Teraz jest 28.03.2024, 12:33



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
[F2] Wykresy silników PB 
Autor Wiadomość
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post [F2] Wykresy silników PB
Kolega cosmos podał linka, więc wrzucam wykresy

Silnik......Moc KW/(KM).....Moment obrotowy.........Masa......Vmax.....0-100kmh.......Spalanie m/t/mix
1.2 6V......44(60)/5200.........108/3000......................1040.......155.........16,5................7,8/4,8/5,9
Obrazek

1.2 12V....51(70)/5400.........112/3000......................1050........163........14,9................7,7/4,9/5,9
Obrazek

1.4..........63(85)/5000..........132/3800.....................1060........174.........12,3...............8,6/5,3/6,5
Obrazek

1.6..........77(105)/5600........153/3800.....................1070........180.........10,1................9,1/5,6/6,9
Automat
1.6..........77(105)/5600........153/3800.....................1115........185.........11,5................10,2/6,1/7,6
Obrazek


30.06.2007, 16:17
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
zrezygnowali z dwu litrowej jednostki, ale to chyba dobrze skoro jak to wcześniej zauważyli koledzy z forum, w ASO jak 2.0 wjedzie mechanicy są raptem zajęci :D


30.06.2007, 17:20
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.04.2005, 08:28
Lokalizacja: EL
Posty: 1088
Podziękował: 0
Pomógł: 24

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 3.0d
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
Post 
Seraf napisał(a):
2.0 wjedzie mechanicy są raptem zajęci


bo to rodzynek w fabii,

MAT ma i jakoś nie narzeka, ten silnik chyba jako jedyny seryjny ogarnia mase tego samochodu

_________________
Danger.It's the Ranger!
A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany...
jak mamy diesla po chipie to trakcji szukamy...


30.06.2007, 17:31
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Nie narzekam tym bardziej ze zuzycie oleju sie zmniejszylo wyraznie i juz nie jest to tak jak po odbiorze z salonu ponoc z nia bylo. Niemniej jednak na dolewki zawsze cos ze soba woze profilaktycznie.

Gdy zawitalem do ASO na wymiane czujnika [ wymieniony niecaly rok wczesniej, wiec na gwarancji jeszcze i za free ] to sprzedawca byl dosc skofundowany gdy zachwalal mi silnik 1,2 a powiedzialem co wlasnie na warsztacie maja.

To co w nim cieszy to dostepnosc czesci, popularnosc wsrod innych modeli samochodow grupy VW, ciesza osiagi przy rozsadnym zuzyciu paliwa, ktore jest u mnie nizsze od tego deklarowane przez Skode w cyklu miejskim [ bodajze 11 litrow, u mnie kolo 9-10 ]


30.06.2007, 22:38

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Matt próbowałeś się z 1.9 TDI ?? jak się przekłada różnica w tych 14 koniach na wynik powiedzmy 400m??


30.06.2007, 22:42

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Jeszcze nie mialem okazji.. caly czas odkladam jakies porownania do czasu gdy nie zrobie wszystkiego z samochodem, tj. na dzisiejszy dzien - wymiana filtrow :)


10.07.2007, 18:14

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
może w sierpniu pojade do korbielowa i jak w krakowie cie spotkam :D to sie spróbujemy :D


10.07.2007, 20:57

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
OK :)

Ciekawe, moze do F2 trafi jakas turbobenzyna typu 1,4 TFSI ...


11.07.2007, 09:45
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.06.2005, 06:18
Lokalizacja: Poznań
Posty: 1415
Zdjęcia: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
Post 
Matt, powiem Ci, że ja też zawsze wożę olejek na dolewki ;-) . Mój silnik ma taką trochę japońską charakterystykę a ja lubię w trasie przy wyprzedzaniu do 6000rpm pokręcić. A wtedy konsumpcja oleju następuje.
Co do 1.4TSI - no niby mają dać do F2 vRS, ale to życie pokaże.


12.07.2007, 08:42
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
te silniki FSI = kompresor + turbo. Świetna sprawa, ciekawy jednak jestem jak silnik będzie znosił, i jak będzie z serwisowaniem takiej jednostki, ciągła praca na wysokim ciśnieniu. ale z 1.4 170 koni wyłuskać przy amerykańskich 5 litrowych potworach o mocy 200 koni :D śmiech na sali :hysterical:


12.07.2007, 15:21
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.06.2007, 16:30
Lokalizacja: Poznań
Posty: 605
Zdjęcia: 34
Podziękował: 1
Pomógł: 26

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: NQN - 7b.AUT
Samochód: Fabia II Sport
Rok prod.: 2007
Województwo: wielkopolskie
Post 
wszystko ładnie pięknie ale tsi, tak samo zresztą jak fsi i tfsi łykają tylko Pb98 (a przynajmniej powinny wg instrukcji vw), które jest średnio 4-5% droższe niż Pb95. doliczając do tego jeszcze koszty serwisu skomplikowanego, jakby nie patrzeć, silnika, brak nieoryginalnych zamienników części (póki co) to robi się z tego worek bez dna z wbudowanym odchudzaczem portfela ;)
a już widzę jak ktoś kupuje benzynę 140-170KM po to żeby jeździć ekonomicznie ;)

_________________
cosmos
1.9TDI w obudowie F2
150/336 powered by MR-Motors :D


12.07.2007, 19:53
Zobacz profil WWW GG Album osobisty

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Dlatego pewnie trafi do topowych wersji, a ludziska beda woleli tanszym sumarycznie kosztem podkrecac 1,6 , jesli nie zdecyduja sie na diesla, co jest w dzisiejszych czasach nieco bardziej ekonomicznie uzasadnione :)


12.07.2007, 21:26
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.04.2005, 08:28
Lokalizacja: EL
Posty: 1088
Podziękował: 0
Pomógł: 24

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 3.0d
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
Post 
cosmos napisał(a):
tylko Pb98...4-5% droższe niż Pb95.....



można sobie tłumaczyć że nie ma innego paliwa ewentualnie szukać stacji gdzie mają dobrą cenę takiej 98 (chociaz i tak wątpie żeby miała nawet 96)
Chyba Mr.T zalewa tylko i wyłącznie 98 i silnik trzyma mu serie jak talala.

cosmos napisał(a):
robi się z tego worek bez dna


takie fsi nie będzie zbliżone w cenie do 1.4, 1.6 więc ktoś kto kupi taki odrzutowiec nie będzie liczył się z każdą kropelką i sępił na wymianie płynów i filtrów.

cosmos napisał(a):
a już widzę jak ktoś kupuje benzynę 140-170KM po to żeby jeździć ekonomiczni



no właśnie.

Matt napisał(a):
beda woleli tanszym sumarycznie kosztem podkrecac 1,6


cóż niektórzy twierdzą że już takie 75KM to ma dobrego kopa to nie iwem co oni myślą o czymś co na kołach ma 2 razy więcej, a to i tak jeszcze jaj nie urywa.

ja jestem wyznania że kupując samochód dzisiaj przy masie f, dla małej rodziny to żeby sprawnie podróżować=wyprzedzić potrzeba mieć pod kopytem conajmniej te 95-100KM i wyłączyć klime, dlatego takie 140KM może już dobrze zbierać do kupy ten wóz ale jak znam polityke skody to cene ustala zaporowa i będzie jeździło tyle tego co RSów albo jeszcze mniej.

_________________
Danger.It's the Ranger!
A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany...
jak mamy diesla po chipie to trakcji szukamy...


13.07.2007, 08:42
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
jezeli chodzi o wolnossaka ktoremu mozna wlac 95, to zakladajac ze spala jej 0.5L wiecej, a 98 jest 20gr drozsze, to taniej wychodzi latac na 98, wiec czego zalowac ;D ?


04.09.2009, 22:58
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.05.2009, 18:49
Lokalizacja: Oława
Posty: 159
Podziękował: 5
Pomógł: 0

Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia kombi COMFORT
Rok prod.: 2004
Województwo: dolnośląskie
Post 
mss napisał(a):
jezeli chodzi o wolnossaka ktoremu mozna wlac 95, to zakladajac ze spala jej 0.5L wiecej, a 98 jest 20gr drozsze, to taniej wychodzi latac na 98, wiec czego zalowac ;D ?

mss - masz rację. :good:
U mnie w regionie Pb95 -odpada (auto nie chce jechać) , na Pb98 jest trochę lepiej .
Mimo wszystko tankuję na Shell-u. Moja Fabka najlepiej śmiga na V-Power... i promocje są ciekawe :mrgreen:


05.09.2009, 07:38
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 15 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL