Panowie podziele się wiedzą jutro z wieczora ponieważ wymieniam uszczelki z pod kolektroa ssącego i przepustnicy. Omówie dokładnie jak ustąpi problem
Pozdrawiam Vag w dłonie klucze i uszczelki
[ Dodano: 2009-11-14, 20:50 ]
Witam was faktyczne po wymianie uszczelek lepiej autko jezdzi lecz dalej pływa od 768rpm do 800rpm. Błąd z nieszczelności pozostał.
Problem z czujnikiem wałka pomierzyłem kable jest jak w instrukcji. wykreciłem czujnik wyczysciłem i dalej to samo ( próbowałe przyczepić go do metalowej czesci ale nie łapał chyba że sie myle ze on jest magnetyczny
![fragez ??](./images/smilies/fragez.gif)
)
Co mam kolejnego zrobić zeby silnik równo pracował
![:(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Pozdrawiam Marek
a co do wymiany uszczelek z pod kolektora ssącego:
Należy:
-Zdjąć pokrywe ( osłone plastikową) silnika (2xM10)
- troche upuscić płynu chłodniczego około 1L
- zdjąć górny cieki wąż z płynu chłodniczego od pojemnika po termostat ponieważ jest przykrecony na M10 do Kolektora
- sciągnąć wąż paliwowy z listwy wtryskiwaczy
- odkrecić 2xM10 z listwy wtryskiwaczy umieszczonych na kolektorze szpilki z nakretką M10
- Odkręcić przepustnice i odpiąć wiążki elektryczne z nie oraz węże gumowe.
- z Kolektora odpiąć wąż opdcisnienia z serwa hamulca
- odkrecić sruby z kolektora 6xM13 dwie śruby są pod rurami kolektora ciężko je dostać ale grzechodka i krótka przedłużka pomoże.
- zdjąć uszczelki
Zakładanie w kolejności odwrotnej.
Polecam wymienić uszczelki koszt niewielki a warto. Moje po prawie 100tys zrobiły sie twarde i zaczeły sie kruszyć. napewno przez nie dostawało sie do układu lewe powietrze.
Uszczelki Kostowały mnie
2x10zł Kolektora ssącego
1x 10 pod przepustnice ( trudno dostepna trzeba zamawiać)
Pozdrawiam w razie jakich kolwiek pytań prosze pytać.
Acha przy okazji odkreciłem pokrywe zaworów i odziwo po tylu km nie trzeba było ich regulować.Wtryskiwacze po zdjeciu były czysciutkie koncówki były srebrne.
Każdz z wtryskiwaczy miał po 14,8 ochma czyli prawidłowo.
Po wymianie czujnika nadal to samo i nadal ten sam błąd !!!!
Silnik pływa i nie ma kopa
Pozdro
------------------------------------------------------
Dopisze sie do tego Nie bede pisał nowego posta
Wiec Drodzy koledzy Przypuszczenia sie sprawdziły ...
Rozrząd był Przestawiony o 180stopni (warsztat który mi to robił znajduje sie w Siemianowicach Śląskich Ul. Strzelców Bytomskich mały warsztat na zakrecie przy nim jest parking Strzerzony)
Po Ustawieniu ponownym rozrządu fabia Smiga jak Powinno Nic nie pływa ani grama Błedu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Przy okazji dostała nowy G12 I Olej
Pozdrawiam Marek