![](./styles/avalongreen/theme/images/row_left_top.gif) |
![](./styles/avalongreen/theme/images/row_right_top.gif) |
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
|
Teraz jest 01.07.2024, 10:32
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
wymiana rury wysokiego cisnienia
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 28.10.2009, 18:50 Posty: 11
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Samochód: classic
Rok prod.: 2006
Województwo: zachodniopomorskie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) wymiana rury wysokiego cisnienia
witam
ma ktos moze jakies cenne rady w kwestii wymiany rury wysokiego cisnienia (miedzy turbina i intercoolerem) w fabii I 1,4 TDI???
z gory dziekuje
|
05.08.2010, 20:30 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 16.11.2008, 21:12 Lokalizacja: łódzkie Posty: 590 Zdjęcia: 0
Podziękował: 9
Pomógł: 40
Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Seat
Rok prod.: po liftingu
Województwo: łódzkie
|
Nie ma tu raczej żadnych ukrytych trików?
Na rurze masz nawet zaznaczone jak ma leżeć oryginalna obejma, no chyba że skręcasz na jubille.
_________________ Pozdrawiam
Paweł
|
06.08.2010, 09:17 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 28.10.2009, 18:50 Posty: 11
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Samochód: classic
Rok prod.: 2006
Województwo: zachodniopomorskie
|
podziękował
|
06.08.2010, 15:45 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
|