Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 15.08.2006, 15:47 Posty: 217
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Samochód: Golf.............
Województwo: śląskie
|
mikroskoda napisał(a): Ile kosztuje wymiana wszystkiego plus programowanie (tak średnio) Może macie jakis warsztat co sie tym zajmuje we Wrocławiu
NIE DA SIĘ ZAPROGRAMOWAĆ PILOTA ZE SKŁADANEGO KLUCZA!
|
18.01.2007, 22:46 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Zapytam sie jutro kumpla ile by wzieli za to programowanie w Elkarze.
|
18.01.2007, 22:54 |
|
|
Dołączył(a): 06.11.2006, 16:55 Lokalizacja: Wrocek Posty: 49
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2001
Województwo: dolnośląskie
|
tz juz sie pogubiłem, czy ten komplet mozna zastosować czy nie?? Jesli nie mozna programować tz ze nie bedziesz działał centralny zamek, czy może chodzi o imobilajzer??? ( w sumie gdzie znajduje sie uklad sterujacy nim??? gdzies w kolumnie kierownicy???)
Milotec jak jutro dowiesz ile to by kosztowało to daj mi prosze znać.
Jeszcze mam pytanko - jak to wygląda jesli chodzi o ubezpieczenie (AC w allianz) wymiana zamków - czy trzeba miec na to jakiś certyfikat, zaświadczenie - aby nie bylo problemów w przyszlości
_________________ Krzychu (TDI) 130@300 Elegance
|
18.01.2007, 23:01 |
|
|
Dołączył(a): 15.08.2006, 15:47 Posty: 217
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Samochód: Golf.............
Województwo: śląskie
|
mikroskoda napisał(a): Jesli nie mozna programować tz ze nie bedziesz działał centralny zamek, czy może chodzi o imobilajzer???
Immobiliser bez problemu, pilot natomiast NIE!
|
18.01.2007, 23:07 |
|
|
Dołączył(a): 06.11.2006, 16:55 Lokalizacja: Wrocek Posty: 49
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2001
Województwo: dolnośląskie
|
W takim razie prosze o wytłumaczenie co oznacza taki opis i na ile on jest prawdziwy
"cena za 1 kluczyk , komplety ze wszystkim w srodku
gotowy do zaprogramowania
+ NOWY GROT DO DOROBIENIA GRATIS
DOROBI CI KLUCZYK KAZDY SLUSARZ
ELEKTRONIK ZAPROGRAMUJE KLUCZYK CZYSTY TRANSPONDER GOTOWY DO ZAPROGRAMOWANIA"
Tutaj link
poniważ jesli nie mozna ich użyc do istniejacego centralnego zamka (sterowania) to nie wiem jak je sie sprzedaje (znajduje nabywców)
_________________ Krzychu (TDI) 130@300 Elegance
|
18.01.2007, 23:20 |
|
|
Dołączył(a): 15.08.2006, 15:47 Posty: 217
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Samochód: Golf.............
Województwo: śląskie
|
mikroskoda napisał(a): Tutaj link poniważ jesli nie mozna ich użyc do istniejacego centralnego zamka (sterowania) to nie wiem jak je sie sprzedaje (znajduje nabywców) Ponieważ były też Fabie ze składanym kluczem, podjedź do najbliższego elektronika to Ci sprawę wyjaśni! Sam chciałbym mieć taki klucz! [ Dodano: 2007-01-19, 07:37 ]kros napisał(a): Nie bardzo rozumiem..
Ładne promocje na allegro - prawda? Takie mogą być tak?!
|
19.01.2007, 07:29 |
|
|
Dołączył(a): 06.11.2006, 16:55 Lokalizacja: Wrocek Posty: 49
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2001
Województwo: dolnośląskie
|
W tej chwili ojciec ma zwykły kluczyk, 2 przyciskowy (nie składany) Jak tylko załatwi dowod rejestracyjny to podjedziemy do jakiegos elektronika (polecacie jakiegoś we wrocku )
_________________ Krzychu (TDI) 130@300 Elegance
|
19.01.2007, 09:00 |
|
|
Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11 Lokalizacja: Piekary śląskie Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20
Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
|
Moim zdaniem jak będziesz miał 2 komplety kluczy to wszystko OK,bo niby skąd ubezpieczyciel ma wiedzieć że wymieniłeś zamki
|
19.01.2007, 15:49 |
|
|
Dołączył(a): 07.11.2005, 13:24 Lokalizacja: Wejherowo Posty: 497
Podziękował: 1
Pomógł: 8
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
|
Gdzieś na wp.pl lub gazeta.pl, był artykuł o problemach z ubezpieczeniem wynikłych w po dorobieniu kluczy, oraz wymianie zamków. Których to nie zgłoszono do ubezpieczalni. W sumie jakiś spec od ubezpieczeń moglby nam wyjaśnić temat. No i zawsze zostaje regulamin ubezpieczalni - co on mówi w kwestii zmiany wkładek i dorabianiu kluczy.
_________________ WWW.CIAPKOWO.PL - może TY odmienisz ich los.
|
19.01.2007, 22:27 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
to w jaki sposob mozna zidetyfikowac wersje z kluczykiem skladanym? vag ?
|
20.01.2007, 02:30 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Heyka
mialem podobny problem i musialem wymienic zamki i stacyjke
Co do ubezpieczyciela to faktycznie za wdl nich "Razace niedbalstwo" nie wyplacaja szkody. Moja rada to tak czy siak wymienic zamki a jak to zrobic i ile to kosztuje ?
W ASO kluczyki i zamki wraz z stacyjka kosztuja jak napisales 1800 zlotych ale te kwote mozna znacznie obnizyc, w jaki sposob ? ano tak:
1. Kupic kluczyk skladany na allegro
2. Zamówic zamki wraz z stacyjka oraz (sama metalowa koncowka 2sztuki) - koszt bedzie pomniejszony o 500 zlotych dlatego ze w pilocie sa dwie czesci ktore osobno kosztuja po 250 (czesc elektroniczna oraz czesc skladana metalowa)
- Dlaczego tak zrobic ? poniewaz ubezpieczyciel pozniej moze zakwestionowac ew. kradziez auta w przyszlosci - (z powodu braku zachowania odpowiedniej ostroznosci), a co najwazniejsze jezeli juz chcesz aby obylo sie bez wymiany to musicie omowic to z ubezpieczycielem !
3. Elektronicy w ASO sa w stanie z nowozakupionego kluczyka przelozyc czesc elektroniczna i zakodowac wdl immo z kluczyka, ktory pozostal
4. Reasumujac radze zmienic zamki i stacyjke kupic jeden kluczyk z allegro, zamowic dwie metalowe czesci z ASO, przekodowac stare immo lub nawet to zmienic na jakies nowe - to tez sa wstanie zrobic jezeli zna sie PIN z zegarow.
pozdrowka.!
|
20.01.2007, 07:16 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
jest ktos w sanie mi to wyjasnic ?
|
20.01.2007, 13:47 |
|
|
Dołączył(a): 06.11.2006, 16:55 Lokalizacja: Wrocek Posty: 49
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2001
Województwo: dolnośląskie
|
Wiec de fakto nie nie przeszkoczy sie tego taniej, trzeba wydać min 1000 złotych żeby na przyszlość (odpukac) nie pojawiły sie jakies probelmy z ubepieczycielem.
Jak rozmawialismy z gosiem ktory nas bedzie ubezpieczał powiedział ze w chwili ubezpieczenia mozna zadeklarowac ilość kluczyków jakie sie posiada, i podobno mozna wpisac 1 sztuke. (Wiec ubezpieczyciel nie powinnnien przy ewentualnej przyszlej szkodzie zadac drugiego kluczyka) Ale pomijajc ubezpieczyciela samochod musimy jakoś zabezpieczyć.
Jednak finansowe możliwosci moich rodziców sa ograniczone dlatego tak drąze ten temat.
Czekam jeszcze na info od Milotec-a za ile podjeli by sie tego w ASO (wrocław - armi krajowej)
_________________ Krzychu (TDI) 130@300 Elegance
|
20.01.2007, 16:02 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
A wiec sprawa wyglada tak.
Za zrobienie wszystkich zamków tzn. wymiana na nowe bez kodowania kluczyka 250zł.
Ale teraz pytanie czy wymieniasz same bębenki czy całe zamki ?
Natomiast kodowanie kluczyków. Informacje będe miał dopiero w poniedziałek odnośnie ceny bo elektryk jest chory.
|
20.01.2007, 18:54 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Radze wymienic wszystko i zamkniecie sie w kwocie 1300 (oczywiscie da sie to taniej zalatwic ja placilem po znajomosci > 800 ) czyli bez robocizny > wdl tego co opisalem wyzej.
jak to mowia : Ubezpieczony zawsze przezorny albo Strzeżonego Pan Bóg Strzeże
ps. ja wolalbym jezeli nie stac by mnie bylo na taka wymiane (Stacyjka oraz zamki > po calosci ) wziasc kredyt bo auta znikaja szybko a kase na zakup hoduje sie dlugo [ Dodano: 2007-01-21, 01:23 ]aha dodam jedno
Metoda dorabiania kluczy juz nie przejdzie dlatego ze na oryginale pozostaja mikro uszkodzenia od prowadnicy, ktore ubezpieczyciel obligatoryjnie sprawdza (dlatego oddaje sie dwa komplety - o ile nie bylo zdeklarowanego jednego)
Jedyna metoda to Laserowa prowadnica (podczas dorabiania klucza) ale jak to dokladnie wyglada nie wiem ... Odradzam kombinowanie czasami bolesne ale proste metody sa nalepsze.
pozdrawiam.
|
21.01.2007, 01:20 |
|
|