Piotrek-Piła napisał(a):
A w ogóle należy sprawdzać płyn we wspomaganiu?
Nie zawadzi, bo jego brak może okazać się drogi w skutkach.
Piotrek-Piła napisał(a):
Jeśli tak to jak często i gdzie on się znajduje?
W silnikach benzynowych WV dostęp do zbiornika płynu jest banalny więc ja sprawdzam dość często, razem z olejem, oponami i innymi płynami itp czyli raz w miesiącu (3.5 kkm) co mi szkodzi skoto to zajmuje 30 sekund.
Niestety w Dieslach i silnikach MPI dostęp do zbiornika jest fatalny bowiem akumulator jest bliżej reflektora i żeby się dostać do zbiornika wspomagania, trzeba rozebrać skrzynkę akumulatora więc ja bym to robił co najmniej raz w roku, albo przy wymianie oleju jeśli wymieniasz częsciej.
Lokalizacja zbiornika Miarka poziomukonwoz napisał(a):
Czy to ważne jaki kolor ma płyn ? liczą się jego parametry a kolor to już bez znaczenia.
Odpiwedź już padła w tym temacie
hubert-us napisał(a):
na płynie który kupiłem jest informacja "nie mieszać z 6161 ani z innymi olejami hydraulicznymi"
A kolor, żeby "rzucało się w oczy" że płyn jest innego typu zwłaszcza w przypadku płynów niemieszalnych.