Teraz jest 21.09.2024, 18:07



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
śrubki w tylnej ramce na rejestracje 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 24.02.2009, 20:48
Lokalizacja: z Pienin
Posty: 61
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post śrubki w tylnej ramce na rejestracje
czy aby je odkręcić trzeba ściągać ten plastik z klapy czy w klapie jest gwint i one się wkręca w klapę czy z tyłu maja nakrętki


31.07.2009, 06:54
Zobacz profil

Dołączył(a): 02.04.2009, 12:12
Lokalizacja: Katowice/Orzesze
Posty: 374
Zdjęcia: 1
Podziękował: 18
Pomógł: 5

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Golf V Comfortline
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
Post 
gwint jest na stale w klapie

_________________
POZDRAWIAM JA I MOJA CZARNULA


31.07.2009, 07:52
Zobacz profil

Dołączył(a): 24.02.2009, 20:48
Lokalizacja: z Pienin
Posty: 61
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post 
dzięki bo mi sie nie uśmiechało na ulicy ściągać całego plastiku


31.07.2009, 08:23
Zobacz profil
Ekspert Techniczny
Ekspert Techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30
Lokalizacja: Świetochłowice
Posty: 5407
Podziękował: 168
Pomógł: 520

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
Post 
Krzychu, w klapie są na stałe tulejki z gwintem. Ja miałem kiedyś taką przygodę, że śruba mi skorodowała i kręciła się z całą tulejką. Musiałem ją całą wyrwać z klapy i zastąpić tzw. nitonakrętką. Jak będziesz miał podobne kłopoty to daj znać. Myślę, że będę mógł pomóc.

_________________
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407


31.07.2009, 08:29
Zobacz profil

Dołączył(a): 24.02.2009, 20:48
Lokalizacja: z Pienin
Posty: 61
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post 
:cenzura: urwałem jedna główkę śruby bo tak zardzewiała :crazy:
no cóż wiec i tak muszę jechać się z tym pobawić do domu
druga jest taka sama pewno też sie urwie

co by tu teraz wykombinować macie jakieś pomysły ??

[ Dodano: 2009-07-31, 12:32 ]
rozwiercić to i zastosować nitonakrętkę ale jaką?


31.07.2009, 11:28
Zobacz profil

Dołączył(a): 02.04.2009, 12:12
Lokalizacja: Katowice/Orzesze
Posty: 374
Zdjęcia: 1
Podziękował: 18
Pomógł: 5

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Golf V Comfortline
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
Post 
ja nie mialem takiego problemu chociaz autko dosc stare jezeli dziury rozwiercisz mozna wtedy na ciasno wkrecic krotki blachowkret ???

_________________
POZDRAWIAM JA I MOJA CZARNULA


31.07.2009, 12:04
Zobacz profil

Dołączył(a): 06.04.2006, 22:56
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 2322
Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 102

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
Post 
Cytuj:
rozwiercić to i zastosować nitonakrętkę ale jaką?

zobacz w pierwszym lepszym motoryzacyjnym albo w ASO za standardowymi kołkami plastikowymi, i w nie się wkręca wkręty. (takie same lub podobne są przy nadkolach)
a urwaną śrube wyciągniesz "od środka" ale trzeba zdjąć tapicerke z klapy.

jesli sie zdecydujesz na rozwiązanie z nitonakrętką - nie zapomnij zabezpieczyć blachy klapy przed korozją bo na pewno troche trzeba rozwiercić istniejący otwór.

pozdrawiam.

_________________
Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX <
F1 - sprzedana Obrazek
OII - sprzedana Obrazek
F3 - obecnie Obrazek


31.07.2009, 15:27
Zobacz profil GG Album osobisty
Ekspert Techniczny
Ekspert Techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30
Lokalizacja: Świetochłowice
Posty: 5407
Podziękował: 168
Pomógł: 520

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
Post 
krzysiek1174 napisał(a):
ja nie mialem takiego problemu chociaz autko dosc stare jezeli dziury rozwiercisz mozna wtedy na ciasno wkrecic krotki blachowkret ???



Coś mi się potentegowało Krzysiek z tymi postami, ale jakby co to możesz liczyć na moją pomoc. :mrgreen:

Wracając do tematu postu. Ja zastosowałem nitonakrętki firmy GESIPA. Są aluminiowe więc nie ma mowy o korozji.
Było to coś takiego:
http://www.gesipa.com.pl/nakretki1.html

_________________
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407


31.07.2009, 22:38
Zobacz profil

Dołączył(a): 02.04.2009, 12:12
Lokalizacja: Katowice/Orzesze
Posty: 374
Zdjęcia: 1
Podziękował: 18
Pomógł: 5

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Golf V Comfortline
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
Post 
no Piotrek to co poleciles - nitonakretki rzeczywiscie sa godne uwagi :good:

_________________
POZDRAWIAM JA I MOJA CZARNULA


01.08.2009, 08:50
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 9 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL