Teraz jest 29.06.2024, 07:27



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
[F1] Dławi silnik powyżej 3 tys. obrotów - SDI 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.03.2008, 13:33
Lokalizacja: Olkusz
Posty: 140
Podziękował: 4
Pomógł: 0

Silnik: BUD-1.4 16V 80KM
Skrzynia: JHQ - 5b.
Samochód: Skoda Fabia I Sportline
Rok prod.: 2007
Województwo: małopolskie
Post [F1] Dławi silnik powyżej 3 tys. obrotów - SDI
Problem z rodziców samochodem polega na tym, że dławi się silnik powyżej 3 tys. obrotów. Najbardziej można to odczuć na 4 i 5 biegu. Wymieniliśmy dzisiaj filtr paliwa i dalej to samo :/ Fabia ciężko pali i dusi się podczas dodawania gazu powyżej 3 tys. obrotów. Przy redukcji z 5 na 4 to wogóle ją przytyka :/ Co należy jeszcze wymienić, sprawdzić? Fabia jest z rocznika 2000 z silnikiem 1.9 SDI.

_________________
Skoda Fabia I FL 1.416V SportLine


21.09.2009, 18:09
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 15.06.2009, 20:09
Lokalizacja: mazowsze
Posty: 239
Podziękował: 2
Pomógł: 6

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Województwo: mazowieckie
Post 
Prawdopodobnie problem tkwi w układzie recyrkulacji spalin(sterowanie)


21.09.2009, 18:35
Zobacz profil

Dołączył(a): 14.11.2007, 18:36
Lokalizacja: Wejherowo
Posty: 245
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Samochód: Skoda Fabia1.9SDI/GrandePunto1.3MultiJet
Rok prod.: 2000/2009
Województwo: pomorskie
Post 
Spróbuj tak, wyciągnij gumowy wężyk od EGR i go zaklej taśmą aby nie ssał powietrze jeżeli to robi, bo jak nie to padnięty jest czujnik, wtedy zobacz co się dzieje jak pomoże to czujnik do wymiany ten co z niego wychodzą te wężyki z lewej strony za kielichem amora patrząc od czoła samochodu.

_________________
Moja Niunia.


21.09.2009, 19:04
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.03.2008, 13:33
Lokalizacja: Olkusz
Posty: 140
Podziękował: 4
Pomógł: 0

Silnik: BUD-1.4 16V 80KM
Skrzynia: JHQ - 5b.
Samochód: Skoda Fabia I Sportline
Rok prod.: 2007
Województwo: małopolskie
Post 
Wyciągałem ten wężyk od EGR i na wolnych obrotach na postoju delikatnie ciągnął powietrze. Zakleiłem go taśmą i pojechałem na jazdę próbną. Na początku wszystko ładnie, szedł do 100km/h bez problemu. Pomyślałem wtedy, pewnie już wiadomo w czym problem. Pojechałem jednak dalej i ciągłem od samego początku na wysokie obroty powyżej 4 tys. Na 1 idzie, 2 idzie, na 3 powyżej 4 tys. odcina mu paliwo, 4 z początku idzie później znowu go dławi. Nie wiem w czym problem.

A czy ten czujnik od EGR co jest nad nad kielichem od amortyzatora pod maską to jest jakoś nastawiany poprzez VAG-a? Widzę, że idą do niego jakieś kable od elektryki zakończone wtyczką. Mam taką samą Fabie w domu i pomyślałem o tym, aby może przełożyć ten czujnik i zobaczyć co się będzie dalej działo, nie ma tam za wiele rozbierania więc nie byłoby problemu. Pytanie tylko czy po wyjęciu z mojego auta które hula jak tralala nie spierniczę sobie jakiś nastawień itp.

[ Dodano: 2009-09-25, 17:53 ]
dEEs napisał(a):
Prawdopodobnie problem tkwi w układzie recyrkulacji spalin(sterowanie)


Czyli co będzie trzeba wymienić?

_________________
Skoda Fabia I FL 1.416V SportLine


25.09.2009, 16:51
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 4 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL