Teraz jest 20.09.2024, 11:49



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
[F1] silnik 1,2 głowica - brak kompresji 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.03.2009, 22:21
Lokalizacja: Bytom
Posty: 35
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Rok prod.: 2007
Województwo: śląskie
Post 
No to pięknie.Jak sobie pomyślę co mnie może czekać :cenzura: Mam auto 2 lata i ledwie 25 tyś/km przejechanych.

_________________
"Albo Fabia 1.2 12V HTP albo nic"
Obrazek


28.09.2009, 09:10
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
Moim zdaniem nie należy się przejmować. Ja też swoją kupiłem niedawno i jak zacząłem czytać o rozrządzie to włosy mi się na głowie jeżyły i czarne myśli przychodziły do głowy jakie to mnie koszty czekają. :nono:
W dodatku auto niedawno kupione i jeszcze nie spłacone.

Od tamtej pory jeżdżę i się nie przejmuję. Tylko nasłuchuję okolic rozrządu, a tam cisza. I tu mała dygresja był wymieniany rozrząd czy nie ???
Czy jest założony od nowości z długą prowadnicą. ???
Jednak dla świętego spokoju po nowym roku przy okazji wymiany oleju zlecę jego wymianę. Wtedy się przekonamy.

Dlatego proponuję Ci jeździć i nie popadać w histerię, a jak to powiada mój mechanik "Jak nie boli to nie grzebać"

_________________
GrzegorzT


28.09.2009, 12:53
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 21.04.2009, 19:13
Lokalizacja: Barcin
Posty: 81
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2003
Województwo: kujawsko-pomorskie
Post "Jak nie boli to nie grzebać"
"Jak nie boli to nie grzebać" - święte słowa - nie ma co za dużo grzebać i wymyślać - można sobie jedynie narobić jeszcze większych problemów.


29.09.2009, 08:20
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 12.07.2007, 20:36
Lokalizacja: Ostrów, Kalisz, Pleszew
Posty: 206
Podziękował: 4
Pomógł: 1

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Rok prod.: 2003
Województwo: wielkopolskie
Post 
Kurde, trochę wcześnie na takie historie ??? Mój ma 147tyś i odpukać zero takich problemów. Tak bez objawów, bez utraty mocy itp?


13.12.2009, 17:49
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
Moja ma przelatane do dziś 148 tyś. W tym moje 11 tyś. I chodzi jak szwajcarski zegarek. Pali na dotyk, oleju nie bierze. Puk Puk. Oby jeszcze 2 m-ce i rozrząd na warsztat. :worthy:

[ Dodano: 2010-01-02, 19:12 ]
Niestety po jakichś 300 km :shock:
Przeskoczył łańcuszek rozrządu. Na szczęście o jeden ząbek. Skończyło się na wymianie rozrządu. :crazy:

_________________
GrzegorzT


13.12.2009, 18:12
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 02.03.2016, 09:37
Posty: 1
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Rok prod.: 2005
Województwo: pomorskie
Post Skoda Fabia,05 BME1.2 12V 64KM BRAK CIŚNIENIA NA 1 CYLINDRZE
Witam, mam problem z moją Fabią z 2005, silnik BME 1.2, 12V 64KM.

Problem: Trzęsienie się silnika, nierówna praca i brak mocy na niskich obrotach i na jałowym biegu (jak obroty były cały czas powyżej 1.5-2k to jechał dalej bez problemu). Pomarańczowa lampka silnika paliła się lub migała. Ja zaczynała migać to samochód zaczynał tracić moc i skakał do przodu. Po zresetowaniu wszystko znowu ok.

PIERWSZY MECHANIK: Błąd w komputerze: Brak zapłonu na 1 cylindrze. Wymienili mi cewkę na 1 cylindrze i świece. Po przejechaniu 10km znowu migająca dioda i ten sam problem z trzęsącym się silnikiem na jałowym biegu (jak samochód stał trzęsło jeszcze bardziej niż wcześniej).

DRUGI MECHANIK (CARMAN w Gdańsku): Wymiana kabli bo były skorodowane w jednym miejscu. Przejechali się nim i problem nadal był jak samochód się rozgrzał. Zmierzyli ciśnienie na cylindrach i jest niskie ciśnienie na 1 cylindrze. Zaproponowali mi regenerację głowicy za minimum 1,5-2,0 tys zl, lub wymianę silnika. Z tego co czytałam na forach to dość częsta usterka w tym modelu. Wypalają się zawory.

Czy ktoś z Was tutaj miał podobny problem? Czy rzeczywiście kończy się to na wymianie silnika? Jakie są koszty regeneracji głowicy i wymiany zaworów?

Czy ktoś może mi polecić dobrego mechanika na terenie Trójmiasta? Bo mam wrażenie że każdy mówi co innego i ciężko komuś zaufać.

Z góry dziękuję za pomoc.


02.03.2016, 10:06
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL