|
|
Teraz jest 21.09.2024, 15:14
|
[F1] RemONt zawiasu po 50kkm...
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 15.02.2006, 15:25 Lokalizacja: Brzeg Posty: 158
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Województwo: opolskie
|
u mnie 205/45/16 i jak do tej pory bardzo dziurawe drogi (choc w tym roku 70% z nich wymienili )robiły swoje
|
19.10.2006, 08:19 |
|
|
Dołączył(a): 29.08.2005, 13:33 Lokalizacja: Międzyzdroje ZKA / Szczecin Posty: 507
Podziękował: 0
Pomógł: 6
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Rok prod.: Lipiec 2004
Województwo: zachodniopomorskie
|
Grzesiek napisał(a): Jejku - tak czytam 50 tys przebiegu i takie naprawy, mnie nie długo stuknie 60 kkm i nic jescze nie robiłem w zawieszeniu - jedyne co to na przeglądzie sparowali jakieś gumy i dwa razy wymieniali poduszkę pod silnikiem - na gwarancji ale to nie zawiecha. Wiec jestem w szoku żed po takim przebiegu takie zniszczenia.
Bardzo dziwne, w mojej już ponad 110 tys. i właśnie raz smarowane były gumy i ostatnio zalecili wymianę odbojników w tylnych amorkach, a tu tylko 60tys
_________________ Fabia 1.9 TDI & Fabia 1.2 HTP & Octavia 1.9 TDI & Combo 1.7 TD & Volvo FH12 480
SLOW IS WISE FAST IS NICE
|
19.10.2006, 12:16 |
|
|
Dołączył(a): 10.04.2005, 08:28 Lokalizacja: EL Posty: 1088
Podziękował: 0
Pomógł: 24
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 3.0d
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
|
plastikowe matadory zle tłumiace uderzenia,
sposob eksploatacji
i roznorodność drog raczej w wiekszosci tych gorszych
robi swoje
_________________ Danger.It's the Ranger! A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany... jak mamy diesla po chipie to trakcji szukamy...
|
19.10.2006, 13:18 |
|
|
Dołączył(a): 13.03.2006, 12:43 Lokalizacja: Łęczyca Posty: 129
Podziękował: 4
Pomógł: 5
Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Fabia Sedan JOY
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
|
Klimek napisał(a): Bardzo dziwne, w mojej już ponad 110 tys. i właśnie raz smarowane były gumy i ostatnio zalecili wymianę odbojników w tylnych amorkach, a tu tylko 60tys
jakie gumy Ci smarowali??
_________________
|
19.10.2006, 17:38 |
|
|
Dołączył(a): 14.01.2005, 11:59 Lokalizacja: Warszawa Posty: 990
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Klimek napisał(a): Grzesiek napisał(a): Jejku - tak czytam 50 tys przebiegu i takie naprawy, mnie nie długo stuknie 60 kkm i nic jescze nie robiłem w zawieszeniu - jedyne co to na przeglądzie sparowali jakieś gumy i dwa razy wymieniali poduszkę pod silnikiem - na gwarancji ale to nie zawiecha. Wiec jestem w szoku żed po takim przebiegu takie zniszczenia. Bardzo dziwne, w mojej już ponad 110 tys. i właśnie raz smarowane były gumy i ostatnio zalecili wymianę odbojników w tylnych amorkach, a tu tylko 60tys
Klimek - można wogóle niesmarować gum tylko skrzypi,, więc zalezy co komu przeszkadza. Jak jest ciepło to OK a jak zimno to wtedy skrzypią. Raz smarowali i było OK drugi raz szybciej zaczeły skrzypieć więc nie wiem od czego to zależy - może od rodzaju smaru.
_________________ Skoda Fabia JOY EDITION
|
19.10.2006, 22:41 |
|
|
Dołączył(a): 29.08.2005, 13:33 Lokalizacja: Międzyzdroje ZKA / Szczecin Posty: 507
Podziękował: 0
Pomógł: 6
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Rok prod.: Lipiec 2004
Województwo: zachodniopomorskie
|
Yogi napisał(a): plastikowe matadory zle tłumiace uderzenia, Seryjne Barumy, na zimę Dębica Yogi napisał(a): sposob eksploatacji Lekkiego życia Fabia nie ma, drogi w Polsce każdy wie jakie mamy. Pozatym często chodzi pod dużym obciążeniem, no i z dużymi prędkościami. Przecinak11 napisał(a): jakie gumy Ci smarowali??
Z przodu gumy stabilizatora, idzie zima także znowu będą stuki ale narazie jest ok.
_________________ Fabia 1.9 TDI & Fabia 1.2 HTP & Octavia 1.9 TDI & Combo 1.7 TD & Volvo FH12 480
SLOW IS WISE FAST IS NICE
|
20.10.2006, 15:21 |
|
|
Dołączył(a): 10.04.2005, 08:28 Lokalizacja: EL Posty: 1088
Podziękował: 0
Pomógł: 24
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 3.0d
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
|
Klimek napisał(a): Lekkiego życia Fabia nie ma, drogi w Polsce każdy wie jakie mamy. Pozatym często chodzi pod dużym obciążeniem, no i z dużymi prędkościami.
mialem na mysli to ze mozna uważniej, delikatniej jezdzic i nie kosic krawezników, mysle ze dałbym rade jezdzic nawet na 17 ale tylko ja bo przy ojcu to jest 1 wyjazd na miasto i beda kwadratowe.
stosunkowo czesto jestesmy zapakowani po brzegi tak ze w bagazniku , w srodku miejsca nie ma i tłuc tak po 300km po wiochach robi tez swoje.
Mniejsza z tym robi sie OT
fakt faktem ze jak ktos umie uwazac i dbac to nie zajeździ szybko zawiasu.
ps
mysle ze tak jak w łodzi to w szczecinie napewno nie jest chociaz ostatnio robia generalne remonty najwiekszych ulic i ciezko jest gdziekolwiek dojechac
_________________ Danger.It's the Ranger! A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany... jak mamy diesla po chipie to trakcji szukamy...
|
20.10.2006, 15:32 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
boossu napisał(a): to tak jak obstawialem tylko dziwi mnie to czemu caly stablilizator a nie same gumy
Witam
Mechanik stwierdził że łącznik stabilizatora jest do wymiany i zastanawiam się czy samemu tego nie zrobić. Znalazłem taki
łącznik i chciałbym się zapytać czy wystarczy wykręcić 2 śruby wstawić nowy i po krzyku? Jak to zrobić na lewarku czy bez? Trzeba zdejmować koło?
Czytałem jeszcze tu o gumach na łączniku. Czy trzeba wymienić cały łącznik czy wystarczy gumy?
Z góry dzięki za pomoc.
|
08.02.2007, 10:02 |
|
|
Dołączył(a): 15.02.2006, 15:25 Lokalizacja: Brzeg Posty: 158
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Województwo: opolskie
|
łacznik dobry tylko drogi popatrz na allegro sa po ok 22zł/szt te same. ja wymieniam bez zdejmowania kola i lewarowania- wjezdzam na kanał, górna srube odkrecam na skreconym kole (nie w kanale)a dolna w kanale, wymieniam zakladam nowy łaćznik- skrecam wszystko do kupy i gra
Co do gum- to sa one na stabilizatorze a nie na łączniku ja osobiscie wymieniam sam tylko gumy... które kupilem w komplecie wraz z łącznikiem za ok24zł (łącznik + poduszka stabilizatora) na allegro.
|
08.02.2007, 19:23 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
boossu napisał(a): łacznik dobry tylko drogi popatrz na allegro sa po ok 22zł/szt te same. ja wymieniam bez zdejmowania kola i lewarowania- wjezdzam na kanał, górna srube odkrecam na skreconym kole (nie w kanale)a dolna w kanale, wymieniam zakladam nowy łaćznik- skrecam wszystko do kupy i gra Co do gum- to sa one na stabilizatorze a nie na łączniku ja osobiscie wymieniam sam tylko gumy... które kupilem w komplecie wraz z łącznikiem za ok24zł (łącznik + poduszka stabilizatora) na allegro. Dzięki za pomoc [ Dodano: 2007-02-12, 08:58 ]boossu napisał(a): łacznik dobry tylko drogi popatrz na allegro sa po ok 22zł/szt te same. ja wymieniam bez zdejmowania kola i lewarowania- wjezdzam na kanał, górna srube odkrecam na skreconym kole (nie w kanale)a dolna w kanale, wymieniam zakladam nowy łaćznik- skrecam wszystko do kupy i gra Co do gum- to sa one na stabilizatorze a nie na łączniku ja osobiscie wymieniam sam tylko gumy... które kupilem w komplecie wraz z łącznikiem za ok24zł (łącznik + poduszka stabilizatora) na allegro.
Witam
A te gumy na stabilizatorze jak dobrać? Wystarczy zmierzyć suwmiarką średnicę stabilizatora?
|
09.02.2007, 08:01 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|