FABIACLUB.PL
https://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] Brak mocy czy źle napisany program?!
https://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=13&t=10314
Strona 2 z 2

Autor:  mleczqo [ 20.03.2010, 11:44 ]
Tytuł: 

wokan napisał(a):
To nie jest marzenie niespełnialne :mrgreen:


ha ha... pozostaje mi tylko wygrać w totka albo poszukać sponsora :crazy:

Autor:  wokan [ 20.03.2010, 14:34 ]
Tytuł: 

mleczqo napisał(a):
wokan napisał(a):
To nie jest marzenie niespełnialne :mrgreen:


ha ha... pozostaje mi tylko wygrać w totka albo poszukać sponsora :crazy:


Silnik BLT używany 3000 zł KLIK
Skrzynia 6-bieg - 1100 zł KLIK
Półosie ze 130-tki - 500 zł
Dolot - 500 zł
Turbo - 1500 zł
Rozrusznik - 150 zł
Robocizna 1000 zł

RAZEM powiedzmy 8000 zł

A teraz sprzedajemy to co nam zostało:
Silnik - 2000 zł
Skrzynia - 800 zł
Połosie - 300 zł
Turbo - 800 zł
Pompki - 500 zł
Rozrusznik - 100 zł

RAZEM powiedzmy 4000 zł

Czyli całkowity koszt swapa powinien wynieść około 4000 zł. To dużo? Potrzeba Totka w to mieszać? A wrażenia bezcenne... Potencjał tuningowy nieporównywalny. Sama skrzynia 6-biegowa (HDS) daje, dzięki krótszym przełożeniom, wrażenie 20KM więcej.

Autor:  Piter!!! [ 20.03.2010, 17:14 ]
Tytuł: 

1. Trzeba miec 8 000 zł na dzień dobry
2. Dobry warsztat.
3. Ze 1500 zł na dobry warsztat
4. Żadnej pewności, że sprzedamy stare części.

Gdyby to wszystko było takie proste :sad:

Autor:  Pawko [ 20.03.2010, 18:59 ]
Tytuł: 

Wokan Ty miałeś już skrzynie 6 podpietą pod ATD z tym, że już chyba był dłubany?
Mówisz, ze dużo fajniej sie lata na 6? HDS - to jest najkrótksza skrzynia?
Czy te srzynie z golfów V podchodzą? Kurcze gdyby byłaby tylko skrzynia do wymiany to już bym kombinował bo ceny nie sa tragiczne a tu jeszcze tyle rzeczy i chcac miec pewność co do sprzegła pasowałoby kupic nowe.

Autor:  wokan [ 20.03.2010, 22:42 ]
Tytuł: 

Piter!!!, no to ja chyba szczęściarz jestem bo sprzedałem wszystko co mi zostało po wymianach, a za swapa zapłaciłem 800 zł :mrgreen: A co do warsztatu to przede wszystkim muszą mieć doświadczenie w takich przeszczepach. Na koniec obowiązkowa zmiana softu pod 130-tke, i grzechem byłoby od razu nie zaszczepić :mrgreen:


Pawko, tak, szóstkę dołożyłem do ATD już wydłubanego na 160-170KM i miałem bezpośrednie porównanie przed i po.
HDS to jedna z najkrótszych skrzyń - fajnie zestopniowane czwórka i piątka na trasę - lepiej się wyprzedza, ale do 1/4 mili nie za bardzo - lepsze są dłuższe. Poza tym jest znacznie cichsza, ale sporo cięższa od piątki.

Ja bym jednak szukał skrzyni z Ibizy/Polo/Fabii RS - pasuje plug&play, do tego od razu półosie i rozrusznik od nich. Jeżeli sprzęgło zorane lepiej wymienić.

Autor:  mleczqo [ 21.03.2010, 22:53 ]
Tytuł: 

No cóż, jak się ma trochę grosza odłożonego to można dłubać. A ja się będę cieszył jak uda mi się założyć FMIC. Takie to już jest życie biednego studenta :razz:

Wokan chciałbym widzieć jak Twoja fabka śmiga, tyle kucy w tak lekkim autku to masakra, pewnie nie jednemu kierowcy już opadła kopara, gdy oglądał oddalającą się fabinkę :smile:

Autor:  sebasuperb [ 21.03.2010, 23:10 ]
Tytuł: 

mleczqo napisał(a):
Wokan chciałbym widzieć jak Twoja fabka śmiga, tyle kucy w tak lekkim autku to masakra, pewnie nie jednemu kierowcy już opadła kopara, gdy oglądał oddalającą się fabinkę


Zajrzyj w tematy Nasze Fabie - tam jest temacik wokana i temat Kills & road... tam też coś znajdziesz :czacha:

Autor:  $iemi [ 15.09.2010, 21:23 ]
Tytuł: 

wokan przymierzam się do wymiany skrzyni w moim ATD na skrzynie z RS-ki co trzeba wymienić oprócz samej skrzyni? z tego co czytałem półosie. Czy cięgna?? lewarek ??

Autor:  wokan [ 16.09.2010, 16:37 ]
Tytuł: 

W takim przypadku tylko łapy, półosie i rozrusznik. Cięgna i lewarek zostają. Pozostaje jeszcze sprawa czujnika prędkości, którą należy obadać indywidualnie (czy czujnik jest w skrzyni czy sygnał brany z czujnika ABS) - może się okazać że prędkościomierz "umrze" po takim swapie.

Autor:  $iemi [ 16.09.2010, 20:36 ]
Tytuł: 

ok dzięki zaczynam zbierać klamoty :mrgreen:

Autor:  Pawko [ 17.09.2010, 08:43 ]
Tytuł: 

wokan napisał(a):
(czy czujnik jest w skrzyni czy sygnał brany z czujnika ABS)


a gdzie ten czujnik sie znajduje? - tak obrazowo

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/