FABIACLUB.PL https://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
Duszące spaliny silnika 1,9 SDI https://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=13&t=7460 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Mariusz5 [ 29.03.2009, 15:06 ] |
Tytuł: | Duszące spaliny silnika 1,9 SDI |
Witajcie Zauważyłem, że gdy silnik pracuje na wolnych obrotach i jest zimny po chwili wokół samochodu czuć jest duszące spaliny. Czy przyczyną mogą być np. lejące końcówki wtryskiwaczy? A może ktoś zna inne przyczyny? pozdrawiam Mariusz ![]() |
Autor: | thomas [ 29.03.2009, 15:50 ] |
Tytuł: | |
A pokaż mi nieduszące spaliny ![]() |
Autor: | jsbiznes [ 21.05.2009, 15:58 ] |
Tytuł: | |
Jak to mówią starzy dieslowcy może ci furcy gdzieś przy kolektorze wydechowym lub gdzieś masz nieszczelności pod autem w układzie wydechowym,przy włączonym silniku sprawdż rękom w komorze silnika czy gdzieś nie dmucha,pużniej na kanale od dołu to samo a i żeby nie śmierdziało to tłumik zawsze musi być wygięty w dół |
Autor: | Ozz1 [ 30.05.2009, 08:46 ] |
Tytuł: | |
Mariusz5 Czy masz katalizator? U mojego kolegi po wycięciu katalizatora spaliny stały się duszące. Może poprostu u Ciebie się skończył. Kiedy miałeś badanie techniczne pojazdu. Silniki SDI zostały wycofane z produkcji bo nie spełniały norm spalin, często miały problemy z nimi po kilku latach użytkowania. |
Autor: | marcinw [ 30.05.2009, 09:35 ] |
Tytuł: | |
Ozz1 napisał(a): Silniki SDI zostały wycofane z produkcji bo nie spełniały norm spalin, często miały problemy z nimi po kilku latach użytkowania. Ciekawe, bo VW dalej sprzedaje 2.0 SDI (nie TDI !): http://www.vwuzytkowe.pl/modele/caddy/fakty/silniki/ , które (tak sobie myślę) zapewne spełnia Euro 4 z uwagi na przepisy Unii. SDI w Fabkach spełniało Euro 3 i jak na moment konstruowania silnika to był standard. Myślę, że zaprzestano sprzedawania SDI w autach osobowych później, bo bardziej opłacało się sprzedawać producentowi TDI (Klienci mniej narzekają na "mułowatość", trzeba statystycznie więcej serwisować, bo turbina i dwumas, itp.) |
Autor: | Ozz1 [ 30.05.2009, 10:01 ] |
Tytuł: | |
Witam Tak jak napisałeś Fabia spełniała Euro3 a SDI 2,0 w VW Caddy spełnia Euro4 Tak samo było z silnikami 1,9 TDI 101KM Wcześniej było oznaczenie ATD (spełniało Euto3), a po FL był tylko AXR (spełnia Euro4) Nie napisałem przecież, że wszystkie silniki SDI nie spełniają norm. Tylko te z Fabii I z oznaczeniem ASY nie moły by być dzisiaj sprzedawane ze względu na emisję spalin ![]() |
Autor: | marcinw [ 30.05.2009, 17:45 ] |
Tytuł: | |
Ozz1 napisał(a): Witam Tak jak napisałeś Fabia spełniała Euro3 a SDI 2,0 w VW Caddy spełnia Euro4 Tak samo było z silnikami 1,9 TDI 101KM Wcześniej było oznaczenie ATD (spełniało Euto3), a po FL był tylko AXR (spełnia Euro4) Nie napisałem przecież, że wszystkie silniki SDI nie spełniają norm. Tylko te z Fabii I z oznaczeniem ASY nie moły by być dzisiaj sprzedawane ze względu na emisję spalin ![]() Samą prawdę piszesz ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | TRG42 [ 20.06.2009, 21:05 ] |
Tytuł: | |
a może troszkę 95 PB albo jakieś Vervy 98 dostała... znam z doświadczenia na własnej fabce ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |