|
|
Teraz jest 21.09.2024, 01:53
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4654 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
[F2] Wykresy silników PB
Kolega cosmos podał linka, więc wrzucam wykresySilnik......Moc KW/(KM).....Moment obrotowy.........Masa......Vmax.....0-100kmh.......Spalanie m/t/mix1.2 6V......44(60)/5200.........108/3000......................1040.......155.........16,5................7,8/4,8/5,9 1.2 12V....51(70)/5400.........112/3000......................1050........163........14,9................7,7/4,9/5,9 1.4..........63(85)/5000..........132/3800.....................1060........174.........12,3...............8,6/5,3/6,5 1.6..........77(105)/5600........153/3800.....................1070........180.........10,1................9,1/5,6/6,9 Automat 1.6..........77(105)/5600........153/3800.....................1115........185.........11,5................10,2/6,1/7,6
|
30.06.2007, 16:17 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
zrezygnowali z dwu litrowej jednostki, ale to chyba dobrze skoro jak to wcześniej zauważyli koledzy z forum, w ASO jak 2.0 wjedzie mechanicy są raptem zajęci
|
30.06.2007, 17:20 |
|
|
Dołączył(a): 10.04.2005, 08:28 Lokalizacja: EL Posty: 1088
Podziękował: 0
Pomógł: 24
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 3.0d
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
|
Seraf napisał(a): 2.0 wjedzie mechanicy są raptem zajęci
bo to rodzynek w fabii,
MAT ma i jakoś nie narzeka, ten silnik chyba jako jedyny seryjny ogarnia mase tego samochodu
_________________ Danger.It's the Ranger! A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany... jak mamy diesla po chipie to trakcji szukamy...
|
30.06.2007, 17:31 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Nie narzekam tym bardziej ze zuzycie oleju sie zmniejszylo wyraznie i juz nie jest to tak jak po odbiorze z salonu ponoc z nia bylo. Niemniej jednak na dolewki zawsze cos ze soba woze profilaktycznie.
Gdy zawitalem do ASO na wymiane czujnika [ wymieniony niecaly rok wczesniej, wiec na gwarancji jeszcze i za free ] to sprzedawca byl dosc skofundowany gdy zachwalal mi silnik 1,2 a powiedzialem co wlasnie na warsztacie maja.
To co w nim cieszy to dostepnosc czesci, popularnosc wsrod innych modeli samochodow grupy VW, ciesza osiagi przy rozsadnym zuzyciu paliwa, ktore jest u mnie nizsze od tego deklarowane przez Skode w cyklu miejskim [ bodajze 11 litrow, u mnie kolo 9-10 ]
|
30.06.2007, 22:38 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Matt próbowałeś się z 1.9 TDI jak się przekłada różnica w tych 14 koniach na wynik powiedzmy 400m??
|
30.06.2007, 22:42 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Jeszcze nie mialem okazji.. caly czas odkladam jakies porownania do czasu gdy nie zrobie wszystkiego z samochodem, tj. na dzisiejszy dzien - wymiana filtrow
|
10.07.2007, 18:14 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
może w sierpniu pojade do korbielowa i jak w krakowie cie spotkam to sie spróbujemy
|
10.07.2007, 20:57 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
OK
Ciekawe, moze do F2 trafi jakas turbobenzyna typu 1,4 TFSI ...
|
11.07.2007, 09:45 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 17.06.2005, 06:18 Lokalizacja: Poznań Posty: 1415 Zdjęcia: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
|
Matt, powiem Ci, że ja też zawsze wożę olejek na dolewki . Mój silnik ma taką trochę japońską charakterystykę a ja lubię w trasie przy wyprzedzaniu do 6000rpm pokręcić. A wtedy konsumpcja oleju następuje.
Co do 1.4TSI - no niby mają dać do F2 vRS, ale to życie pokaże.
|
12.07.2007, 08:42 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
te silniki FSI = kompresor + turbo. Świetna sprawa, ciekawy jednak jestem jak silnik będzie znosił, i jak będzie z serwisowaniem takiej jednostki, ciągła praca na wysokim ciśnieniu. ale z 1.4 170 koni wyłuskać przy amerykańskich 5 litrowych potworach o mocy 200 koni śmiech na sali
|
12.07.2007, 15:21 |
|
|
Dołączył(a): 25.06.2007, 16:30 Lokalizacja: Poznań Posty: 605 Zdjęcia: 34
Podziękował: 1
Pomógł: 26
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: NQN - 7b.AUT
Samochód: Fabia II Sport
Rok prod.: 2007
Województwo: wielkopolskie
|
wszystko ładnie pięknie ale tsi, tak samo zresztą jak fsi i tfsi łykają tylko Pb98 (a przynajmniej powinny wg instrukcji vw), które jest średnio 4-5% droższe niż Pb95. doliczając do tego jeszcze koszty serwisu skomplikowanego, jakby nie patrzeć, silnika, brak nieoryginalnych zamienników części (póki co) to robi się z tego worek bez dna z wbudowanym odchudzaczem portfela
a już widzę jak ktoś kupuje benzynę 140-170KM po to żeby jeździć ekonomicznie
_________________ cosmos 1.9TDI w obudowie F2 150/336 powered by MR-Motors
|
12.07.2007, 19:53 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Dlatego pewnie trafi do topowych wersji, a ludziska beda woleli tanszym sumarycznie kosztem podkrecac 1,6 , jesli nie zdecyduja sie na diesla, co jest w dzisiejszych czasach nieco bardziej ekonomicznie uzasadnione
|
12.07.2007, 21:26 |
|
|
Dołączył(a): 10.04.2005, 08:28 Lokalizacja: EL Posty: 1088
Podziękował: 0
Pomógł: 24
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 3.0d
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
|
cosmos napisał(a): tylko Pb98...4-5% droższe niż Pb95..... można sobie tłumaczyć że nie ma innego paliwa ewentualnie szukać stacji gdzie mają dobrą cenę takiej 98 (chociaz i tak wątpie żeby miała nawet 96) Chyba Mr.T zalewa tylko i wyłącznie 98 i silnik trzyma mu serie jak talala. cosmos napisał(a): robi się z tego worek bez dna takie fsi nie będzie zbliżone w cenie do 1.4, 1.6 więc ktoś kto kupi taki odrzutowiec nie będzie liczył się z każdą kropelką i sępił na wymianie płynów i filtrów. cosmos napisał(a): a już widzę jak ktoś kupuje benzynę 140-170KM po to żeby jeździć ekonomiczni no właśnie. Matt napisał(a): beda woleli tanszym sumarycznie kosztem podkrecac 1,6
cóż niektórzy twierdzą że już takie 75KM to ma dobrego kopa to nie iwem co oni myślą o czymś co na kołach ma 2 razy więcej, a to i tak jeszcze jaj nie urywa.
ja jestem wyznania że kupując samochód dzisiaj przy masie f, dla małej rodziny to żeby sprawnie podróżować=wyprzedzić potrzeba mieć pod kopytem conajmniej te 95-100KM i wyłączyć klime, dlatego takie 140KM może już dobrze zbierać do kupy ten wóz ale jak znam polityke skody to cene ustala zaporowa i będzie jeździło tyle tego co RSów albo jeszcze mniej.
_________________ Danger.It's the Ranger! A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany... jak mamy diesla po chipie to trakcji szukamy...
|
13.07.2007, 08:42 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
jezeli chodzi o wolnossaka ktoremu mozna wlac 95, to zakladajac ze spala jej 0.5L wiecej, a 98 jest 20gr drozsze, to taniej wychodzi latac na 98, wiec czego zalowac ;D ?
|
04.09.2009, 22:58 |
|
|
Dołączył(a): 15.05.2009, 18:49 Lokalizacja: Oława Posty: 159
Podziękował: 5
Pomógł: 0
Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia kombi COMFORT
Rok prod.: 2004
Województwo: dolnośląskie
|
mss napisał(a): jezeli chodzi o wolnossaka ktoremu mozna wlac 95, to zakladajac ze spala jej 0.5L wiecej, a 98 jest 20gr drozsze, to taniej wychodzi latac na 98, wiec czego zalowac ;D ?
mss - masz rację.
U mnie w regionie Pb95 -odpada (auto nie chce jechać) , na Pb98 jest trochę lepiej .
Mimo wszystko tankuję na Shell-u. Moja Fabka najlepiej śmiga na V-Power... i promocje są ciekawe
|
05.09.2009, 07:38 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|