|
|
Teraz jest 03.07.2024, 03:08
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58 Lokalizacja: prowincja Posty: 12717
Podziękował: 189
Pomógł: 403
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
|
Re: egr - wymiana
A co powiedzą bardziej zorientowani w temacie?
_________________ O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".
|
30.10.2017, 21:41 |
|
|
Dołączył(a): 06.07.2009, 11:35 Posty: 2025
Podziękował: 15
Pomógł: 84
Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II FL
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
Re: egr - wymiana
Przyczyny są dwie: - znaczny stopień skomplikowania zespołu chłodnica-egr (nazywa się zawór a zawory ja tam widzę dwa, jeden na silniczek a drugi na podciśnienie), - fatalna lokalizacja tuż pod turbiną i obok puszki DPF i rury wydechowej. Ciśnie się na usta klasyczne "a nie mówiłem" hehe
_________________
Ostatnio edytowano 30.10.2017, 22:10 przez Ciacho123, łącznie edytowano 1 raz
|
30.10.2017, 22:07 |
|
|
Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58 Lokalizacja: prowincja Posty: 12717
Podziękował: 189
Pomógł: 403
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
|
Re: egr - wymiana
Ciacho123 napisał(a): - fatalna lokalizacja tuż pod turbiną i obok puszki DPF i rury wydechowej Czyli ciepełka ma pod dostatkiem?
_________________ O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".
|
30.10.2017, 22:10 |
|
|
Dołączył(a): 06.07.2009, 11:35 Posty: 2025
Podziękował: 15
Pomógł: 84
Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II FL
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
Re: egr - wymiana
Tak. Prawdopodobnie, gdyby było to umieszczone w bardziej fortunnym miejscu, to służyło by znacznie lepiej/dłużej. Ale to tak możemy pisać całą noc, fakty są takie że jest szit i trza wymienić czasem Byłem w ASO zmieniać softa po wymianie EGR, to się mechanik dziwił bardzo że dopiero mam drugiego egr-a po fabrycznym, bo inni to już mieli trzeciego przy tym przebiegu... Nie ma reguły, jest tylko taka że paść musi.
_________________
|
30.10.2017, 22:14 |
|
|
Dołączył(a): 10.08.2010, 21:16 Lokalizacja: EL Posty: 5135
Podziękował: 39
Pomógł: 106
Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia 2 Combi FL
Rok prod.: 02.11.2010
Województwo: łódzkie
|
Re: egr - wymiana
teb zawor na silniczek ma feler bo ta tuleja otwierajaca jest jakaś felerna tsm plastik chyba jest
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
_________________ - I hope you come back someday - Someday
|
30.10.2017, 22:33 |
|
|
Dołączył(a): 06.07.2009, 11:35 Posty: 2025
Podziękował: 15
Pomógł: 84
Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II FL
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
Re: egr - wymiana
xtremesystems napisał(a): teb zawor na silniczek ma feler bo ta tuleja otwierajaca jest jakaś felerna tsm plastik chyba jest
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Tak, ale z czasem to poprawili i np. u mnie to było jak nówka, a zawiodła grucha sterująca zaworem nr 2, czyli klapką przepływu spalin... Gdybym miał jak zdobyć gruszkę nową i uszczelkę łączącą chłodnice z EGR, to bym sobie sam to zregenerował. Tutaj napotykamy na kolejny problem, czyli brak dostępności takich rzeczy, myślę że może to być celowe działanie...
_________________
|
30.10.2017, 23:19 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|