|
|
Teraz jest 19.09.2024, 12:22
|
[F1] Nie działa / padło / problemy wspomaganie kierownicy
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 10.08.2007, 18:17 Lokalizacja: białystok Posty: 58
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2000
Województwo: podlaskie
|
niestety najgorszy scenariusz się sprawdził. byłem w aso u siebie żeby sprawdzili - okazało się że mam tam kolege, za browara mi sprawdził- i pompa jest padnięta. Podpiął do vaga i wyskakiwało że jakiś czujnik w pompie nie odpowiada, więc całość do wymiany. A można pompe naprawić, zregenerować? Co myślicie o używanej pompie, czy tylko nowa w chodzi w gre?
|
02.01.2009, 19:35 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4654 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
zależy co padło, koledzy na forum naprawiali pompy, kwestia zdiagnozowania co padło w elektronice i podmianka na nowy.
Używana, jeśli sprawna i nie bardzo stara, w dobrej cenie... czemu nie?
Nowa pompa to kupa kasy, a czasami padały jakieś kondensaroty chyba i wystarczyło rozebrać i je wymienić.
|
02.01.2009, 19:50 |
|
|
Dołączył(a): 10.08.2007, 18:17 Lokalizacja: białystok Posty: 58
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2000
Województwo: podlaskie
|
kros a możesz mi dać namiary na te osoby co naprawiają pompy? A wogole to pompy trw, pasują od innych fabek, do jakiego rocznika? Bo ja mam z 2001 1,9 tdi.
|
02.01.2009, 19:56 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4654 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
musiałbyś przeczesać forum bo oni to opisywali w stosownych postach, wiem, że Koral to specjalista od pomp ale jeszcze ktoś to robił tylko nie pamiętam kto...
Jeśli używka to najlepiej identiko - po numerze, bo niektóre wersje tego samego producenta różniły się czujnikiem skrętu i pieron wie czym jeszcze...
|
02.01.2009, 20:55 |
|
|
Dołączył(a): 14.11.2007, 18:36 Lokalizacja: Wejherowo Posty: 245
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Samochód: Skoda Fabia1.9SDI/GrandePunto1.3MultiJet
Rok prod.: 2000/2009
Województwo: pomorskie
|
tomek1981 jak chcesz to ci podrzucę link do sklepu na pomorzu z nowymi pompami, jest to ASO Skoda w Wejherowie, podasz numer vin auta i będziesz pewny że bubla nie kupiłeś, patrząc na allegro to masa pomp starych i to za nie małą kasę średnio 700 zł, a tu masz z gwarancją jak zamontujesz w ASO bo wspominałeś że masz znajomości link: http://www.allegro.pl/item511424934_pom ... _nowa.html
_________________ Moja Niunia.
|
02.01.2009, 21:24 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 23.04.2007, 17:01 Lokalizacja: SLU Posty: 619
Podziękował: 0
Pomógł: 19
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Optima PHEV
Rok prod.: 2016
Województwo: śląskie
|
ja bym nie był do końca pewny, że to pompa, tym bardziej iż z twojego opisu wygląda, że na przeglądzie nie zrobili Ci wiązki tak jak powinni tylko zostawili jak była fabrycznie zrobiona.
U mnie też na początku gość w ASO powiedział pompa do wymiany, oczywiście też podpinał do kompa. Na szczęście znalazł się tam trzeźwo myślący mechanik, który zaczął od wiązki, po wymianie wszystko śmiga.
_________________
|
02.01.2009, 23:26 |
|
|
Dołączył(a): 10.08.2007, 18:17 Lokalizacja: białystok Posty: 58
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2000
Województwo: podlaskie
|
Renegade napisał(a): ja bym nie był do końca pewny, że to pompa, tym bardziej iż z twojego opisu wygląda, że na przeglądzie nie zrobili Ci wiązki tak jak powinni tylko zostawili jak była fabrycznie zrobiona.
U mnie też na początku gość w ASO powiedział pompa do wymiany, oczywiście też podpinał do kompa. Na szczęście znalazł się tam trzeźwo myślący mechanik, który zaczął od wiązki, po wymianie wszystko śmiga.
U mnie wilgoci nie było na kablach, ale faktycznie nic tam nie sprawdzał, Tylko do pompy się dostał. A wiązka też droga sprawa?
|
03.01.2009, 11:52 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 23.04.2007, 17:01 Lokalizacja: SLU Posty: 619
Podziękował: 0
Pomógł: 19
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Optima PHEV
Rok prod.: 2016
Województwo: śląskie
|
Wymiana wiązki ok 200 zł wymiana pompy 1000 z kawałkiem wiec warto sprawdzić wszystko zanim się już zdecydujesz na pompę.
_________________
|
03.01.2009, 13:03 |
|
|
Dołączył(a): 10.08.2007, 18:17 Lokalizacja: białystok Posty: 58
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2000
Województwo: podlaskie
|
Rozumiem. Ale wiesz podłączył do kompa wyskoczył mu błąd pompy. A zresztą kolega by mnie nie kantował.
|
03.01.2009, 13:07 |
|
|
Dołączył(a): 14.11.2007, 18:36 Lokalizacja: Wejherowo Posty: 245
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Samochód: Skoda Fabia1.9SDI/GrandePunto1.3MultiJet
Rok prod.: 2000/2009
Województwo: pomorskie
|
Renegade piszesz że wymiana wiązki 200 zł powiedz gdzie to jadę na wymianę, rozumiem że 3000 do 4000 tys jak pisali koledzy na forum, sam pytałem w ASO o cenę ale oni robią odcinkami bo to taniej gdzieś do 200-400 zł.
_________________ Moja Niunia.
|
03.01.2009, 13:50 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 23.04.2007, 17:01 Lokalizacja: SLU Posty: 619
Podziękował: 0
Pomógł: 19
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Optima PHEV
Rok prod.: 2016
Województwo: śląskie
|
Twoja kasa więc
Póki co nie zrobiona wiązka tak jak powinna być przez ASO jest dla mnie głównym podejrzanym. I jeżeli wiązka jest przegnita, a wymienią Ci pompę to za chwilę znów Ci pompę szlak trafi.
Parę tematów niżej masz duży topik o wiązce, poczytaj sobie.
MARINESKU - w Lublińcu jakieś półtora roku temu płaciłem 200 zł za ta usługę, może dostałem taką ulgę bo trzymali mi auto 3 dni zanim to zrobili , a czy robili odcinkami czy nie to już nie wnikałem, wiem, ze kable wymieniali i nie wnikałem w to ważne, że mi auto działa
|
03.01.2009, 13:56 |
|
|
Dołączył(a): 14.11.2007, 18:36 Lokalizacja: Wejherowo Posty: 245
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Samochód: Skoda Fabia1.9SDI/GrandePunto1.3MultiJet
Rok prod.: 2000/2009
Województwo: pomorskie
|
A to zapewne wymieniali odcinkami, u mnie sprawdzili
w ASO i byli zdziwieni jak jest profesjonalnie odwinięta i powieszona no i otwór spustowy na podłużnicy przepchany i utrzymane to miejsce w idealnej czystości.
_________________ Moja Niunia.
|
04.01.2009, 09:36 |
|
|
Dołączył(a): 10.08.2007, 18:17 Lokalizacja: białystok Posty: 58
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2000
Województwo: podlaskie
|
A czy ktoś wie czy od anglika pompa będzie pasować?
|
04.01.2009, 19:31 |
|
|
Dołączył(a): 14.11.2007, 18:36 Lokalizacja: Wejherowo Posty: 245
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Samochód: Skoda Fabia1.9SDI/GrandePunto1.3MultiJet
Rok prod.: 2000/2009
Województwo: pomorskie
|
Będzie ale musisz zwrócić uwagę czy to TRW lub KOYO , wystarczy odkręcić korek od zbiorniczka i pod nim jest miarka, płaska to KOYO a okrągła to TRW.
_________________ Moja Niunia.
|
04.01.2009, 19:34 |
|
|
Dołączył(a): 10.08.2007, 18:17 Lokalizacja: białystok Posty: 58
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2000
Województwo: podlaskie
|
tak to już wiem że jest rew i koyo, ale myślałem że jak w angielskiej wersji kierownica po prawej stronie to i pompa jakoś odwrotnie przykręcona lub coś...
|
04.01.2009, 19:50 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|