![](./styles/avalongreen/theme/images/row_left_top.gif) |
![](./styles/avalongreen/theme/images/row_right_top.gif) |
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
|
Teraz jest 05.07.2024, 18:35
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) [F1] falujące obroty
Witam ma mały problem z moją fabką 1,9 TDI 74Kw, od dłuższego czasu zauważyłem żęe falują obroty na biegu jałowym w granicy od 920 do 980 obr/min. autko jest po wymianie pompowtryskiwaczy, aha jeszcze jedna usterka czasami nie reaguje na gaz tak jak ja chcę zbiera się ale powoli , a czasami szaleje, czy to wina turbiny nie chce się włączyć?. prosze o porady. POZDRAWIAM RAFAŁ
|
15.09.2008, 19:56 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12 Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
|
Sprawdź filtr paliwa oraz podłącz vag-a pod auto i zobacz czy nie ma błędów.
Możesz też zrobić logi : Opis i mniej więcej będziesz wiedział co dolega twojemu dizelkowi. ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
_________________ Vintage Audio Lover Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI
|
15.09.2008, 21:00 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 18.01.2008, 13:14 Lokalizacja: łodz Posty: 341
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: FABIA VW Passat 1,8 ADZ
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
Również jestem Ciekawy co to może być. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
_________________
)
|
25.09.2008, 11:24 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 12.11.2009, 20:28 Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Województwo: lubelskie
|
mialem to samo wystarczy nie dokrecac do konca korka wlewu paliwa, zbiornik nie dostaje powietrza poniewaz jest to tak skonstruowane ze poprostu zatyka sie ziemia(czyt. brudem) doprowadzenie powietrza.
|
12.11.2009, 20:41 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 22.08.2009, 17:18 Lokalizacja: Tychy Posty: 913
Podziękował: 2
Pomógł: 18
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes Benz Vito 2.2 CDI
Rok prod.: 2010
Województwo: śląskie
|
Witam
Panowie nic z tych rzeczy.
Zamykając wlew paliwa słyszymy jak odsysane jest z niego powietrze by nie tworzyć dodatkowej poduszki która może zaburzyć przepływ paliwa.
Falowanie na biegu jałowym może być spowodowane wadliwie zainstalowanym pompowtryskiwaczem lub jego nieodpowiednimi parametrami co to chwilowego braku mocy lub nagłego przyrostu może być uszkodzony przepływomierz powietrza tak czy siak bez diagnostyki będziesz się poruszał po omacku.
_________________ Transport Pasażerski od 8 do 40 osób klimatyzowanymi mikrobusami i autokarami e-mail wemabus@onet.pl tel 602 370 222 Zapraszam Marcin
|
13.11.2009, 12:29 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
|