Teraz jest 20.09.2024, 11:42



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 259 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Następna strona
[F1/F2] Wymiana rozrządu - Temat zbiorczy 
Autor Wiadomość

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
nie kupiłem rozrzadu ale mam namiary na gostka -jak bede w Krakowie moze osobiscie do niego wpadne i poogladamdwa wzmacniane paski Gates lub Contitech


dwie rolki napinające firmy Ruville lub INA


dwie rolki prowadzące Ruville lub INA


oraz pompa wody Ruville

475 PLN to naprawde okazja :worthy:


22.05.2007, 19:28

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
A czy wymianie łańcuszka rozrządu trzeba odkręcać miskę olejową ? ???


31.05.2007, 09:55

Dołączył(a): 10.10.2006, 09:18
Lokalizacja: Białystok
Posty: 113
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
mrpawel napisał(a):
A czy wymianie łańcuszka rozrządu trzeba odkręcać miskę olejową ? ???

U mnie mechanik odkręcał.


31.05.2007, 12:49
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Marius napisał(a):
mrpawel napisał(a):
A czy wymianie łańcuszka rozrządu trzeba odkręcać miskę olejową ? ???

U mnie mechanik odkręcał.
ok, a jest przy niej jakaś uszczelka ? Bo po zdjęciu trzeba by wymienić ...


31.05.2007, 14:06
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6870
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
Bodajże jest uszczelka na silikonie...

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


31.05.2007, 15:52
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 10.10.2006, 09:18
Lokalizacja: Białystok
Posty: 113
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
mrpawel napisał(a):
Marius napisał(a):
mrpawel napisał(a):
A czy wymianie łańcuszka rozrządu trzeba odkręcać miskę olejową ? ???

U mnie mechanik odkręcał.
ok, a jest przy niej jakaś uszczelka ? Bo po zdjęciu trzeba by wymienić ...

W oryginale uszczelka byla taka klasyczna (papierowa czy jak?) - po wymianie mechanik zrobil na silicon. Jest OK.


01.06.2007, 12:20
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 07.11.2005, 13:24
Lokalizacja: Wejherowo
Posty: 497
Podziękował: 1
Pomógł: 8

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
Post 
mrpawel napisał(a):
A czy wymianie łańcuszka rozrządu trzeba odkręcać miskę olejową ?


Przy wymianie łańcucha rozrządu trzeba zdjąć: miskę olejową (uszelka silikonowa), prawe przednie koło, prawe przednie nadkole. (koło i nadkole by dobrać się do koła pasowego), pasek napędu alternatora (napędzany jest kołem pasowym), obudowę rozrządu, no i dolną osłonę silnika. Potrzebować będziesz: łańcuch rozrządu z 2 zębatkami (oryginał zaleceny), uszczelka pokrywy rozrządu, simering (uszczelnienie wału korbowego).


A przedewszystkim dobry mechanik będzie niezbędny - chyba, że sam będziesz to robić.

_________________
WWW.CIAPKOWO.PL - może TY odmienisz ich los.


03.06.2007, 22:54
Zobacz profil WWW GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post fabia 1,4 / 44 KW- rozrząd
Szanowni koledzy, czy ktoś z was wymieniał rozrząd w fabce 1,4/44kw?Proszę o pomoc bo nie wiem jak sie do tego zabrać.Pozdrawiam.


11.09.2007, 08:52

Dołączył(a): 13.04.2006, 20:36
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 243
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
Post 
Jeżeli nigdy tego nie robiłeś w żadnym samochodzie to lepiej sie za to nie zabieraj samemu. Rozrząd to dość poważna i trudna rzecz do wymiany, bardzo łątwo jest coś spieprzyć, a pózniej koszty mogą byc duże i wielokrotnie przekrzaczac koszt wymiany rozrzadu u dobrego mechanika samochodowego. Pozdrawiam.


11.09.2007, 11:41
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 10.10.2006, 09:18
Lokalizacja: Białystok
Posty: 113
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post Re: fabia 1,4 / 44 KW- rozrząd
wieg napisał(a):
Szanowni koledzy, czy ktoś z was wymieniał rozrząd w fabce 1,4/44kw?Proszę o pomoc bo nie wiem jak sie do tego zabrać.Pozdrawiam.

Nie wiem jakie masz umiejetnosci w zakresie mechaniki, ale ogladalem proces wymiany rozrzadu w mojej Fabce i tak jak pisze kolega powyzej jest sporo roboty przy tym i naprawde lepiej z tym do dobrego mechaniora, co ma doswiadczenie w tej materii. Koszty wymiany nie sa duze.


11.09.2007, 12:47
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 19.10.2005, 22:55
Lokalizacja: Rybnik , Gliwice
Posty: 1042
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Touran
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
Post 
teoretycznie tam nie ma co popsuc - tam jest lancuch - 2 kola i wsio ino rozbierania troche jest :)

_________________
touran Obrazek


11.09.2007, 13:23
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11
Lokalizacja: Piekary śląskie
Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
Post 
MAREK--jest co popsuć koła mają swoje punkty i czy to łańcuszek czy pasek musi wszystko dokładnie pasować jak przesuniesz koła to fazy klawiatury nie pracują tak jak powinny czego skutkiem np.jest problem z odpaleniem ,szczelanie z rury itd.


11.09.2007, 16:48
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 19.10.2005, 22:55
Lokalizacja: Rybnik , Gliwice
Posty: 1042
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Touran
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
Post 
no ale sa 2 kola , maja znaki - jesli przed zdjeciem ustawisz tak jak powinno byc , przyjrzysz sie temu to zalozysz tez dobrze

_________________
touran Obrazek


13.09.2007, 07:20
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post fabia 1,4 / 44 KW- rozrząd
Szanowni koledzy,rozrząd wymieniałem już nie raz,wiem że przed zdjęciem staregych kół i łańcucha trzeba je tak ustawić aby punkty na tych kołach były naprzeciwko siebie, zablokować wał ,itd......Chodziło mi o to czy nie trzeba opuszczać silnika,bo dostęp do rozrządu jest dosyć utrudniony .Jeżeli Marius był osobiście przy wymianie rozrządu,to proszę o podpowiedź czy mechanik opuszczał silnik, czy jedynie zdjął przednie koło i nadkole,aby mieć łatwiejszy dostęp do rozrządu.A na marginesie,jezeli chodzi o moje doświedczenie z Fabką,to ostnio sam wymieniałem uszczelkę pod głowicą i jest ok. Pozdrawiam wszystkich,dzięki za zainteresowanie i proszę Mariusa o odpowiedź.


13.09.2007, 11:08

Dołączył(a): 07.11.2005, 13:24
Lokalizacja: Wejherowo
Posty: 497
Podziękował: 1
Pomógł: 8

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
Post 
Niestety musisz opuścić silnik. Inaczej nie dobierzesz się do nakrętki koła pasowego na wale. Zdjęcie prawego koła i nadkola to rzecz oczywista.

_________________
WWW.CIAPKOWO.PL - może TY odmienisz ich los.


13.09.2007, 13:57
Zobacz profil WWW GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 259 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL