|
|
Teraz jest 01.07.2024, 05:20
|
Autor |
Wiadomość |
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
kros napisał(a): hmmm leją miód na uszy, dlatego nie wiem czy to jest obiektywne te wszystkie achy i ochy... Czyta się to jakby materiał promocyjny napisany w skodzie. i jeszcze jedna rzecz: raz piszą, że układ jezdny pozostał bez zmian w stosunku do F1 a potem że układ zawieszenia poddany został lekkiemu tuningowi i właściwości jezdne sa lepsze. nie rozumiem czy układ jezdny to coś innego niż układ zawieszenia? bo zgłupiałem.
Tez odnioslem takie wrazenie ze strasznie słodza moze im SKODA zaplacila za to ..wydaje misie ze uklad zawieszenia ma wplywa na uklad jezdny..ale samo zwieszenie cudow niezdziala zeby auto dobrze jezdzilo
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
10.05.2007, 14:07 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 17.06.2005, 06:18 Lokalizacja: Poznań Posty: 1415 Zdjęcia: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
|
ja tylko dorzucę, że fabka w salonie, którą oglądałem, stała na 15" kółkach z papciami Bridgestone Turanza. No i to się chwali, nie tam jakieś badziewne Matadory...
A artykuł jest zapewne jednym z elementów promocji. Przecież jaka była akcja marketingowa na Roomstera. Szkoda że ciągle nic w temacie oficjalnego wyglądu kombiaka.
|
10.05.2007, 14:08 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Mr T. napisał(a): Szkoda że ciągle nic w temacie oficjalnego wyglądu kombiaka.
Mr. T ja cos czuje ze kombi to bedzie jaks porazka...mi sie zacyna podobac Kiea Ceed sport wagon
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
10.05.2007, 14:12 |
|
|
Dołączył(a): 10.04.2005, 08:28 Lokalizacja: EL Posty: 1088
Podziękował: 0
Pomógł: 24
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 3.0d
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
|
ten samochod od początku podoba mi się, naprawdę bardzo spójna, harmonijna i proporcjonalna fura,
nie to co FABIA 2, gównany design, paskudny przód, kiepski środek itp itd. DNO I 2 METRY MUŁU
jeśli to się komuś podoba to nie zazdroszczę mu gustu.
życzę skodzie żeby Fabia 2 wyszła jej bokiem, a cymbała który zatwierdził design powiesił tak samo jak projektanta za brak wyczucia kreski.
N/C
_________________ Danger.It's the Ranger! A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany... jak mamy diesla po chipie to trakcji szukamy...
|
10.05.2007, 14:53 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Yogi napisał(a): ten samochod od początku podoba mi się, naprawdę bardzo spójna, harmonijna i proporcjonalna fura, nie to co FABIA 2, gównany design, paskudny przód, kiepski środek itp itd. DNO I 2 METRY MUŁU jeśli to się komuś podoba to nie zazdroszczę mu gustu. życzę skodzie żeby Fabia 2 wyszła jej bokiem, a cymbała który zatwierdził design powiesił tak samo jak projektanta za brak wyczucia kreski. N/C
Zgadzam sie z Yogim, oby ta fabia 2 wyszla bokiem skodzie..
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
10.05.2007, 16:27 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Ja też nie jestem zwolennikiem Fabii 2. Nie dość, że nie najlepsza stylistycznie, to jeszcze kokpit jest z takiego materiału, że jakbym miał kilogram marchwi, to z powodzeniem mógłbym ruszyć z gastronomią. Chamska plastikowa tarka! Pan z salonu mi powiedział, że w tej klasie teraz to standard. Jeśli tak to ja wole swój siedmioletni wymuskany turbodezel bez tarki.
----
Aha, a propos Ceed'a, to moim zdaniem jest to kompakt i jest klonem Corolli i tego Chevroleta, co Lanosa zastąpił. Ale to może tylko moje wrażenie.
|
11.05.2007, 08:10 |
|
|
Dołączył(a): 10.04.2005, 08:28 Lokalizacja: EL Posty: 1088
Podziękował: 0
Pomógł: 24
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 3.0d
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
|
pjaros napisał(a): Ceed'a, to moim zdaniem jest to kompakt i jest klonem Corolli
dokładnie tez odnosze takie wrazenie.
_________________ Danger.It's the Ranger! A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany... jak mamy diesla po chipie to trakcji szukamy...
|
11.05.2007, 19:40 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
Oddawałem dzisiaj auto do przeglądu i zerknąłem sobie na nowego Fabiszona
pomijam kwestie stylistyki zewnętrznej i wewnętrznej bo nie mam nic nowego do dodania.
Oglądałem wersję Style czyli taką „środkową”, wnioski po szybkich oględzinach:
ogrzewanie lusterek jako czwarta pozycja na joysticku
lampka w bagażniku świecąca od strony słupka do wnętrza a nie jak poprzednio świeciła z boku prosto w oczy.
ogrzewanie tylnej szyby w miejscu wycieraczki ułożone w kształcie takiej sinusoidy, żeby łatwiej wycieraczka odmarzała.
trochę wiekszy bagażnik
Niestety te plusy to drobne i w zasadzie zbędne detale i zostały miażdżąco stłamszone przez minusy:
brak wskazówek temperatury silnika i poziomu paliwa. Paliwo jest ukazywane elektronicznie, a temp. silnika nie wiem czy w ogóle jest
guzik ryglowania drzwi umieszczony obok lewarka biegów, dla mnie to minus, ale przy braku tygielków to chyba jedyne sensowne rozwiązanie, żeby pasażer też mógł się zamknąć
brak regulacji natężenia podświetlenia szafy (i radia, które ma duuuuży wyświetlacz i wali po oczach) w ogóle radio za nisko - zamieniłbym je miejscami regulacją ogrzewania, choć przy tym braku regulacji oświetlenia to sam już nie wiem
klamki wewnętrzne plastikowe, jakieś nie przyjemne w dotyku
brak kieszeni w tylnych drzwiach (dla mnie duży minus bo wożę tam kamizelkę odblaskową a w zimie skrobaczki)
chyba nie było tam popielniczek zamykanych które u mnie robią jako dodatkowe schowki na klucze i drobiazgi.
prawe schowki – górny to chyba faktycznie taki tylko na rękawiczki bo malutki, a ten dolny niby większy. tj, głęboki ale ma mały otwór. Ma kształt takiej opadającej studni w której trudno coś poukładać można co najwyżej wrzucić jak do śmietnika. O płaskiej ruchomej i podłodze i rozwiązaniu z F1 można pomarzyć. Za to czy kierowca w czasie jazdy będzie w stanie wydobyć coś z dna tej studni to wątpię...
pozycja za kierownicą – jakby bardziej pionowa. mam 182 cm wzrostu i u siebie nie mam fotela odsuniętego do końca. Natomiast F2 fotel odsunięty do końca a i tak był za blisko pedałów. Dopiero jak zjechałem nim na dół (odsuwa się wtedy trochę do tyłu) to ewentualnie mogło być. Kierownica też jakby niżej osadzona nawet przy maksymalnym podniesieniu. Dlatego jak chciałem przyjąć „sugerowaną” pionową pozycję to kiera była zdecydowanie za nisko. Zegary z kolei „wycelowane” w górę co jeśli siadam nisko jakoś nie pasuje. Jak siadam wysoko to kopię w kierownicę. Jakieś to niedograne i nie zdecydowane...
Przy takim ustawieniu fotela przedniego, żeby mi jako tako było wygodnie miejsca z tyłu dla mnie było za mało. Czyli dokładnie jak w F1
F2 ma wycieraczki płaskie - nie wiem co o nich sądzić bo nie używałem... i oglądana wersja miała już zdaje się opony 195/55/15
Pogadałem trochę z serwisowcami i mówią, że moja opinia nie jest odosobniona jeśli chodzi o to auto, z resztą ich jest podobna. aha podobno F2 ma wzmocnione łączniki stabilizatora.
Ciekawe jeszcze jak się będą spisywały te soczewkowe lampy przednie, czy nie będzie to krok wstecz (jak cała fabia)
Jak będę odbierał auto z przeglądu jeszcze raz zerknę na to badziewie i może jeszcze się podzielę jakimiś nowymi spostrzeżeniami
|
16.05.2007, 11:02 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Jednym slowem wieLki SHIT
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
16.05.2007, 13:13 |
|
|
Dołączył(a): 10.12.2005, 22:43 Lokalizacja: Kraków Posty: 117
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Województwo: małopolskie
|
kros napisał(a): brak kieszeni w tylnych drzwiach (dla mnie duży minus bo wożę tam kamizelkę odblaskową a w zimie skrobaczki)
Ja u siebie w F1 wersja classic tez nie mam, wiec moze w F2 w bogatszych wersjach bedzie.
|
16.05.2007, 14:50 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
ja porównuję mniej więcej środkową wersję do takiej środkowej jaką sam jeżdżę.
A "pakiet schowków (kieszenie w drzwiach tylnych, elastyczna listwa mocująca i schowki w bagażniku)" jest tylko w najbogatszej wersji albo można sobie dokupić za 250 zł
wolf napisał(a): wieLki SHIT
tak to jest dobre podsumowanie mojego wywodu.
Nawet lewy schowek jest niezamykany, że o chłodzeniu już nie wspomnę...
|
16.05.2007, 17:28 |
|
|
Dołączył(a): 25.07.2006, 16:05 Lokalizacja: WPR 01 .... Posty: 301
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Rok prod.: 2005 / 2006
Województwo: mazowieckie
|
kros napisał(a): aha podobno F2 ma wzmocnione łączniki stabilizatora.
tylko pytanie czy warto kupować auto dla wzmocnionych łączników stabilizatora ... a może lepiej zmienić markę?
niestety czuję że to auto nie będzie dla mnie, jeżeli kros miałeś problem z zajęciem dogodnej pozycji przy swoim wzroście, to ja (199cm) nie mam czego tam szukać.
kij w oko projektantowi ..... a miało byc tak pięknie
_________________ http://travian.interia.pl/?uc=pl9_40938
|
16.05.2007, 17:53 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
Lapidarious napisał(a): czy warto kupować auto dla wzmocnionych łączników stabilizatora To raczej była sugestia co ewentualnie montować do naszych fabek jak zacznie pukać a chcemy zrobić w ASO Lapidarious napisał(a): a może lepiej zmienić markę A jeśli nie markę to przynajmniej model. W krótkiej rozmowie pytałem czy będą też oszpecać Octę i stwierdzili że chyba nie, bo przecież skoda potrzebuje lokomotywy, czyżby to znaczyło że fabia i roomek lecą na łeb na szyję i jedyny ratunek w octavce? W każdym razie pewnie i tak za wcześnie żeby budować na tej podstawie jakieś teorie co do Octy. Choć przyznaję, ze obecnie to chyba jedyne wyjście. Tylko co ma zrobić taki ktoś jak ja który potrzebuje dwóch aut? A budżet ma jak na jedno Lapidarious napisał(a): przy swoim wzroście, to ja (199cm) nie mam czego tam szukać. Wymontujesz fotel i siądziesz sobie na tylnej kanapie. Bo to co tam wymajstrowali to mi nijak nie pasuje. Chyba, że ja jakiś pokręcony jestem bo Mr T. też do krasnali się nie zalicza a jednak jakoś się pomieścił i nie marudził tak jak ja. Lapidarious napisał(a): miało byc tak pięknie
a wyszło jak zwykle...
|
16.05.2007, 20:25 |
|
|
Dołączył(a): 25.07.2006, 16:05 Lokalizacja: WPR 01 .... Posty: 301
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Rok prod.: 2005 / 2006
Województwo: mazowieckie
|
kros napisał(a): To raczej była sugestia co ewentualnie montować do naszych fabek jak zacznie pukać a chcemy zrobić w ASO Pytanie tylko czy będą pasować. kros napisał(a): Tylko co ma zrobić taki ktoś jak ja który potrzebuje dwóch aut? A budżet ma jak na jedno Zacząć grać w totka i liczyć na wieeeelkie szczęście kros napisał(a): Wymontujesz fotel i siądziesz sobie na tylnej kanapie. Bo to co tam wymajstrowali to mi nijak nie pasuje. Chyba, że ja jakiś pokręcony jestem bo Mr T. też do krasnali się nie zalicza a jednak jakoś się pomieścił i nie marudził tak jak ja.
Teorię o wymontowaniu fotela proponuje mi każdy, zupełnie nie wiedząc czemu . Mariusz wspominał raczej o dużej ilości miejsca na tylnej kanapie. Z przodu - jakby ciaśniej. A co do wspominanego wyżej ceed'a to tam również nie ma zbyt dużo miejsca z przodu - podobno ludzie o wzroście ok. 190cm mają problemy z zajęciem wygodnej pozycji. Mam nadzieję, że nie jest to nowy standard rynkowy.
pozdrawiam
_________________ http://travian.interia.pl/?uc=pl9_40938
|
16.05.2007, 22:07 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 17.06.2005, 06:18 Lokalizacja: Poznań Posty: 1415 Zdjęcia: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
|
no kros z tym miejscem to coś dziwnego piszesz. Ja też sadowiłem się w wersji Style. Fotel dałem na maksa w dół i tak żeby wygodnie usiąść nie musiałem odsuwać fotela na maksa do tyłu. A wtedy miejsca na tylnej kanapie jest naprawdę sporo.
Poza tym reszta się zgadza.
Aha, jakoś mi się nie rzuciło że w szafie brak poziomu paliwa i temp. silnika. Jeśli tak jest, no to normalnie żenada. Chyba chcą zwiększyć sprzedaż zegarów z maxi dotem . [ Dodano: 2007-05-17, 07:25 ]w F2 zegary są takie jak w Roomku. A tam wskaźniki są:
umieszczone w tarczach obrotka i prędkościomierza.
|
17.05.2007, 06:21 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|