Teraz jest 20.09.2024, 12:49



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
[F1] Nie odpala silnik 1.2 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 01.09.2005, 19:48
Lokalizacja: Kozłów
Posty: 61
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Samochód: Octavia II 1.9 TDI
Województwo: małopolskie
Post 
Mechanik dalej będzie szukał, ma komputer i go podłączał. Rozmawiałem z nim dziś , będzie dalej poszukiwał. To jest auto mojego brata także nim nie jeżdziłłem, objawy tylko znam ze sprawozdania. O efektach poinformuje.


02.04.2007, 19:14
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 21.08.2005, 12:22
Lokalizacja: W-Wa Białołęka
Posty: 159
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: CITIGO ELEGANCE
Rok prod.: 2012
Województwo: mazowieckie
Post 
piszesz ze czysciles przepustnice. a czy byla po czyszczeniu przeprowadzona jej adaptacja? mogles wymyc syfi zwiekszyla sie droznosc przewodow i sklad miesznaki i trzeba tez adaptacje przepustnicy zrobic.

_________________
Obrazek


18.04.2007, 11:40
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 22.10.2006, 00:42
Lokalizacja: POZNAŃ
Posty: 158
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Samochód: COMFORT
Rok prod.: 2003
Województwo: wielkopolskie
Post 
Robiłeś rozrząd w tej fabce bo może ci się przestawił albo ślizgnął o jeden zombek.
Te silniki lubią przestawić łańcuch.
Dodatkowo dodam że u mnie objawy były inne bo była nierówna praca na niskich obrotach jak robiłem docisk i rolke od rozrządu ale błędy były te same o ubogiej mieszance i też czyściłem przepustnice i nic to nie dawało.Sprawdż może to je to.

_________________
Bart


18.04.2007, 20:18
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 04.02.2010, 10:02
Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AMF-1.4 TDI 75KM
Rok prod.: 2009
Województwo: mazowieckie
Post Nie odpala silnik 1.2
Witam,
mam Skode Fabie 1.2 z lipca 2009 i przejechane niecałe 1000 km. i mam z nią "mały" problem. W zeszłym tygodniu, kiedy przyszły wysokie mrozy, przestała działać! Dokładnie wyglądało to tak, że jednego dnia, przy odpalaniu, jeszcze silnik kręcił (ale nie odpalał), a przez kolejne dni już nie, zapalały się jedynie kontrolki na pulpicie. Świece zostały wymienione, ale problem nie znikł. Bardzo proszę o pomoc. Dziękuję, Aleksandra.


Ostatnio edytowano 05.02.2010, 08:18 przez Aleksandra, łącznie edytowano 1 raz



04.02.2010, 10:14
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6870
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
Aleksandra, zasadnicze pytanie, akumulator jest dość dobrze naładowany? Do rozruchu potrzeba dużo prądu, dlatego mogła nie kręcić jak aku był za słaby. A kontrolki mogły świecić..

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


04.02.2010, 10:21
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 07.10.2009, 18:52
Posty: 285
Podziękował: 3
Pomógł: 21

Silnik: BNM-1.4 TDI 70KM
Samochód: Combi Ambiente
Rok prod.: 2005
Województwo: pomorskie
Post 
Sądząc po dacie produkcji samochód ma gwarancję więc wezwać lawetę z ASO i się nie martwić


04.02.2010, 10:25
Zobacz profil

Dołączył(a): 04.02.2010, 10:02
Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AMF-1.4 TDI 75KM
Rok prod.: 2009
Województwo: mazowieckie
Post 
Z akumulatorem nie było żadnego problemu. A do napisania na forum skłonił mnie właśnie serwis. Panowie z serwisu po pierwszych testach powiedzieli, że to nie jest wina świec na 100% i że jest jakaś inna przyczyna, a teraz twierdzą, że to świece były złe.... może jakieś inne sugestie.


04.02.2010, 16:31
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.10.2009, 12:44
Lokalizacja: Mysłowice
Posty: 23
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Rok prod.: 2008
Województwo: śląskie
Post 
lipca 2009

i 1k przejechane to nie świadczy że dużo robisz na rok

powiedz nam lepiej jak długo auto stało na tych mrozach, bo mi się wydaje że najprawdopodobniej wina akumulatora

bo świece nie powinny siadać w tak nowym aucie

_________________
Obrazek


04.02.2010, 16:46
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 20.03.2008, 20:36
Lokalizacja: Pabianice
Posty: 408
Podziękował: 1
Pomógł: 11

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II COMBI JOY
Rok prod.: 2008
Województwo: łódzkie
Post 
aspyr napisał(a):
1k przejechane


No nie da się ukryć, że nie jest to duży przebieg (chyba, że miało być 10000).

Jeśli samochód zbyt dużo nie jeździł przed mrozami i w trakcie, albo jeździłaś krótkie odcinki, to akumulator nie był do końca naładowany i nie mógł ukręcić.

Poza tym w czasie dużego mrozu przed uruchomieniem samochodu warto na parę (naście) sekund włączyć np światła - potem łatwiej zapalić.

Mój też odmówił posłuszeństwa w tym roku (a jeżdżę codziennie). Trochę pokręcił i zdechł - zaczęły migać kontrolki. Kiedy podjechałem drugim, żeby pożyczyć prądu, odpalił bez problemu (i bez pożyczania).
Na drugi dzień zacząłem od włączenia świateł - zapalił od razu.

_________________
F2 COMBI LPG


04.02.2010, 18:28
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6870
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
K_Tomek napisał(a):
aspyr napisał(a):
1k przejechane


No nie da się ukryć, że nie jest to duży przebieg (chyba, że miało być 10000).

Jeśli samochód zbyt dużo nie jeździł przed mrozami i w trakcie, albo jeździłaś krótkie odcinki, to akumulator nie był do końca naładowany i nie mógł ukręcić.

Poza tym w czasie dużego mrozu przed uruchomieniem samochodu warto na parę (naście) sekund włączyć np światła - potem łatwiej zapalić.

Mój też odmówił posłuszeństwa w tym roku (a jeżdżę codziennie). Trochę pokręcił i zdechł - zaczęły migać kontrolki. Kiedy podjechałem drugim, żeby pożyczyć prądu, odpalił bez problemu (i bez pożyczania).
Na drugi dzień zacząłem od włączenia świateł - zapalił od razu.

DOkłądnie, skoro taki mały przebieg, krótkie odcinki nie są dobre, aku nie zdaży sie doładować..

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


04.02.2010, 20:01
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 20.03.2008, 20:36
Lokalizacja: Pabianice
Posty: 408
Podziękował: 1
Pomógł: 11

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II COMBI JOY
Rok prod.: 2008
Województwo: łódzkie
Post 
W Twoim przypadku wyjściem mogłoby być podładowywanie akumulatora przy dłuższych postojach.

Albo obowiązkowe "spacery" doładowujące, tak z pół godzinki jazdy co kilka dni.

_________________
F2 COMBI LPG


04.02.2010, 21:14
Zobacz profil GG
Ekspert Techniczny
Ekspert Techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30
Lokalizacja: Świetochłowice
Posty: 5407
Podziękował: 168
Pomógł: 520

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
Post 
K_Tomek napisał(a):
Albo obowiązkowe "spacery" doładowujące, tak z pół godzinki jazdy co kilka dni.


Mogę zostać takim kierowcą Aleksandry.

_________________
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407


05.02.2010, 00:48
Zobacz profil

Dołączył(a): 04.02.2010, 10:02
Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AMF-1.4 TDI 75KM
Rok prod.: 2009
Województwo: mazowieckie
Post 
Nie, miało być 1573 km, dokładnie. A samochodem było tak: pierwszego dnia wogóle nie odpalił, ale silnik kręcił, drugiego dnia też nie chciał odpalić nawet z pożyczyczonym prądem, trzeciego dnia po południu po wielkich problemach zapalił, a czwartego zdechł całkowicie. A obowiązkowe "spacerki" były codziennie, niedaleko ale ta godzina jazdy zawsze była.


05.02.2010, 08:36
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6870
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
Najlepiej jakby był ten akumulator i to po jego stronie leżał ten defekt. W najgorszym wypadku przeskoczył rozrząd :1:

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


05.02.2010, 08:44
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 20.03.2008, 20:36
Lokalizacja: Pabianice
Posty: 408
Podziękował: 1
Pomógł: 11

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II COMBI JOY
Rok prod.: 2008
Województwo: łódzkie
Post 
Aleksandra napisał(a):
Nie, miało być 1573 km

No to inna rozmowa.
sebasuperb napisał(a):
Najlepiej jakby był ten akumulator

Właśnie tak.

Ale skoro auto na gwarancji to
zadariusz1 napisał(a):
... wezwać lawetę z ASO i się nie martwić


Ty masz mieć sprawne auto, a ASO ma Ci je naprawić.

_________________
F2 COMBI LPG


05.02.2010, 12:59
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL