Teraz jest 08.07.2024, 05:54



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Następna strona
[F1/F2] Przygasanie świateł 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11
Lokalizacja: Piekary śląskie
Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
Post 
Grzenio napisał(a):
Mrugały raczej obydwa światła. Może przepalając się robiła zwarcie (to moja może durna teoria). Po wymianie żarówek dzisiaj trochę pojeździłem i nie zauważyłem żadnych mrugań. Mama nadzieję, że to była wina żarówki.

Może nie w tym miejscu [etit by kros: masz racje nie w tym miejscu, mamy tematy o CB]
Napewno przepalając się nie robiła zwarcia , bo w domu w tym przypadku mrugał by cały żyrandol , a jak by zrobiła zwarcie to poleciał by bezpiecznik


24.02.2009, 09:05
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 31.05.2009, 10:05
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 60
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Fabia I HTB
Rok prod.: XII 2003 wer. "Creation"
Województwo: mazowieckie
Post 
odgrzeję kotleta:

przeczytałem ten i inne wątki i nadal jestem głupi w tym temacie jak byłem. Albo zgadza się jeden objaw, albo inny, ale nie wszystkie.

objawy: (zaczeły się tydzień temu)

1 - odpalam - ledwie kręci (siada aku? jeździłem niedawno z podłączoną do gniazda zapalniczki ładowarką i zostawiałem na noc przez jakiś tydzień. Zakupiłem prostownik, zostawiam już 3cią noc do ładowania. Daje jakieś 5A, aku ma 70Ah, jest niby lepiej, ale uważam, ze aku powinien juz zostać przywrócony do dawnej świetności. Czy jest tak skatowany, że tylko nowy? Kolejne odpalania w ciągu dnia juz znacznie gorzej - b kiepsko kreci.)

2 - po odpaleniu często nie ma wspomagania przez kilkanaście/dziesiąt sekund (alternator nie nadąza z podawaniem prądu do pompy wspomagania?? dizelek ma taki pobór prądu na starcie, że nie wystarcza go ze słabego aku?) Po nocnym ładowaniu odpala lepiej (prawie normalnie) i jest w 90% wspomaganie. Schody zaczynają się podczas kolejnych odpalen w ciągu dnia, gdzie jest raczej krucho ze wspomaganiem - znacznie czesciej go nie ma niz jest)

3 - podczas jazdy (albo postoju) przygasają światła i podświetlenie zegarów. Wspomaganie podczas jazdy nigdy jeszcze nie wysiadło, tylko zaraz po odpaleniu. Szlag trafia czujnik skrętu?? (nie wiem, jakiej frirmy mam pompe, nie sprawdzałem)

Koledzy, help??? czujnik, aku, pompa...? A może sławna wiązka? Pod VAGa sie nie podpinałem.


26.06.2009, 00:04
Zobacz profil

Dołączył(a): 13.03.2009, 21:14
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 447
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Octavia II
Rok prod.: 2008
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Zobacz czy pasek jest dobry, sprawdz rolki napędowe paska!
Kolega w Mercedesie A-class miał te same objawy co ty i okazało się że łożyska w rolkach popadały i nie było ładowania :(

Pozdrawiam

_________________
Škoda Fabia


26.06.2009, 06:27
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.04.2006, 21:53
Lokalizacja: Będomin
Posty: 714
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes W211
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
Post 
Kufel, Sprawdz miernikiem jakie masz ładowanie

_________________
ELEGANCE +XENONY I CIEMNE SZYBKI


26.06.2009, 07:31
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 31.05.2009, 10:05
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 60
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Fabia I HTB
Rok prod.: XII 2003 wer. "Creation"
Województwo: mazowieckie
Post 
lilo napisał(a):
Kufel, Sprawdz miernikiem jakie masz ładowanie


Ładowanie na jałowym w porządku - wczoraj sprawdzałem, jest 14,7V


26.06.2009, 08:13
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.06.2009, 14:57
Lokalizacja: Legionowo
Posty: 73
Podziękował: 3
Pomógł: 2

Silnik: AZE-1.4 8V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: 43kkm
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
Post 
Kufel napisał(a):
1 - odpalam - ledwie kręci (siada aku? jeździłem niedawno z podłączoną do gniazda zapalniczki ładowarką i zostawiałem na noc przez jakiś tydzień.



po pierwsze- ile lat ma akumulator??
po drugie- czy rozladowales kiedys akumulator do "zera"?? kompletne rozladowanie akumulatora "do zera" powoduje to, ze akus traci swoja moc- i jak bys sie nie staral on juz nie powroci do swojej swietnosci.
po tzrecie- w jednym z watkow ktos pisal o kiepskim wspomaganiu po uruchomieniu silnika (przez ok 30 sekund)- winny byl zużyty akumulator.

pozdrawiam.


26.06.2009, 20:39
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 31.05.2009, 10:05
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 60
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Fabia I HTB
Rok prod.: XII 2003 wer. "Creation"
Województwo: mazowieckie
Post 
Nie wiem ile ma aku, podejrzewam, ze jest od nowości. A rozladowalem go do 0 jakis tydzien temu i od tamtego czasu zaczely sie klopoty. Tylko, że rozładowałem go przez zostawienie na postojowkach przez jakies 2h i wozenie przez dobry tydzien ladowarki do telefony wpietej w zapalniczke. Troche za szybko padl ten aku jak na moj gust...toz to jest 70Ah!. Ale moze juz wczesniej byl mocno zmeczony.
Doladowywanie prostownikiem przez noc niewiele daje. A juz 3x na nocke zostawialem. Wymiana aku mnie czeka?


26.06.2009, 21:09
Zobacz profil

Dołączył(a): 13.03.2009, 21:14
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 447
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Octavia II
Rok prod.: 2008
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Kufel, luknij na poziom elektrolitu aku to raz, ewentualnie uzupełnij i doładuj to dwa, jeśli to nic nie da zrób diagnostykę aku w jakimś warsztacie (sprawdzenie gęstości, zasiarczenie).
Te 70Ah w klekocie to standard i żadna rewela. Jeśli masz od nowości aku to oznacza że on po prostu zdycha i tyle. Nastaw się na zakup nowego! Polecam Centrę.

_________________
Škoda Fabia


26.06.2009, 21:32
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 31.05.2009, 10:05
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 60
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Fabia I HTB
Rok prod.: XII 2003 wer. "Creation"
Województwo: mazowieckie
Post 
dzięki.

Mam nadzieję, że masz rację D2mian, że to aku a nie czujnik skretu czy bron boze pompa wspomagania.
Ile Ah najlepiej? Jeżeli 70 to standard, moze szarpnąć się na cos większego? Jest sens?


26.06.2009, 21:44
Zobacz profil

Dołączył(a): 16.07.2007, 12:55
Lokalizacja: Podkarpackie
Posty: 940
Podziękował: 0
Pomógł: 9

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: auto emocion
Rok prod.: 2000
Województwo: podkarpackie
Post 
Rozładowany aku do zera już po naładowaniu nie ma swojej mocy i się nie nadaje.


26.06.2009, 22:16
Zobacz profil

Dołączył(a): 13.03.2009, 21:14
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 447
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Octavia II
Rok prod.: 2008
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Kufel, to nie chodzi o to czy warto, to kwestia jaki masz alternatorczy on da radę obsłużyć taki aku jaki zamontujesz. Wpisz dane o swoim aucie a zobaczysz co kupić:
http://www.centrumakumulatorow.com/
Według mnie Centra to dobry wybór :)

Damian

_________________
Škoda Fabia


27.06.2009, 07:41
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 31.05.2009, 10:05
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 60
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Fabia I HTB
Rok prod.: XII 2003 wer. "Creation"
Województwo: mazowieckie
Post 
Jakie dane konkredtnie? Trochę jest w profilu...
podać VIN?


27.06.2009, 09:12
Zobacz profil

Dołączył(a): 13.03.2009, 21:14
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 447
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Octavia II
Rok prod.: 2008
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Kufel, podaj markę i model auta oraz wersję silnikową to zobaczysz co jest do twojego auta. Jak chcesz czegoś więcej to podaj jakimasz alternator i o jakiej mocy.

Pozdrawiam Damian

_________________
Škoda Fabia


27.06.2009, 14:49
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Witam
Od trzech tygodni jeżdżę Fabią (2007). Niestety już na początku pojawiły się problemy...oczywiście przygasanie świateł. Zapalała się kontrolka wspomagania kierownicy. Wymienili czujnik skrętu. Znów pojawił się ten sam problem. Powiedzieli, że czujnik był zły i wymienili na kolejny. Po jakimś tygodniu znów zaczęły przygasać światła (ale kontrplka się nie pali). Dzieje się to przy niskich obrotaqch. Co można z tym zrobić, czy to coś poważnego ??
Z niecierpliwością czekam na odpowiedź bo nie wiem czy udać się do ASO czy po prostu jeździć dalej


20.09.2009, 20:16

Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11
Lokalizacja: Piekary śląskie
Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
Post 
Jeśli to nie wiązka -to jeżdzić dalej bo na niskich obrotach to normalne zjawisko , sprawdż poziom płynu w pompie


Ostatnio edytowano 21.09.2009, 07:07 przez kika, łącznie edytowano 3 razy



20.09.2009, 21:06
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL