Teraz jest 24.06.2024, 13:23



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
1.4 80km - 12,5tys km i nie pali na jeden cylinder 
Autor Wiadomość

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 1.4 80km - 12,5tys km i nie pali na jeden cylinder
Jak w temacie. Czy macie jakieś doświadczenie w temacie usterek w tym silniku? Próbowałem szukać i widzę, że raczej szczególnych problemów nie ma w tej jednostce...

przy 11tys zaczął nierówno pracować na biegu jałowym (obroty były równe, nierówna praca silnika). z czasem objawy się nasilały aż do zapalenia inspection check- różne kody 2400 - 2500 - 2600...

A swoją drogą jaką macie praktykę z ASO?.. Ja oddałem auto i twierdzą, że naprawa może potrwać 2 tygodnie. Teraz czekam, drobiazgi typu cewka, świece wyeliminowali i na poczekaniu, a czeka ich grubsza robota... której nawet nie potrafią mi przedstawić ile będzie trwała, kiedy się zabiorą za rozebranie silnika itp. wszystko zamyka się "dwa tygodnie". Jakie macie sugestie do tego aby wywrzeć wpływ na ASO?


21.04.2008, 12:33

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
1.4 80KM 16 tys. km. To było na początku kwietnia. Pojechałem do rodziny - 600 km od domu. Po mroźnej nocy nie dało się odpalić samochodu. Tzn odpalił (trząsł się - na 3 cylindrach) i po paru sekundach zgasł. Kilka prób i nic. Po wzroście temperatury powyżej 0, zapalił i spokojnie dojechałem do domu.
W serwisie został podpięty do komputera i jedyny błąd jaki się pojawił to pojedyńczy przypadek wypadania zapłonu (cewka?).
Podejrzewam cały czas że paliwo mi zamarzło w przewodach. Dzień wcześniej na autostradzie (dojazd do rodziny) spalił srednio 6,7 dm3/100km. Po tym jak odpalił zatankowałem PB98 i spalanie w drodze powrotnej 5,7 dm3/100km (prędkość do 130 km/h, średnio 100km/h).
Jak na razie nic się nie dzieje, odpala jak złoto.

Oby to nie jakaś nowa epidemia (wada fabryczna 1.4 80KM).


21.04.2008, 13:23

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
U mnie też to się objawiło po dłuższym wyjeździe. 400km w jedną stronę. W drodze powrotnej zaobserwowałem już nierówną pracę silnika, ale nie czułem jeszcze spadku mocy... W zasadzie drastyczny spadek mocy nastąpił dopiero po inspection check-ach.

[ Dodano: 2008-04-22, 15:13 ]

[ Dodano: 2008-04-22, 15:16 ]
Podobno... po nagrzaniu nie trzyma kompresji. Głowica do wymiany :-o..

a żeby było ciekawiej... przed moim autkiem robili Roomstera 1.4 z taką samą przypadłością...

serwis Carsed - Mińsk Mazowiecki...


21.04.2008, 14:41
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 3 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 93 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL