Teraz jest 07.07.2024, 01:37



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Goodyear HydraGrip najlepsza w testach 
Autor Wiadomość
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34
Lokalizacja: WD
Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
Post Goodyear HydraGrip najlepsza w testach
Źródło: Grupa Goodyear Polska

Kolejne zwycięstwo Goodyeara

Warszawa, 24 września, 2007 r. - Opona Goodyear HydraGrip została oceniona przez niezależnych ekspertów, jako „Najlepszy Zakup” na rynku opon do samochodów rodzinnych. Testy przeprowadził „Auto Express”, największy brytyjski tygodnik motoryzacyjny. Jest to już drugie w ostatnim czasie zwycięstwo opon Goodyeara, po tym jak w teście przeprowadzonym przez magazyn „EVO”, Goodyear Eagle F1 Asymmetric zdystansowała konkurencyjne opony.

„Auto Express” przedstawił wyniki przeprowadzonego przez siebie kompleksowego testu 16 marek opon. W teście porównywano odległości hamowania, pewność prowadzenia, przyczepność, zużycie paliwa, hałas słyszalny w samochodzie oraz ceny – wszystko po to, aby znaleźć zwycięzcę ogromnie konkurencyjnego sektora opon do samochodów rodzinnych. Test dotyczył rozmiaru opon o największym wolumenie sprzedaży – 215/55VR16 – zamontowanych w samochodzie Volkswagen Passat.

Goodyear okazał się mocny we wszystkich kategoriach testu i doskonale sprawdził się na mokrej nawierzchni, zwłaszcza w teście na aquaplaning w zakrętach. Test ten mierzy przyczepność, jaką wykazuje pojazd w trakcie jazdy po okręgu o stałej średnicy, podobnie jak ma to miejsce przy pokonywaniu mokrego zjazdu z autostrady. Goodyear HydraGrip wykazywała o 15 proc. lepszą przyczepność niż inne badane opony i aż o 49 proc. lepszą niż jedna z innych popularnych marek.

Według ekspertów „Auto Express”, którzy testowali opony, Goodyear HydraGrip zdecydowanie wyprzedziła konkurentów. Była tak dobry, że utrzymywała tor jazdy na mokrym odcinku w sytuacjach, gdy rywale już dawno tracili przyczepność.

„Test udowodnił, że różnice między oponami bywają bardzo duże, co z kolei w ogromnym stopniu wpływa na bezpieczeństwo. O połowę lepsza przyczepność w jednej z najbardziej niebezpiecznych sytuacji na drodze, potwierdza zalety opony Goodyear HydraGrip i zastosowanej w niej innowacyjnej technologii 3D-BIS” – powiedział Waldemar Jarosz, Dyrektor Marketingu Grupy Goodyear w Polsce. „Wyniki testu świadczą także o bogatej wiedzy i doświadczeniu inżynierów Goodyeara, którzy przy konstruowania opon wykorzystują nowoczesne technologie” – dodał Waldemar Jarosz.

Technologia 3D-BIS to opatentowany przez Goodyeara system trójwymiarowych, wzajemnie zamykających się bloków. Technologia pozwala wyposażyć oponę w tak wiele wgryzających się „zębów”, jak to tylko możliwe. Dzięki temu opona oferuje doskonałe właściwości w zakresie aquaplaningu oraz podczas jazdy na mokrej nawierzchni, jednocześnie pozwalając na zachowanie precyzji oraz dynamiki jazdy, jaką oferuje opona high-performance o sztywnych i nieruchomych blokach. Zastosowana w Goodyear HydraGrip technologia 3D-BIS zwiększa również długość lamelek w zużytych oponach, tym samym polepszając charakterystykę opony
na mokrej nawierzchni przez cały okres żywotności opony.

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 60 zakładach w 26 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 70.000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

_________________
If everything seems under control – you are just not going fast enough

Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa


25.09.2007, 13:38
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 06.04.2006, 22:56
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 2322
Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 102

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
Post 
odgrzewając temat :

GOODYEAR HydraGrip - w mojej Fabii ząbkują - po przebiegu 30kkm opony do wymiany (wszystkie 4 sztuki)
ale jak były nowe to oczywiście były :good: :mrgreen:

_________________
Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX <
F1 - sprzedana Obrazek
OII - sprzedana Obrazek
F3 - obecnie Obrazek


14.04.2009, 17:05
Zobacz profil GG Album osobisty

Dołączył(a): 11.11.2008, 19:49
Lokalizacja: Częstochowa
Posty: 531
Zdjęcia: 6
Podziękował: 8
Pomógł: 31

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Sedan wersja Soul
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
Post 
kapi napisał(a):
odgrzewając temat :

GOODYEAR HydraGrip - w mojej Fabii ząbkują - po przebiegu 30kkm opony do wymiany (wszystkie 4 sztuki)
ale jak były nowe to oczywiście były :good: :mrgreen:


A ile przebiegu mają Twoje amortyzatory? Bo może łatwo zanleźć przyczynę ząbkowania i niekoniecznie winne są gumy...

_________________
Pozdrawiam, Krzysiek


15.04.2009, 14:19
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 16.09.2008, 11:30
Lokalizacja: Wegry
Posty: 270
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Samochód: fabia
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
Post 
Dolacze sie do tematu.Co amortyzatory maja do zuzywania sie opon?Zel ustawiona zbierznosc zawiesznia owszem,ale amory???


15.04.2009, 14:34
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
a ja młodszym stażem userom polecam przeczytanie tego tematu opisaliśmy to wzdłuż i w szerz. o zawieszeniu, ząbkach itp.


15.04.2009, 17:11
Zobacz profil

Dołączył(a): 06.04.2006, 22:56
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 2322
Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 102

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
Post 
krzych_b napisał(a):
A ile przebiegu mają Twoje amortyzatory? Bo może łatwo zanleźć przyczynę ząbkowania i niekoniecznie winne są gumy...


tyle co gumy - wcześniej wylały .... ale i tak one NIE SĄ bezpośrednią przyczyną.

kokos83 napisał(a):
Dolacze sie do tematu.Co amortyzatory maja do zuzywania sie opon?Zel ustawiona zbierznosc zawiesznia owszem,ale amory???


mają i to bardzo dużo, zauważ że w samochodach kombi zaleca się minimalne ciśnienie na tylnych kołach gdy jest eksploatowany jako "pusty"
Jeśli masz uwaloną bieżność wtedy opony nie będą ząbkować a po prostu zetrze się wewnętrzna lub zewnętrzna ich krawędź.

Więcej informacji w TYM MIEJSCU - serwis oponiarski.

_________________
Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX <
F1 - sprzedana Obrazek
OII - sprzedana Obrazek
F3 - obecnie Obrazek


16.04.2009, 09:30
Zobacz profil GG Album osobisty
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 6 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL