|
|
Teraz jest 16.06.2024, 14:33
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
wokan napisał(a): sebasuperb napisał(a): Hehe przyklej sobie 1.4 TDi A może 2.1 HTP?
ne ne ne on nie kopci
Prędzej 9.1 TDi
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
23.07.2009, 23:05 |
|
|
Dołączył(a): 20.10.2005, 18:24 Lokalizacja: Wrocek Posty: 687
Podziękował: 0
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
|
_________________ Wokan Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm
|
05.08.2009, 18:13 |
|
|
Dołączył(a): 13.01.2006, 10:43 Lokalizacja: W-wa Posty: 753
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: LR Defender 90 300tdi
Rok prod.: 1994
Województwo: mazowieckie
|
Ja mam betonowy tyłek to różnicy jakoś specjalnie nie widziałem, choć w niskich zakresach obrotów IMO u mnie jest troszke gwałtowniejszy przyrost momentu.
Ps. dzięki za pomoc w odpaleniu truchła
|
05.08.2009, 23:13 |
|
|
Dołączył(a): 20.10.2005, 18:24 Lokalizacja: Wrocek Posty: 687
Podziękował: 0
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
|
_________________ Wokan Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm
|
02.12.2009, 17:32 |
|
|
Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58 Lokalizacja: prowincja Posty: 12711
Podziękował: 189
Pomógł: 403
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
|
Mam nadzieję, że nieprędko spotkam killowców na swojej drodze. I pewnie wnerwię się niezmiernie gdy to już się stanie. A emerytem nie jestem.
_________________ O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".
|
02.12.2009, 18:12 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
wokan napisał(a): McsEb, chyba teraz nie prędko pojawi się tu Twój nowy kill... no chyba, że autobusu miejskiego lub dorożki
nie mow hop przeciez ma turbo diesla
_________________ 1.8T 301HP
|
12.12.2009, 23:36 |
|
|
Dołączył(a): 20.10.2005, 18:24 Lokalizacja: Wrocek Posty: 687
Podziękował: 0
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
|
A jak jeszcze wstawi tam 5.0 TDI to będzie Defekator-Masakrator
BTW, w tym dziale zima od wakacji trzyma... żadnych kili...
_________________ Wokan Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm
|
31.01.2010, 22:34 |
|
|
Dołączył(a): 25.06.2007, 16:30 Lokalizacja: Poznań Posty: 605 Zdjęcia: 34
Podziękował: 1
Pomógł: 26
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: NQN - 7b.AUT
Samochód: Fabia II Sport
Rok prod.: 2007
Województwo: wielkopolskie
|
wokan, w obecnych kierownik dobrze ogarniający swoje auto skilluje wszystko co ma ochotę, niezalężnie od kucy i niutów po obu stronach.
za dużo byłoby opisywania
_________________ cosmos 1.9TDI w obudowie F2 150/336 powered by MR-Motors
|
01.02.2010, 08:50 |
|
|
Dołączył(a): 10.04.2005, 08:28 Lokalizacja: EL Posty: 1088
Podziękował: 0
Pomógł: 24
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 3.0d
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
|
w koncu zrobiło się sucho i całkiem przypadkiem napatoczył się golf VI TSI z czerwonymi literami czyli najprawdopodobniej ten 160KM jako że samochodu nie opanowałem jeszcze i z nikim nie startowałem to nie wiem na co go stać ale do rzeczy
stoimy na pol pozyszyn, pomarańczowe, zielone i dynamiczny start, moja krótka 1 i wystrzelam na długość, zmiana na 2 i mam brak trakcji (na dziadowskim asfalcie) włącza się DSC i zamula mi 2 obcinając moc przez co VW dojeżdża mi do drzwi kierowcy i tracę przewagę przez co robi się ciekawiej.... odzyskuje moc, turbina wstaje i odjeżdzam mu o długość drzwi, zmiana na 3 i TSI trzyma się momentami lekko dochodząc znów mojego słupka B po wbiciu 4 odchodzę kolejne pół samochodu i na tym się kończy upokorzenie TSI
odniosłem wrażenie że fajt był o tyle wyrównany że kolo tak samo jak ja nie ogarniał auta, lecz moje ponad 1,5 tony robi swoje i momentami za mało mu mocy dlatego trzeba będzie zrobić program bo czuje niedosyt.
_________________ Danger.It's the Ranger! A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany... jak mamy diesla po chipie to trakcji szukamy...
|
01.03.2010, 23:23 |
|
|
Dołączył(a): 08.06.2010, 12:58 Posty: 26
Podziękował: 4
Pomógł: 0
Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Samochód: Fabia Sportline
Rok prod.: 2007
Województwo: świętokrzyskie
|
Witam wszystkich. To mój pierwszy wpis na tym forum w którym opiszę mój kill z ... Mecedesem Sprinterem 3xx CDI. Niby dostawczak ale jednak twardy zawodnik Wszystko zaczęło się, gdy wracałem do domu około 22. Droga pusta, jechałem spokojnie bez szaleństw, nagle przed skrzyżowaniem (zakrętem w prawo) wyprzedził mnie rówież skręcający Sprinter, zajeźdzając mi podle drogę Pomyślałem że nie mogę nie podjąć takiego wyzwania. Redukcja na 2 i zaczęło się Na początku odskoczył mi ze 2 długości samochodu, kręciłem silnik do 6 tys i redukcja, on też wyciskał wszystko co miał (ta wersja około 150 KM). Dodatkowo kierownik zmienił pas na prawy, prowokując mnie jeszcze : proszę, jedź jak dasz radę Zbliżaliśmy się do wzniesienia i tam niestety owy szofer zrobił błąd tego pojedynku ... zmienił bieg. Ja oczywiście wykorzystałem jego błąd a on mógł jedynie odprowadzić mnie wzrokiem Dodam tylko że walka była na tyle zacięta że przejechałem zjazd na moje osiedle Ale z pojedynku wyszedłem zwycięsko.
|
08.06.2010, 13:38 |
|
|
Dołączył(a): 22.08.2009, 17:18 Lokalizacja: Tychy Posty: 913
Podziękował: 2
Pomógł: 18
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes Benz Vito 2.2 CDI
Rok prod.: 2010
Województwo: śląskie
|
neo007303,
Wszytsko pięknie tylko opisany Sprinter którym jechałeś nie ma szans by wkręcić silnik na 6 tyś/obr max to 4,5 tyś troszkę podrasowałeś swój opis.
Mam w Firmie 3 Sprintery i wiem co pisze kolego.
Pozdrawiam.
Ps.Pamiętaj,że Sprinter jest szybki ale ma dość dużą wade w stosunku do osiągów ma słabe hamulce.
_________________ Transport Pasażerski od 8 do 40 osób klimatyzowanymi mikrobusami i autokarami e-mail wemabus@onet.pl tel 602 370 222 Zapraszam Marcin
|
08.06.2010, 17:18 |
|
|
Dołączył(a): 26.07.2007, 07:47 Lokalizacja: Sosnowiec Posty: 156
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: inny silnik
Samochód: Subaru Impreza
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
|
MartinezTychy napisał(a): neo007303, Wszytsko pięknie tylko opisany Sprinter którym jechałeś nie ma szans by wkręcić silnik na 6 tyś/obr max to 4,5 tyś troszkę podrasowałeś swój opis. Mam w Firmie 3 Sprintery i wiem co pisze kolego. Pozdrawiam.
Przecież pisze, że kręcił fabiszona, a nie sprintera:P
|
08.06.2010, 17:25 |
|
|
Dołączył(a): 22.08.2009, 17:18 Lokalizacja: Tychy Posty: 913
Podziękował: 2
Pomógł: 18
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes Benz Vito 2.2 CDI
Rok prod.: 2010
Województwo: śląskie
|
bzyq81,
O cytryna musze chyba wziąść bilobil i coś na koncentracje.
neo007303, sorki
_________________ Transport Pasażerski od 8 do 40 osób klimatyzowanymi mikrobusami i autokarami e-mail wemabus@onet.pl tel 602 370 222 Zapraszam Marcin
|
08.06.2010, 17:38 |
|
|
Dołączył(a): 10.04.2005, 08:28 Lokalizacja: EL Posty: 1088
Podziękował: 0
Pomógł: 24
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 3.0d
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
|
MartinezTychy napisał(a): neo007303, nie ma szans by wkręcić silnik na 6 tyś/obr max to 4,5 tyś troszkę podrasowałeś swój opis. . przecież napisał neo007303 napisał(a): kręciłem silnik do 6 tys i redukcja
czyli to BBZ ciągnął do odcinki
jedyne co to jak redukować bieg przy 6 tyś ?
załuję że nigdy nie miałem przyjemności jechać 101KM wersją 1.4
ja dzisiaj w godzinach mocno porannych zmasakrowałem ryczącego i ospojlerowanego zielonego civica z zaworem LPG w zderzaku
_________________ Danger.It's the Ranger! A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany... jak mamy diesla po chipie to trakcji szukamy...
|
09.06.2010, 15:43 |
|
|
Dołączył(a): 08.06.2010, 12:58 Posty: 26
Podziękował: 4
Pomógł: 0
Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Samochód: Fabia Sportline
Rok prod.: 2007
Województwo: świętokrzyskie
|
1.4 101 KM to naprawdę całkiem przyzwoity silniczek do tego autka. Tak jak piszą użytkownicy w innych wątkach, trochę muli przy niskich obrotach, za to przy wysokich jest już okej. Przekonało się o tym ostatnio bordowe BMW 520i z tych starszych (model od 1988 do 1996) pełne "chłopeczków" Stałem sobie spokojnie na światłach, zerkam w lusterko, podjechało owe BMW. W środku siedzi sobie 4 rozbawionych młodzieńców, pasażer z przodu wypatrzył naklejkę sportline na dole drzwi mojej Fabi i wszystkich ogarnął śmiech a mnie podskoczyło ciśnienie. Do tego kierownik przygazował parę razy i już widzę, będzie ruszał. Mówię okej, zobaczymy jaki jesteś mocny Żółte, zielone i ogień. Trochę przespałem start więc chłopaki poszły ale potem 2 i już byłem bliżej, 3 się zrównaliśmy a potem miny chłopaków jak wyprzedzała ich Fabia bezcenne Do tej pory mam satysfakcję BMW miało oczywiście rurę o średnicy rynny i podobnie jak opisany wyżej civic niezawodną instalację LPG Na natępnych światłach od razu było odbicie w lewo i koniec wyścigów
|
10.06.2010, 12:20 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|