Autor |
Wiadomość |
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 09.07.2011, 23:11 Posty: 1605
Podziękował: 18
Pomógł: 62
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: O3
Rok prod.: 2015
Województwo: mazowieckie
|
Re: [F2] Montaż Oryginalnego Podłokietnika FABIA 2
Franio napisał(a): Witam, mam pytanko - wszystko fajnie z z tym podłokietnikiem - ale co z regulacją ręcznego ? Czy po założeniu go nie tracimy możliwości regulacji ręcznego ? Czy trzeba demontować podłokietnik aby wyregulować ręczny ? Proszę o info o wyprowadzenie mnie z błędu. Ręcznego nie tracisz, tylko dostęp do niego jest inny niż bez podłokietnika. Ogólnie to kwestia przyzwyczajenia. Z początku dostęp do ręcznego jest utrudniony (aczkolwiek ja bym powiedział, że jest inny i tyle), podobnie zmiana biegów (wrzucanie 2 i 4), ale po krótkim czasie, jak się człowiek przyzwyczai to zaciąganie/zwalnianie ręcznego, zmiana biegów, nie stanowi żadnego problemu. Ja podłokietnik cały czas mam w poziomie, nigdy go nie podnoszę (a jeżeli już to czuje się jak "bez ręki" ) i kompletnie mi nie przeszkadza.
_________________
|
07.03.2014, 12:20 |
|
|
Dołączył(a): 31.07.2012, 13:31 Lokalizacja: Starachowice Posty: 556
Podziękował: 11
Pomógł: 14
Silnik: CUTA-1.4 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Ambiente ICE ++
Rok prod.: 2005
Województwo: świętokrzyskie
|
Re: [F2] Montaż Oryginalnego Podłokietnika FABIA 2
Na moje rozumienie chodzi tu o regulację ręcznego (naciągu linek), a nie o jego zaciąganie - jeśli o to chodzi, to spoglądając choćby na zdjęcie na poprzedniej stronie to tak, będzie to utrudnione bo podstawa aluminiowa przykryje śrubkę regulacji naciągu linek.
|
07.03.2014, 21:35 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 09.07.2011, 23:11 Posty: 1605
Podziękował: 18
Pomógł: 62
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: O3
Rok prod.: 2015
Województwo: mazowieckie
|
Re: [F2] Montaż Oryginalnego Podłokietnika FABIA 2
Masz racje, przeczytałem co chciałem przeczytać ale moze komuś sie przyda Tapatalk HD
_________________
|
07.03.2014, 21:39 |
|
|
Dołączył(a): 18.01.2008, 13:14 Lokalizacja: łodz Posty: 341
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: FABIA VW Passat 1,8 ADZ
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
Re: [F2] Montaż Oryginalnego Podłokietnika FABIA 2
_________________ )
|
09.03.2014, 19:51 |
|
|
Dołączył(a): 20.04.2014, 12:13 Posty: 8
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CGPA-1.2 12V 70KM
Skrzynia: GRZ - 5b.
Rok prod.: 2012
Województwo: łódzkie
|
Re: [F2] Montaż Oryginalnego Podłokietnika FABIA 2
Czy montował ktoś w taki sposób podłokietnik? http://www.briskoda.net/forums/topic/22 ... e-armrest/Czy da radę to zrobić bez demontażu środkowej konsoli?
|
20.04.2014, 12:17 |
|
|
Dołączył(a): 16.08.2010, 16:07 Lokalizacja: Jaworzno Posty: 4715 Zdjęcia: 14
Podziękował: 15
Pomógł: 137
Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: LVE - 5b.
Samochód: Skoda Fabia II fl Ambition
Rok prod.: 2012
Województwo: śląskie
|
Re: [F2] Montaż Oryginalnego Podłokietnika FABIA 2
Ja montowałem i da rade bez demontażu konsoli środkowej, ale śrubkę z tyłu na miejsca na kubek musisz wykręcić i z przodu też i podnosisz tunel, stelaż przeciskasz i tyle , resztę już dokręcasz jak tunel leży na swoim miejscu bo wkrętakami bez problemu dojdziesz żeby stelaż przykręcić
_________________ Nim założysz nowy TEMAT użyj funkcji SZUKAJ Moja Red Corrida
|
20.04.2014, 12:20 |
|
|
Dołączył(a): 06.07.2009, 11:35 Posty: 2025
Podziękował: 15
Pomógł: 84
Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II FL
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
Re: [F2] Montaż Oryginalnego Podłokietnika FABIA 2
Tak, ja niedawno montowałem bez demontażu tunelu środkowego. Nie było łatwo, ale udało się. Taki sposób montażu przewiduje oryginalna instrukcja załączona z podłokietnikiem.
_________________
|
20.04.2014, 12:22 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
Re: [F2] Montaż Oryginalnego Podłokietnika FABIA 2
Też montowałem identycznie jakieś 3 lata temu, wszystko poszło gładko i do dziś podłokietnik trzyma się jak trzeba.
_________________ Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
|
21.04.2014, 08:06 |
|
|
Dołączył(a): 20.04.2014, 12:13 Posty: 8
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CGPA-1.2 12V 70KM
Skrzynia: GRZ - 5b.
Rok prod.: 2012
Województwo: łódzkie
|
Re: [F2] Montaż Oryginalnego Podłokietnika FABIA 2
Dziękuję za informacje
|
21.04.2014, 22:21 |
|
|
Dołączył(a): 20.04.2014, 12:13 Posty: 8
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CGPA-1.2 12V 70KM
Skrzynia: GRZ - 5b.
Rok prod.: 2012
Województwo: łódzkie
|
Re: [F2] Montaż Oryginalnego Podłokietnika FABIA 2
Kupiłem w ASO podłokietnik mając nadzieję, że zamontuję go sam bez demontażu tunelu środkowego w sposób jak zaprezentowano w instrukcji montażu tego podłokietnika. Niestety metalowy stelaż (ten który przeciska się przez otwór po pojemniczku na drobiazgi) został zamieniony na plastikowy o takiej budowie, że nie da się go założyć bez rozbierania tunelu środkowego i zostaje mi wizyta w ASO Dałem się zrobić w konia za 720 zł
|
27.04.2014, 15:46 |
|
|
Dołączył(a): 06.07.2009, 11:35 Posty: 2025
Podziękował: 15
Pomógł: 84
Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II FL
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
Re: [F2] Montaż Oryginalnego Podłokietnika FABIA 2
Jak to plastikowy? Masz jakieś zdjęcie tego stelaża? Może masz to skręcone do kupy i założone zaślepki boczne i wystarczy to rozkręcić na kawałki i wtedy da się stelaż włożyć? Musi być aluminiowy stelaż/podstawa podłokietnika... Dobra, znalazłem jedno zdjęcie tego elementu wykonanego z plastiku, ale to nic nie zmienia, bo kształt jest ten sam. Ale myśmy się chyba źle zrozumieli - stelaż wkłada się pod tunel z boku, podnosząc i mocno wyginając tunel do góry. Nie jest to miłe i przyjemne, jednak tunel jest na tyle elastyczny że jest to wykonalne. To by było zbyt proste jakby wystarczyło wyjąć schoweczek i wsadzić od góry stelaż.
_________________
|
27.04.2014, 17:30 |
|
|
Dołączył(a): 20.04.2014, 12:13 Posty: 8
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CGPA-1.2 12V 70KM
Skrzynia: GRZ - 5b.
Rok prod.: 2012
Województwo: łódzkie
|
Re: [F2] Montaż Oryginalnego Podłokietnika FABIA 2
Jeszcze raz dziękuję za odpowiedzi. Udało mi się założyć podłokietnik. Jedyne co zmieniłem to długość śrub do przykręcenia stelaża plastikowego. W związku z tym, że w miejscu mocowania śrub stelaż jest grubszy niż ten metalowy (tak wydedukowałem ze zdjęć) i śruba wystawała tylko 4 mm (M6x12) zastosowałem śruby o długości 16mm (M6x16), żeby podłokietnik lepiej się trzymał podłogi.
|
01.05.2014, 15:44 |
|
|
Dołączył(a): 25.08.2020, 21:58 Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 2 FL
Rok prod.: 2011
Województwo: zachodniopomorskie
|
Re: [R] Montaż oryginalnego podłokietnika
Kupiłem używany oryginalny podłokietnik i zastanawiam się czy mocowanie i adapter tak ma być Bo tak jakoś dziwnie pod kątem jest ale nie widzę aby się to dało inaczej przestawić. Jak by ktoś miał może instrukcje montażu podłokietnika ? To bym prosił o przesłanie. Z gór dzięki
|
07.04.2023, 22:37 |
|
|
Dołączył(a): 06.04.2006, 22:56 Lokalizacja: Zabrze Posty: 2322 Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 102
Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
|
Re: [R] Montaż oryginalnego podłokietnika
To tak się składa. Jak zobaczysz poziom montażu na tunelu, to wszystko będzie jasne. Łapa jest przykręcana do tunelu. Łącznik do podłokietnika od spodu. Potem zakładasz tunel, potem przykręcasz podłokietnik z łącznikiem do łapy. Na forum znajdziesz info dla Fabii 1 , gdzie projektowałem wspornik / łapę do podłokietnika. Nie wiem czy zdjęcia będą jeszcze dostępne. Jak coś to pisz w tym temacie. Stary temat : viewtopic.php?p=92041#p92041
_________________ Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX < F1 - sprzedana OII - sprzedana F3 - obecnie
|
10.04.2023, 14:21 |
|
|