|
|
Teraz jest 07.07.2024, 01:37
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Goodyear HydraGrip najlepsza w testach
Autor |
Wiadomość |
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Goodyear HydraGrip najlepsza w testach
Źródło: Grupa Goodyear Polska
Kolejne zwycięstwo Goodyeara
Warszawa, 24 września, 2007 r. - Opona Goodyear HydraGrip została oceniona przez niezależnych ekspertów, jako „Najlepszy Zakup” na rynku opon do samochodów rodzinnych. Testy przeprowadził „Auto Express”, największy brytyjski tygodnik motoryzacyjny. Jest to już drugie w ostatnim czasie zwycięstwo opon Goodyeara, po tym jak w teście przeprowadzonym przez magazyn „EVO”, Goodyear Eagle F1 Asymmetric zdystansowała konkurencyjne opony.
„Auto Express” przedstawił wyniki przeprowadzonego przez siebie kompleksowego testu 16 marek opon. W teście porównywano odległości hamowania, pewność prowadzenia, przyczepność, zużycie paliwa, hałas słyszalny w samochodzie oraz ceny – wszystko po to, aby znaleźć zwycięzcę ogromnie konkurencyjnego sektora opon do samochodów rodzinnych. Test dotyczył rozmiaru opon o największym wolumenie sprzedaży – 215/55VR16 – zamontowanych w samochodzie Volkswagen Passat.
Goodyear okazał się mocny we wszystkich kategoriach testu i doskonale sprawdził się na mokrej nawierzchni, zwłaszcza w teście na aquaplaning w zakrętach. Test ten mierzy przyczepność, jaką wykazuje pojazd w trakcie jazdy po okręgu o stałej średnicy, podobnie jak ma to miejsce przy pokonywaniu mokrego zjazdu z autostrady. Goodyear HydraGrip wykazywała o 15 proc. lepszą przyczepność niż inne badane opony i aż o 49 proc. lepszą niż jedna z innych popularnych marek.
Według ekspertów „Auto Express”, którzy testowali opony, Goodyear HydraGrip zdecydowanie wyprzedziła konkurentów. Była tak dobry, że utrzymywała tor jazdy na mokrym odcinku w sytuacjach, gdy rywale już dawno tracili przyczepność.
„Test udowodnił, że różnice między oponami bywają bardzo duże, co z kolei w ogromnym stopniu wpływa na bezpieczeństwo. O połowę lepsza przyczepność w jednej z najbardziej niebezpiecznych sytuacji na drodze, potwierdza zalety opony Goodyear HydraGrip i zastosowanej w niej innowacyjnej technologii 3D-BIS” – powiedział Waldemar Jarosz, Dyrektor Marketingu Grupy Goodyear w Polsce. „Wyniki testu świadczą także o bogatej wiedzy i doświadczeniu inżynierów Goodyeara, którzy przy konstruowania opon wykorzystują nowoczesne technologie” – dodał Waldemar Jarosz.
Technologia 3D-BIS to opatentowany przez Goodyeara system trójwymiarowych, wzajemnie zamykających się bloków. Technologia pozwala wyposażyć oponę w tak wiele wgryzających się „zębów”, jak to tylko możliwe. Dzięki temu opona oferuje doskonałe właściwości w zakresie aquaplaningu oraz podczas jazdy na mokrej nawierzchni, jednocześnie pozwalając na zachowanie precyzji oraz dynamiki jazdy, jaką oferuje opona high-performance o sztywnych i nieruchomych blokach. Zastosowana w Goodyear HydraGrip technologia 3D-BIS zwiększa również długość lamelek w zużytych oponach, tym samym polepszając charakterystykę opony
na mokrej nawierzchni przez cały okres żywotności opony.
Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 60 zakładach w 26 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 70.000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
25.09.2007, 13:38 |
|
|
Dołączył(a): 06.04.2006, 22:56 Lokalizacja: Zabrze Posty: 2322 Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 102
Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
|
odgrzewając temat :
GOODYEAR HydraGrip - w mojej Fabii ząbkują - po przebiegu 30kkm opony do wymiany (wszystkie 4 sztuki)
ale jak były nowe to oczywiście były
_________________ Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX < F1 - sprzedana OII - sprzedana F3 - obecnie
|
14.04.2009, 17:05 |
|
|
Dołączył(a): 11.11.2008, 19:49 Lokalizacja: Częstochowa Posty: 531 Zdjęcia: 6
Podziękował: 8
Pomógł: 31
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Sedan wersja Soul
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
|
kapi napisał(a): odgrzewając temat : GOODYEAR HydraGrip - w mojej Fabii ząbkują - po przebiegu 30kkm opony do wymiany (wszystkie 4 sztuki) ale jak były nowe to oczywiście były
A ile przebiegu mają Twoje amortyzatory? Bo może łatwo zanleźć przyczynę ząbkowania i niekoniecznie winne są gumy...
_________________ Pozdrawiam, Krzysiek
|
15.04.2009, 14:19 |
|
|
Dołączył(a): 16.09.2008, 11:30 Lokalizacja: Wegry Posty: 270
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Samochód: fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
|
Dolacze sie do tematu.Co amortyzatory maja do zuzywania sie opon?Zel ustawiona zbierznosc zawiesznia owszem,ale amory???
|
15.04.2009, 14:34 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
a ja młodszym stażem userom polecam przeczytanie tego tematu opisaliśmy to wzdłuż i w szerz. o zawieszeniu, ząbkach itp.
|
15.04.2009, 17:11 |
|
|
Dołączył(a): 06.04.2006, 22:56 Lokalizacja: Zabrze Posty: 2322 Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 102
Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
|
krzych_b napisał(a): A ile przebiegu mają Twoje amortyzatory? Bo może łatwo zanleźć przyczynę ząbkowania i niekoniecznie winne są gumy... tyle co gumy - wcześniej wylały .... ale i tak one NIE SĄ bezpośrednią przyczyną. kokos83 napisał(a): Dolacze sie do tematu.Co amortyzatory maja do zuzywania sie opon?Zel ustawiona zbierznosc zawiesznia owszem,ale amory???
mają i to bardzo dużo, zauważ że w samochodach kombi zaleca się minimalne ciśnienie na tylnych kołach gdy jest eksploatowany jako "pusty"
Jeśli masz uwaloną bieżność wtedy opony nie będą ząbkować a po prostu zetrze się wewnętrzna lub zewnętrzna ich krawędź.
Więcej informacji w TYM MIEJSCU - serwis oponiarski.
_________________ Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX < F1 - sprzedana OII - sprzedana F3 - obecnie
|
16.04.2009, 09:30 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|