|
|
|
|
Teraz jest 21.09.2024, 01:03
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
[F1] Nie działa prędkościomierz i liczniki
Autor |
Wiadomość |
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Nie działa prędkościomierz i liczniki
Mama Fabię 1.4 (60km) od 2000 roku. Od pewnego czasu "elektryka" sypie się na potęgę. W ASO (które omijam szerokim łukiem) zaproponowano mi wymianę "wiązki przedniej" za jedyne 6 tys. Wysiadło wspomaganie (sprawa elektryczna) elektryk prywatnie naprawił za 250, Światła świeciły jak chciały (brak masy) itd. Winą są podobno bardzo cienkie przekroje przewodów. Obecnie przstał działać prędkościomierz oraz liczniki kilometrów. Czujnik prędkości jest dobry (sprawdzany na przyrządach). Wszystkie (?) połączenia sprawdzone. Może ktoś miał podobny problem?
|
05.02.2007, 11:59 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4654 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
ojoj czyżby dopadła cię gnijąca wiązka
|
05.02.2007, 12:03 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Po przejrzeniu lektury "gnijącej wiązki" wiele objawów do mnie by pasowało. W tym przypadku przewody elektryk sprawdzał i wszystko jest OK. Dodam, że po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów jak samochód jest rozgrzany liczniki i prędkościomierz zaczynają działać.
|
05.02.2007, 12:27 |
|
|
Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11 Lokalizacja: Piekary śląskie Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20
Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
|
W wiązce są zastosowane kabelki oporowe to zjawisko u ciebie sugeruje wilgoć dlatego takie problemy, po paru kilometrach temperatura w komorze silnika się podniesie dodatkowo jak jest przebicie to pomiędzy kablami wytwarza się ciepło które ci ją suszy ale to wszystko do CZASU
|
05.02.2007, 16:48 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Jeżeli to rzeczywiście wina wiązki to katastrofa. Nie uważacie, że 6 tys. to trochę dużo (to połowa wartości auta). Znajomy wymieniał w peugeocie 206 i ta impreza kosztowała go ok. 1,2 tys. Czesi jak już coś wymyślą to istne sz...o.
|
05.02.2007, 19:55 |
|
|
Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11 Lokalizacja: Piekary śląskie Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20
Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
|
Jak sobie nie możesz pomóż sam to znajdż jakiegoś kolegi bystrego elektryka niech ci to zrobi, jak odwinie wiązkę to wszystko będzie widać jak na talerzu ,kabelki miedziane jak dostaną wody to pod wpływem prądu robią się czarne a po czasie przepalają należy je wymienić zalutować i założyć koszulkę termokurczliwą no i zabezpiczyć całość przed ponownym dostaniem się wody
|
05.02.2007, 21:01 |
|
|
Dołączył(a): 10.12.2005, 10:10 Lokalizacja: Gliwice Posty: 92
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
kazik: jedz do ASO albo napisz do Skoda Auto, moze jest szasna ze wymienia Ci to na ich koszt
|
05.02.2007, 21:38 |
|
|
Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11 Lokalizacja: Piekary śląskie Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20
Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
|
PS. Zapomniałem każdy doświadczony telefonista da sobie z tym radę ALE nie zapomnij o wyłączeniu AKU
[ Dodano: 2007-02-05, 21:51 ] Oczywiście Rendi ma rację zawsze można wrócić do punktu wyjścia
|
05.02.2007, 21:44 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|