Re: Dziwne zabarwienie płynu chłodniczego
Ciacho123 napisał(a):
bonifacy ale chyba ewentualne sprawdzenie i obróbka głowicy 16V jest droższe niż 8V?
Sprawdzenie tyle samo . Obróbka ? Jeśli planowanie to też tak samo. Inaczej mają się koszty przy grubszej naprawie - szlifowanie zaworów , gniazd , wymiana uszczelniaczy itd. Tutaj wiadomo że 16v wyjdzie drożej , ale nie zawsze razy dwa.
Wymieniałem UPG w swoim BXW i kosztowo wyglądało to tak - uszczelka 100 , planowanie i sprawdzenie szczelności zaworów
( było ok ) 50 , płukanka do układu chłodzenia 30 ( dostawał się tutaj olej ) , płyn chłodniczy 30 . Olej pozostał ( czysty ). Suma 210 plus własna robota . Czas ? Jedna dniówka. Szlifierza od planowania mam przysłowiowe dwa kroki od warsztatu a on takie rzeczy robi od ręki. Zapytacie pewnikiem co z rozrządem ? Będzie wymieniony na dniach . Mogę sobie tak etapami bo to moje . Jak bym to robił dla klienta byłoby inaczej.