Teraz jest 04.07.2024, 20:32



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Brzęczyk 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.02.2005, 21:58
Lokalizacja: podlaskie
Posty: 32
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Post Brzęczyk
W jakich sytuacjach z pominięciem zaciągniętego ręcznego włącza się jeszcze brzęczyk. W ciągu ostatnich kilku dniu odezwał mi się kilka razy w trakcie jazdy a nic nie wskazywało na to, że coś jest nie tak. Przyznaję, że jestem nowicjuszem jako kierowca i jest to moje pierwsze auto (zakup w salonie w lutym br.). Przejechałem dopiero 900 km.

_________________
Pozdrawiam
Fabia Combi Facelift Ambiente 1.4 16V 75KM A/C 02.2005


29.03.2005, 09:48
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.01.2005, 11:34
Lokalizacja: ......
Posty: 1054
Zdjęcia: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Octavia
Rok prod.: 2012
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
niski poziom plaiwa, niski poziom plynu w chlodnicy. Wazne tez jest czy w czasie tego syganłu zapala Ci sie na desce jakas kontrolka np EPC ?

_________________
:ruch: Forever FabiaClub.... :ruch:


29.03.2005, 09:54
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 14.01.2005, 11:59
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 990
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
Post 
Tutaj można dużo mówić i podawać wiele przykładów.
1. Jeżli świeci sie rezerwa to przy każdym zapalaniu dziadostwo wyje
2. Jak przytrzymasz za długo reczny chyba 5 sekund w czasie jazdy również wyje - o tym już wiesz
3. Nie wyłączone światła - gdy wysiadasz- wyje
4. Gdy temperatura spadnie do 5 stopni i -5 stopni to na komputerze przez moment mika wskaźniik i wyje