac lpg firmy BRC sekwencja
od tygodnia autko strasznie szarpalo przy przyspieszaniu
wymienilem cewke, swiece, filtry, olej, czujnik temp i nic
az dzisiaj przy odpalaniu rano uslyszalem jak strasznie buczy pompa paliwa
po przelaczeniu na lpg odlaczylem pompe paliwa (wyciagnelem bezpiecznik) i odziwo ustalo szarpanie autko plynnie jedzie

co jest nie tak pompa paliwa siada czy może wtryski popuszczaja benzyne ????

Autor:  sebasuperb [ 25.06.2010, 21:54 ]
Tytuł: 

A jak jeździsz na lpg to jest cos tego paliwa w baku ? Ktos pisał, własnie na lpg mial problem z pompa.. Paliwa malo co bylo w baku, a pompa chlodzona jest paliwem w obiegu.. I jak jest malo, to pracuje na suchoo i zarżnąć nie problem.. Tak mi się przypomniało..

Autor:  lewy99213 [ 25.06.2010, 21:59 ]
Tytuł: 

paliwa jest ok 20 l

Autor:  Lechu [ 25.06.2010, 22:07 ]
Tytuł: 

A jak jest na benzynie zanim przełączysz się na LPG? Też szarpie? Jeśli NIE to pewnie na LPG wtryskiwacze benzyny puszczają paliwo. Jak auto pracuje na LPG to możesz odłączyć wtryskiwacze benzyny i wtedy okaże się, czy przepuszczają paliwo czy nie (ale pompa paliwa ma pracować). Pewnie ta operacja posypie błędami w sterowniku silnika ale jak masz VAGa to je usuniesz.

Strona 4 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/