Medzus napisał(a):
A co do blokady wewnątrz przegubu zewn. to chodzi tu o to zabezpieczenie które siedzi na półosi ?
tak, razem z plastikowym pierścieniem. - można go źle założyć i wtedy masz dziwne zachowania auta na drodze. te pierścienie dla TDI i benzyny mają różne grubości - u mnie było wszystko wymieszane, pierścienie, przeguby z różnych wersji , zanim doszedłem do ładu - wymieniłem całą półoś kpl z przegubami.
Medzus napisał(a):
Część przegubu od skrzyni jest stabilna ? Nie bardzo wiem o co chodzi
tzn, przegub wewn jest przykręcony do flanszy od skrzyni. o to połączenie mi chodziło. czy ono jest stabilne i wszystkie śruby masz dokręcone.
pytałem też o to, czy stoi na ziemi czy na podnośniku, bo wtedy wychodzą ew. luzy na mech różnicowym. on i tak swój luz posiada,
ale nie jest to np. pół obrotu jednego koła wzgl drugiego.Medzus napisał(a):
wyjąć półoś i rozebrać wszystko na części ?
to też jest rozwiązanie - jeśli robisz to sam, i nie generuje to kosztów.
spróbuj jeszcze podjechać do SKP - co oni na kanale stwierdzą i co podpowiedzą.
ps.
przepraszam że tak późno odpowiadam,