|
|
Teraz jest 21.09.2024, 15:34
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 26.09.2005, 21:38 Lokalizacja: Gliwice Posty: 213 Zdjęcia: 6
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AZF-1.4 8V 60KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
Adam_s napisał(a): Chciałbym sie przyłączyć do tematu Marianesku co podziałałeś w kwestii pocenia się tego przegubu. W moim autku zauważyłem pocenie jeżeli można tak nazwać wilgotny przegub + ślady oleju na misce przy około 15 000km. Zgłaszałem do serwisu ale zbyli mnie żebym obserwował niby sytuacja się nie pogorszyła ale gwarancja się niedługo kończy. Jakie mogą być konsekwencja takiego pocenia, czy ktoś to robił u siebie i z jakim skutkiem. z jednej strony wolałbym żeby mi auta nie rozbierali z drugiej jak po gwarancji temat sie pogłębi to pewnie sporo kaski będzie mnie to kosztować.
Stary numer ASO. Jak sie konczy gwarancja i cos zaczyna sie psuc to wszystko jest OK i TTTM a potem zaraz po gwarze wielka panika: nich Pan to jak najszybcie naprwi, najlepiej w naszym ASO my Pana ladnie tutaj skasujemy. Czytalem kiedys o podobnym przypadku a Auto Swiecie. Aby się zabezpieczyc zadaj od nich teraz pisemnego potwierdzenia zgloszenia tej usterki. Jeśli ona się powiekszy albo spowoduje wieksze uszkodzenia nawet po uplywie gwarancji to zgodnie z przepisami musza Ci to bez szemrania zrobic. Nie daj się, duś ich jak cytrynkę!
_________________ Fabia Elegance 75KM HTB
|
04.03.2008, 21:03 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4654 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
koral napisał(a): Nie daj się, duś ich jak cytrynkę!
Dusić, dusić, aż IM łezki z oczków pójdą
A tak do rzeczy - miałem awarię to mi ASO pół roku zwlekało z naprawą, bo TTTM, bo nie umieją, bo nie wiedzą. w końcu wymienili urządzenie, w ramach gwary, ale to nowe też sie zepsuło, tyle że już po gwarze. Jednak dodając okres 6-ciu m-cy kiedy podczas gwary jeździłem z niesprawnym urządzniem to okres dwóch lat użytkowania sprawnego urządzenia nie minął. ASO mnie olało, ale sie do SAPA odwołałem i pociekły im łezki
Byle mieć na piśmie
|
04.03.2008, 21:14 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Adam_s napisał(a): Chciałbym sie przyłączyć do tematu Marianesku co podziałałeś w kwestii pocenia się tego przegubu. W moim autku zauważyłem pocenie jeżeli można tak nazwać wilgotny przegub + ślady oleju na misce przy około 15 000km. Zgłaszałem do serwisu ale zbyli mnie żebym obserwował niby sytuacja się nie pogorszyła ale gwarancja się niedługo kończy. Jakie mogą być konsekwencja takiego pocenia, czy ktoś to robił u siebie i z jakim skutkiem. z jednej strony wolałbym żeby mi auta nie rozbierali z drugiej jak po gwarancji temat sie pogłębi to pewnie sporo kaski będzie mnie to kosztować.
Jak nie chcesz aby Ci na gwarancji rozbierali, to i tak czy prędzej czy później będziesz to musiał zrobić, a chyba lepiej dla Twojego portfela żeby wykonali to w ramach gwarancji, więc ciśnij ich żeby robili.
A takie tłumaczenia, żeby "obserwować" niech zachowają dla siebie, bo nic takiego nie powinno mieć miejsca. Jeśli teraz się "poci" to raczej już lepiej nie będzie, no chyba, że cały olej ze skrzynki wyleci, to wtedy przestanie się pocić. A konsekwencji braku oleju w skrzynii chyba nie muszę wyjaśniać.
|
04.03.2008, 21:24 |
|
|
Dołączył(a): 02.06.2006, 19:18 Lokalizacja: Lubelskie Posty: 66
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Województwo: lubelskie
|
Będę musiał zadziałać w tym kierunku, a jakie mogą być konsekwencje użytkowania auta z takim defektem?? Czy taka naprawa jest skomplikowana i czasochłonna dla ASO??
_________________ 1,4 16V 80KM Combi Mint
Pozdrawiam
|
04.03.2008, 21:27 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Adam_s napisał(a): Będę musiał zadziałać w tym kierunku, a jakie mogą być konsekwencje użytkowania auta z takim defektem?? Czy taka naprawa jest skomplikowana i czasochłonna dla ASO??
Dopóki masz olej w skrzyni konsekwencji żadnych nie będzie.
Jak olej ze skrzyni wyleci cały to krótko mówiąc zajeździsz skrzynię biegów. Pierwszy objaw będzie taki, że zacznie głośno pracować, a potem ...........
|
04.03.2008, 21:38 |
|
|
Dołączył(a): 02.06.2006, 19:18 Lokalizacja: Lubelskie Posty: 66
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Województwo: lubelskie
|
Dzięki powiedzcie mi jeszcze jak bardzo czasochłonne mogą być te czynności naprawcze.
_________________ 1,4 16V 80KM Combi Mint
Pozdrawiam
|
05.03.2008, 17:59 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Adam_s napisał(a): Dzięki powiedzcie mi jeszcze jak bardzo czasochłonne mogą być te czynności naprawcze.
Z tego co pamiętam to ok. 1-1.5 godziny czekałem na auto.
Jeden z mechaników wymieniał piastę a drugi od razu robił tuleje na wahaczach.
Ale z tego co widziałem w miarę jednocześnie skończyli robotę.
To jest zaleta u Danelczyka, że możesz sobie popatrzeć jak Ci auto naprawiają.
|
05.03.2008, 22:37 |
|
|
Dołączył(a): 02.06.2006, 19:18 Lokalizacja: Lubelskie Posty: 66
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Województwo: lubelskie
|
Oto mi chodziło narazie dzięki [ Dodano: 2008-03-19, 20:17 ]Jestem po wizycie w ASO w temacie pocenia nakazie nic nie wskórałem, podobno niegroźne będę kontrolował na bieżąco. Jak trzeba będzie to ich jeszcze pocisnę. Narazie wymienili łączniki stabilizatora bo już miały luz.
Kros pisałeś że u Ciebie wprawdzie przy ponad 80 000km też zjawisko wystąpiło jak możesz napisz czy czy coś robiłeś w kierunku wyeliminowania czy sie nie pogłębiło, zwiększyła skala pocenia.
_________________ 1,4 16V 80KM Combi Mint
Pozdrawiam
|
08.03.2008, 19:19 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|